fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

דניאל בשארי ל"חדשות נתניה": אני פורש מהפוליטיקה

דניאל בשארי: פורש מהפוליטיקה המקומית צילום רן אליהו

דניאל בשארי, חבר מועצת העיר ויו"ר מפלגת הבית היהודי (המפד"ל) אמר בסוף השבוע כי התכנית שלו היא לפרוש מהחיים הפוליטיים. בשארי התראיין לרותי קרייתי בגליון של חדשות נתניה בשישי האחרון.

בשארי כיהן ארבע קדנציות במועצת העיר כנציג המפד"ל. בבחירות האחרונות נכנס למועצת העיר עם מנדט אחד של הבית היהודי.

דניאל בשארי: מצביעי הבית היהודי עוברים לליכוד

לדבריו הבית היהודי מפסיד בוחרים לטובת הליכוד. "בבחירות האחרונות היה פיצול כוחות טראגי. שש רשימות של של כיפות סרוגות התמודדו בבחירות למועצת העיר.  מדובר ברשימות של עופר אורנשטיין, עקיבא יצחקי, יוני שטבון וצבי ליבר שלא צלח . זה נגס מהציונות הדתית". לדבריו ההתפצלות של הציונות הדתית במישור הארצי הקרינה גם על המישור המקומי. הוא לא רואה את עתידו במפלגה אלא אם יהיה איחוד כוחות בין חמשת הרשימות.

דניאל בשארי נשוי, אב לחמישה וסב לעשרה נכדים הוא בעלים ומנהל של סוכנות הביטוח איילת בנתניה. הוא יו"ר הבית היהודי בנתניה, משנה לראש העיריה וממונה על החינוך הבלתי פורמלי.

בין הישגיו הוא גאה לציין את תקצוב בתי כנסת וכוללים, העברת תקציב להקמת מתנ"ס בשכונת בן ציון, תקצוב גרעין תורני ודאגה לתנועת בני עקיבא.

בשארי כיהן כיו"ר ועדת הכספים, היה ממונה על הגזברות כאשר כל השנים הוא עצמאי ובעליה של סוכנות ביטוח. בעבר שימש כדירקטור בחברה למפעלי תיירות ושירותי תעופה.

האם ההתלהבות של בוחרי הציונות הדתית בנתניה מהנציגים הצעירים שלה במועצת העיר כמו עופר אורנשטיין, יוני שטבון, אהרון אורגד מלמדת שהבית היהודי סיימה את תפקידה?

"זו המציאות לצערי, אבל אני לא סבור שהמפלגה סיימה את תפקידה. המפלגות האחרות לא מייצגות ברמה הפרקטית את האינטרסים של הציונות הציונות הדתית."

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות