fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

איציק חדד: גם לך קשה להגיד "אני אוהב אותך"?

זהו ספרו הרביעי של איציק חדד וגם בספר זה כקודמיו, הנפשות הפועלות הן דמויות המוכרות לכולנו. והסיטואציות הן סיטואציות, שרבים מאתנו נקלעים אליהן.
איציק חדד. אוהבת אותך | צילום: רותי ברמן

המשפט 'אני אוהב אותך' הוא משפט שלרובינו קל להגיד אותו. אבל עבור רבים, גם אם הם מאוהבים עד מעל הגג , הם אינם יכולים לומר את המשפט הזה. זה קרה גם לאיציק חדד. במשך שלוש שנים עבר טיפול פסיכולוגי בכדי להצליח להוציא את שלישיית המילים הללו. ו-17 שנה לקח לו לכתוב את הספר על הבחור עם שיש לו בעיה דומה.

"אוהב אותך פשוט" הוא ספרו הרביעי של איציק חדד. קדמו לו, תחנה אחרונה נתניה, נערי הפח ויום אחד נעוף. את ארבעת ספריו הוא הוציא בהוצאה עצמית, בזכות  תמיכת הקוראים בהדסטארט.

במרכז הרומן סיפור אהבה המסתבך בעקבות התמודדותו של גבר צעיר עם בעיה של הבעת רגשות.

איציק חדד: "מסופר על גבר עם חסימה נפשית או סוג של נכות במערכת יחסיו עם בת זוגו הטריה. הוא לא מסוגל להוציא מפיו את מילות הקסם, אני אוהב אותך. את נפשו המורכבת והמיוסרת מנסה לפרק ולהרכיב בתהליך פתלתל מול פסיכולוגית חסרת שם.  מהמקום שממנו באתי זה לא עניין של מה בכך. בילדותי ובנעוריי לא הכרתי אנשים שהלכו לפסיכולוג".

אוהב אותך פשוט. איציק חדד. צילום: חדד

איציק חדד: הרעיון לספר נרקם בסדנא

בלימודי התראפיה באמנות במדרשה בבית ברל התבקשו הסטודנטים, ביניהם חדד, לעבד את מחסום הבעת הרגשות בצורה אמנותית.

"כתבתי סיפור קצר על בחור המתקשה לומר לחברתו 'אני אוהב אותך' ובעקבות כך הולך לטיפול פסיכולוגי משום שהוא מרגיש שזה מחבל לו ביחסים. הוא מאוד רוצה ומשתדל והכל מתחרבש. ידעתי שיש פה  סיפור טוב וכעבור 17 שנים בעזרת סדנה אצל דודו בוסי פיתחתי את הסיפור הקצר לספר, שבו נתתי עומק לתהליך. הרחבתי ויצרתי דמויות נוספות. שלוש שנים לאחר הסדנה כתב היד הבשיל לכדי ספר והוצאתי את הספר כשהעורך שלו הוא דודו בוסי.

זהו ספרו הרביעי של איציק חדד וגם בספר זה כקודמיו, הנפשות הפועלות הן דמויות המוכרות לכולנו. והסיטואציות הן סיטואציות, שרבים מאתנו נקלעים אליהן. אנחנו נמשכים לקריאה, בזכות שפתו הנהירה של הסופר. שפה יום-יומית המצליחה להפוך את העלילה למרתקת וקולעת.

איציק חדד, 52 נשוי אב לארבע בנות. הוא בעל תואר ראשון בפילוסופיה ו B.A  כללי מאוניברסיטת חיפה. לימודי תראפיה באומנות מהמדרשה לאומנות "בית ברל". עובד כמטפל באומנות במספר בתי ספר בנתניה מטעם משרד החינוך. צורף במקצועו ובבעלותו בית ספר לצורפות באזור התעשייה פולג בנתניה.

לחדשות נוספות בנתניה הקליקו כאן * לדף הפייסבוק שלנו הקליקו כאן 

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות