fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

האם אכלתם פעם תות שדה במשקל 290 גרם? תות שובר שיא גינס נקטף במשק אריאל בקדימה

משפחת אריאל ממשק "תות בשדה" בקדימה-צורן עומדת להכנס לספר השיאים של גינס בזכות תות שדה שנקטף בחלקה שלהם במשקל 290 גרם
צחי וידיד אריאלי. תות שובר שיא גינס | צילום אורטל אריאל
משק אריאל מ "תות בשדה" בקדימה-צורן עומד להכנס לספר השיאים של גינס. וזה בזכות תות שדה שנקטף ביום שישי האחרון בחלקה שלהם במשקל 290 גרם. השיא הקודם שנרשם בגינס עומד עד היום על 250 גרם. את התות הם משמרים ומציגים בחנות שלהם "תות בשדה".
זה קרה כאשר צחי אריאל עמד והשגיח במיון על התותים הענקים שהגיעו מהקטיף במגשי הקלקר. "אנחנו מוציאים את התותים הגדולים במיוחד מהמיון וכשראיתי תות ענק במיוחד מיד שקלתי אותו הבנתי שיש לנו שיא גינס. התות שקל מיד אחרי הקטיף 305 גרם. לידו היו מונחים עוד תותים גם הם ענקיים במשקל 280 גרם. בבדיקה שביצענו אני ושלושת האחים שלי ידיד אלי וגיל מצאנו ששיא גינס של התות הגדול הוא של חקלאי יפני והוא שקל 250 גרם".
צחי עם תות שובר שיאים. צילום אורטל אריאל

משק אריאל: "זן שפותח במיוחד במכון וולקני לפני שלוש שנים"

"ראשית זה זן מיוחד בגודלו שפותח במכון וולקני לפני שלוש שנים. פיתחו זן גדול, גם מתוק וגם עסיסי. והצבע שלו הוא אהבה. לזן הזה אנחנו קוראים צביקה. שנית זה שדה שהתאחר בגלל מזג האוויר השנה, הוא אגר כוחות ומוציא תותים ענקיים. אין הורמונים. הטיפול בתותים הוא אקולוגי וההדברה היא הדברה ביולוגית"
מה המידות שלו?
משקל 290 גרם. הרוחב שלו 17 ס"מ, הגובה 12 ס"מ והעובי 4 ס"מ.
לחדשות נתניה נמסר כי משק אריאל בקדימה עוסק בחקלאות כבר 42 שנים. זה היה אב המשפחה יוסי שהתחיל בעבוד חקלאי. היום מגדלת המשפחה ובה ארבעה אחים בנוסף לתות שדה גם ירקות כמו ברוקולי, כרובית, פלפלים ועוד. את המוצרים שלהם הם משווקים בארץ ומוכרים בחנות המשפחתית – חנות משק "תות בשדה" הנמצאת בכניסה לקדימה. כמו כן הם מציעים קטיף עצמי של תות בשדה המהלך השבוע (לא בשבת).
ארבעת האחים הם דור שלישי בקדימה ודור שני לחקלאים. הם עובדים ביחד עם האבא שלהם, כולם גרים בקדימה וגם נשות המשפחה בעסק.
צחי אריאל תות בשדה חנות בשטח. צילום אורטל אריאל
איך עברתם את תקופת הקורונה?
"בנוסף לשיווק לרשתות יצרנו במש אריאל נישה של מכירה לקבוצות רכישה בכל הארץ. זה נחשב היום לשוק שני. נוצרים קשרים עם קהל גדול ברחבי הארץ וזה מחמם את הלב" אומר צח.
כבר נרשמם את התות לשיא גינס?
"אנחנו עובדים על זה עכשו. תיעדנו הכל כפי שנדרש".
לחדשות נוספות בנתניה הקליקו כאן * לדף הפייסבוק שלנו הקליקו כאן  *

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות