fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

אהרון אורגד המקדם את מרים פרץ לנשיאות: היא קול העם

בסקרים שנעשו מתברר כי מרים פרץ זוכה לתמיכה גדולה ביותר בקרב הציבור בישראל. לפיכך הסיכוי של מרים לממש את רצון העם הוא שנציגיו בכנסת לא יתעלמו מכך. ועל זה אנחנו עובדים עכשו
אהרון אורגד צילום בני טפירו
אהרון אורגד הוא חבר בצוות המצומצם במטה הבחירות לנשיאות המדינה של גב׳ מרים  פרץ.  המשנה לראש העירייה מייעץ לפרץ ומקדם אותה בבחירות לנשיאות.
אורגד, עם  הנסיון התקשורתי והציבורי שלו, מסייע לפרץ בתחום  דעת  הקהל וגם בקשר הישיר לחברי הכנסת הבוחרים את הנשיא.
אורגד:  ״נשיא המדינה הוא סמל. מרים פרץ היא סמל בעצמה ואין בחירה ראויה ממנה. אחרי שאיבדה את שני בניה לוחמי צה״ל עבור המדינה,  לא הורידה  מסך על חייה אלא הצליחה בגבורה עילאית לקדש את החיים והפכה לדמות מאחדת ומקרבת באופן מופלא. לדעתי מרים היא כיום האדם הראוי ביותר לכהן כנשיאת המדינה״.
איך הגעת למרים?
"בוקר אחד מרים פרץ התקשרה אליי.  בקולה הנעים והמרגש היא אמרה לי 'אהרון, החלטתי להתמודד'. שוחחנו בלבביות ואמרתי לה 'אני מתגייס למענך! אני ורבים בעם שלנו באמת חושבים שאת האדם הנכון במקום הנכון ובזמן הכי נכון' אנשים רבים הגיבו לפרסום שלי ברשתות החברתיות. רבים כתבו כי הם מעריצים את מרים, היא ההשראה הטובה שלהם ורבים נוספים הציעו את עזרתם בקמפיין בכל דרך שתתבקש.
מרים פרץ לנשיאות | צילום: מדף הפייסבוק של מרים פרץ

אורגד: מרים פרץ היא הסיכוי הכי טוב לקירוב לבבות

"בסקרים שנעשו מתברר כי פרץ זוכה לתמיכה גדולה ביותר בקרב הציבור בישראל. לפיכך הסיכוי של מרים לממש את רצון העם הוא שנציגיו בכנסת לא יתעלמו מכך. ועל זה אנחנו עובדים עכשו.
אני רוצה לקוות שנבחרי העם יצליחו להתעלות על עצמם. להוכיח כי הם באמת שליחים נאמנים של הציבור. ולבחור עבורנו נשיאה שהיא הסיכוי הכי טוב שיש לנו לקירוב ואיחוד לבבות. פרץ  הוכיחה שיש לה את כל הכישורים הנחוצים. להיות נשיאה. כולל קשר מצויין עם מנהיגים בעולם ומנהיגי יהדות העולם. מרים פרץ היא קול העם והיא כולה של העם״.
לחדשות נוספות בנתניה הקליקו כאן * לדף הפייסבוק שלנו הקליקו כאן 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות