fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

בולמש ומלחמתו בעטלפים: פגישה אצל הוטרינר, נתונים ומסקנות

השבוע, נפגש בולמש עם הוטרינר העירוני. סירוס ועיקור החתולים בעיר צפוי להתרחב. לגבי העטלפים? יש בעיה
אפריים בולמש | צילום: באדיבות אפריים בולמש
אפריים בולמש | צילום: באדיבות אפריים בולמש

לאחרונה, הוצפו קבוצות ווטס אפ רבות של תושבי העיר נתניה, בעניין עטלפי הפירות. המהווים מפגע, ברחבי העיר. בנוגע לסוגיה זו ולסוגיות אחרות בנושא בעלי החיים, נערכה השבוע פגישה. בין סגן ראש העיר אפריים בולמש לבין הוטרינר העירוני. והתשובות? מורכבות.

כלבי בר וחתולי רחוב

לדברי אפריים בולמש,  כפי שהציג אותם לחדשות נתניה, כללה הפגישה עם הוטרינר העירוני נושאים רבים ומגוונים. ואלה הם עיקרי הדברים שעלו במפגש.

בישיבת מועצת העיר הקרובה, כך נמסר, יאושר התקציב להקמת חתוליה בעיר. ועוד נמסר לחדשות נתניה, כי השנה יימשך עיקורם וסירוסם של חתולי הרחוב. ותוכנית העבודה השנתית, כוללת את עיקורם וסירוסם של 3000 חתולי רחוב בקירוב.

בנוסף, ובנוגע לטיפול בכלבי בר משוטטים, נמסר כי רבים מאלה-מגיעים מהיישובים הסמוכים לעיר נתניה. וישנה פעילות מסודרת ללכידתם. הכוללת את הרדמת הכלבים בחיצי הרדמה, מבלי לפגוע בהם חלילה.ולאחר לכידתם, כך נמסר, מובאים הכלבים המשוטטים לכלביה העירונית. לדברי בולמש, מתחיל תהליך ארוך לביות הכלבים, לאחר לכידתם. הכולל גם אילוף על ידי מתנדבים בכלביה, לשם מסירת הכלבים לאימוץ. בתום התהליך.

אבל בנוגע לעטלפים, המהוים מטרד לתושבי העיר, בולמש אינו איש בשורות. ובעקבות המפגש עם הוטרינר העירוני, הוא אומר שבנושא זה-יש בהחלט בעיה.

"סביב נתניה- ישנם חורשות ומערות.ף מהן מגיעים העטלפים. שבהחלט משאירים ליכלוך על קירות הבתים ומהוים מטרד .זה אמנם מיפגע ,אבל העטלפים הם בעל חיים מוגן. והטיפול בהם, אם כן, מאוד מסובך ורגיש".

 

לחדשות נוספות בנתניה הקליקו כאן * לדף הפייסבוק שלנו הקליקו כאן 

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות