fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

איציק תשובה יקים את פרויקט "מטרופולין" בעלות של כחצי מיליארד שקלים

50 אחוז מהנכסים כבר נמכרו. העיסקה צפויה לרשום רווח של כ-16 מיליון שקלים
פרויקט מטרופולין, קבוצת איציק תשובה, הדמיה: 3Dvision

קבוצת איציק תשובה מימשה אופציה לרכישת מגרש במתחם פולג בנתניה לפי שווי של 90 מיליון שקלים, עליו תקים פרויקט תעסוקה ומסחר.

הקבוצה חתמה על עסקה למימוש אופציה לרכישת מגרש בשטח של כ- 15 דונם במתחם פולג בנתניה, לפי שווי של 90 מיליון שקלים. על השטח תקים החברה פרויקט "מטרופולין" בעלות של כחצי מיליארד שקלים.  הפרוייקט ישלב תעסוקה ומסחר, בשטח של כ- 25 אלף מ"ר. הפרויקט יכלול שש קומות וחניונים תת קרקעיים בארבע קומות מרתף.

העסקה צפויה לרשום רווח של כ-16 מיליון שקלים.

לפני פחות משנתיים חתמה קבוצת איציק תשובה על אופציה מול חברת מבנה נדל"ן לרכישת המגרש. עיסקה שצפויה לרשום רווח של כ-16 מיליון שקלים. במהלך תקופת האופציה קידמה החברה היתר בנייה להקמת השלב הראשון של הפרויקט. כמו כן שווקו שטחים ע"י הקבוצה ונמכרו כבר כ- 50% מהשטחים בפרויקט. שווי המכירות הוא  כ- 420 מיליון שקלים.

מקבוצת איציק תשובה מסרו לחדשות נתניה כי התכנית נמצאת בשלבים מתקדמים של אישור בהתאם לתוכנית נת/1000. התכנית מקודמת על ידי עיריית נתניה. בשלב השני של הפרוייקט תקים החברה מגדל.  הבניין יכלול מסחר, משרדים ויחידות מלונאיות. הוא יוקם בצמוד למבנה הראשון.  הועדה המחוזית דנה בימים אלה על התכנית.

איציק תשובה: מעסיקים מחזירים את העובדים למשרדים

איציק תשובה: "שוק המשרדים נמצא בהתאוששות לאחר שנת הקורונה. מעסיקים מחזירים את העובדים לעבוד במשרדים. ולטווח הרחוק אין לי ספק שמודל העבודה מהבית הוא לא מודל שמתאים לאקלים ולאופי הישראלי. בשנה האחרונה מכרנו כמות גדולה יותר של שטחי מסחר ומשרדים לעומת שנים קודמות".

"אני מאוד מאמין בנתניה וביכולות שלה לתת מענה ראוי למשרדים ולא רק למגורים. וזאת לנוכח העובדה כי העירייה מקדמת מתחם תעסוקה גדול מאוד. אשר יגרום לחברות רבות להצטרף למתחם התעסוקה" אומר תשובה ומוסיף "מעסיקים רבים הבינו בשנה האחרונה שהם לא חייבים להישאר בתל אביב. כל עוד הנגישות למקום העבודה היא נוחה עבור העובדים. הם גילו שאם הם קצת מתרחקים מגוש דן הם אפילו מצליחים לשדרג את סביבת העבודה.

עורכי הדין שייצגו את קבוצת איציק תשובה בעסקה הם עו"ד ויקטור חביב מקבוצת איציק תשובה ועוה"ד אמיר חן, הגר קרן חכים ושגיא המר ממשרד פישר ושות' עורכי דין. עורך הדין שייצג את חברת מבנה תעשיה בעסקה הוא רון גינת ממשרד גרוס ושות' עורכי דין.

לחדשות נוספות בנתניה הקליקו כאן * לדף הפייסבוק שלנו הקליקו כאן 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות