fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

בתוך שעתיים שתי תאונות דרכים בשדרות בן גוריון. נער בן 15 פצוע קשה

הנער שנפגע באורח קשה שכב על המדרכה כשהוא בהכרה מעורפלת וסובל מחבלות קשות בראשו ובפנים.
רכב נכנס בעץ. צילום דוברות מד"א

בתוך שעתיים התרחשו בשדרות בן גוריון בנתניה שתי תאונות דרכים. באחת נפצעו שני רוכבי אופניים חשמליים שהתנגשו. בתאונה השניה רכב התנגש בעמוד  ושני הנוסעים נפצעו באופן בינוני.

מדוברות מד"א נמסר כי בשעה 16:31 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב שרון על שני רוכבי אופניים חשמליים שהתנגשו בשדרות בן גוריון בנתניה. חובשים ופראמדיקים של מד"א מעניקים טיפול רפואי ומפנים לבי"ח בלינסון נער בן 15 במצב קשה עם חבלות בראש ובפנים כשהוא מורדם מונשם וגבר כבן 40 במצב קל. נדב הפראמדיקים של מד"א לינה יונס ודוד שוסמן סיפרו: "הנער שנפגע באורח קשה שכב על המדרכה כשהוא בהכרה מעורפלת וסובל מחבלות קשות בראשו ובפנים. הענקנו לו טיפול רפואי ראשוני בשטח שכלל קיבועים, עצירת דימומים ומתן תרופות, הכנסנו אותו לניידת טיפול נמרץ ופינינו אותו לבית החולים כשהוא מורדם ומונשם. רוכב האופניים השניים שנפגע באורח קל פונה באמבולנס לבי"ח לניאדו בעיר."

תאונה עם אופניים חשמליים צילום דוברות מד"א

בשעה 18:40 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב שרון על רכב שהתנגש בעמוד בשדרות בן צבי בנתניה. חובשים ופראמדיקים של מד"א מעניקים טיפול רפואי ומפנים לבי"ח בילינסון אישה בת 28 במצב בינוני עם חבלת ראש. פצוע נוסף כבן 30 במצב בינוני עם חבלות בגפיים בשלבי חילוץ. עדכון בהמשך.

לחדשות נוספות בנתניה הקליקו כאן * לדף הפייסבוק שלנו הקליקו כאן

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות