fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

המסעדן גיא גולן ממפלגת 'עצמנו': 300 עסקים בנתניה כבר איתנו, כולם מפרגנים לי

המסעדן הנתנייתי גיא גולן: "אני מסתובב בשטח למען המפלגה, הרבה יותר מאשר בעסק שלי. הפכתי לסלב"
גיא גולן במסעדה| צילום: איילת קדם
גיא גולן במסעדה| צילום: איילת קדם

במפלגת עצמנו מכוונים גבוה

הבחירות מתקרבות, והמסעדן גיא גולן לא נח לרגע. ואומר,  בראיון לחדשות נתניה: "יש לנו תמיכה מלאה, של רוב בעלי העסקים בנתניה. אני עובר עסק עסק, כל בעלי העסקים בעדינו. ותולים שלטים שלנו, בכל מקום. הם אומרים לנו: סוף סוף קם מישהו משלנו, שהוא מנתניה. כדי שלא נהיה יותר שק החבטות של הממשלה הזאת. צירפתי כבר יותר מ-300. ותוסיפי אליהם גם את בני המשפחות שלהם. כולם מפרגנים לי. אני מקבל טלפונים במסעדה, וכולם תומכים בי".

לפני שבוע בקירוב, ערך גיא גולן ארוחה מתוקשרת במסעדה שלו. זו הייתה, יותר מהכל, קריאת תגר של גיא גולן, על החלטות הממשלה. ובד בבד, הוא גם פתח  שולחן וקידם את המפלגה שלו, כמובן. והשבוע, הוא אומר: "היו לנו אז, 0.3 מנדטים. והיום, אנחנו ב-0.7. זה הישג לא נורמלי. ואנחנו עוד נגדל. כי סוף סוף קמנו ואנחנו דואגים לעצמאים. כולם גאים בי ומפרגנים. אני מסתובב בשטח למען המפלגה, הרבה יותר מאשר בעסק שלי. אני סלב בכל מקום היום. והתראיינתי במקומות רבים. אנחנו עוד נקבל ארבעה מנדטים ונעלה. הנתנייתי שלכם, שזה אני, נהיה סלב. ואני יכול להרים היום טלפון, לכל שר בכיר. לפחות את זה, הרווחתי".

 

 

 

לחדשות נוספות בנתניה הקליקו כאן * לדף הפייסבוק שלנו הקליקו כאן 

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות