fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

אחרי חמישים שנה, תזמורת נתניה הקאמרית הקיבוצית נפרדת מהקהל

תזמורת נתניה תנגן בנתניה בתאריך 8.7.21 בש/עה 20:00  מבחר יצירות ממיטב הרפרטואר הקלאסי עולמי, בניצוחו של שמואל אלבז ובהשתתפות סולני התזמורת.
תזמורת נתניה הקאמרית | צילום" באדיבות התזמורת

ירח של זהב היא סדרת קונצרטים של פרידה. אחרי חמישים שנה, תזמורת נתניה הקאמרית הקיבוצית נפרדת מהקהל בגלל אי יכולת כלכלית. בגלל שלא נמצא תורם שיממן את פעילותה. התזמורת תקיים בתחילת יולי את קונצרט הסיום בשבעה אולמות ברחבי הארץ.

התזמורת תנגן בנתניה בתאריך 8.7.21 בש/עה 20:00  מבחר יצירות ממיטב הרפרטואר הקלאסי עולמי, בניצוחו של שמואל אלבז ובהשתתפות סולני התזמורת.

 סדרת הקונצרטים 'ירח של זהב', תחתום את עונת היובל לתזמורת ואת חמישים שנות פעילותה מאז שהוקמה ע"י התנועה הקיבוצית ב- 1970.

קצרה הצלחה בחמישים שנות פעילותה

היא התפתחה כאחד הגופים המובילים בארץ בתחום הביצוע הרפרטוארי של מוזיקה קלאסית ומוזיקה אמנותית מודרנית. קצרה תהילה רבה בהופעותיה בחו"ל. והייתה התזמורת היחידה שהופיעה בפני תושבי הפריפריה בשמונה אולמות שונים ברחבי הארץ.

כמו כן קיימה פעילות ענפה בתחום החינוך המוזיקלי. לרבבות תלמידים בערים ויישובים שונים דרך כיתות אמן. וגם הדרכה באמצעות נגני התזמורת והכנת מורים למוזיקה.

עדנה סולודור יו"ר הועד המנהל: "התזמורת ראתה כמטרתה המרכזית את הבאת המוזיקה האיכותית ליישובי הפריפריה בכל הארץ. אני מודה לנגנים על 50 שנות צלילים נפלאים. להנהלה הפעילה שדאגה לכל הנדרש לקיומה של התזמורת. ולקהל היקר והנאמן שהגיע להאזין לה בקביעות".

בקונצרט הסיום יבוצעו מבחר יצירות קלאסיות מאת ענקי המלחינים בכל הזמנים: הנדל, גונו, מוצרט, מנדלסון ויצירה מקורית של מלחין הבית יבגני לויטאס.

כולם בניצוחו של שמואל אלבז והסולנים גלעד הילדסהיים בכינור, אביטל צאיג נוסימוביץ' בויולה.

תזמורת נתניה הקאמרית הקיבוצית. מנצח וסולנים

אלבז– מנצח ואמן מנדולינה, הינו בוגר האקדמיה למוסיקה בירושלים והאקדמיה למוסיקה ע"ש סוילינק באמסטרדם- הולנד, בחוג לאמנות הביצוע והניצוח בכיתתם של מנדי רודן, רולנד קיפט ,פיטר אטווס ואחרים. משנת 2016 משמש כמנהל אמנותי עמית בתזמורת נתניה הקאמרית הקיבוצית.

גלעד הילדסהיים– החל את לימודי הכינור בבלגיה בהיותו בן 6, שימש בעבר כנר ראשי בבית האופרה סן-קארלו בנאפולי בהזמנת מאסטרו גארי ברטיני וכיום מכהן ככנר ראשי בתזמורת נתניה הקאמרית הקיבוצית.

אביטל צאיג נוסימוביץ'- ילידת 89, סיימה את לימודיה באקדמיה למוסיקה ע"ש בוכמן-מהטה באוניברסיטת ת"א. בין השנים 2006-2014, הובילה את קבוצת הויולות של התזמורת הקאמרית הישראלית ומשנת 2015 מובילה את סקציית הוויולות בתזמורת נתניה הקאמרית הקיבוצית.

 

מועדי הקונצרט בנתניה: נתניה 8.7.21 – 20:00

לפרטים והזמנת כרטיסים: 077-466-1766 – 3579* או באתר התזמורת WWW.NKO.CO.IL

לחדשות נוספות בנתניה הקליקו כאן * לדף הפייסבוק שלנו הקליקו כאן

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות