fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

בולמש מבקש משרת התיירות: "לפעול ולהבטיח פתיחת בתי המלון בפסח ללא איום בסגירתם".

"פסח עם כל חשיבותו הכלכלית אינו מספיק אם לא ניתן יהיה להעסיק את העובדים לפני ואחרי החג. פתיחת בתי המלון מצריכה היערכות ויכולת תכנון ארוכת טווח"
אפרים בולמש. לפתוח את בתי המלון. צילום באדיבות בולמש

חבר מועצת העיר אפרים בולמש שמחזיק את תיק התיירות שלח היום (שלישי) מכתב לשרת התיירות אורית פרקש הכהן. בולמש מבקש מהשרה "לפעול כדי להבטיח פתיחת בתי המלון בפסח ללא איום בסגירתם".

בולמש מסביר שלבתי המלון תקופת הפסח היא משמעותית כלכלית. "היום אין ודאות לגבי פתיחת בתי המלון ויכולתם לקבל הזמנות והתחייבות לגבי פסח. הן לחג והן בליל הסדר" . לדבריו מבחינה שיווקית יש להיערך כראוי על מנת להשיג תוצאות מיטביות. פרסום ושיווק עולים כסף. ובמצב הקיים לבתי המלון קיימת בעיה להיערך לפתיחתם לתקופה נקודתית בלבד.

"פסח עם כל חשיבותו הכלכלית אינו מספיק אם לא ניתן יהיה להעסיק את העובדים לפני ואחרי החג. פתיחת בתי המלון מצריכה היערכות ויכולת תכנון ארוכת טווח"

בולמש מבקש משרת התיירות לפעול בממשלה. על מנת שתקבל החלטה שתאפשר את פתיחת בתי המלון "ללא כל איום בסגירה מכל סיבה שהיא".

המלונאים לבולמש בתגובה על המכתב: "ביטאת את תחושותינו והחשש שלאחר יום הבחירות יוטל שוב סגר. לפסח יש לערוך קניות מזון כשר מינימום 20 יום לפני .אם יוטל שוב סגר כל הוצאות המזון עלינו. בלבד תבורך על הוצאת המכתב כל הכבוד"

 

לחדשות נוספות בנתניה הקליקו כאן * לדף הפייסבוק שלנו הקליקו כאן

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות