fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

ראש עירית נתניה וראשת המועצה עמק חפר נכנסו לבידוד

זאת לאחר שחברת פורום ה-14 של ראשות הרשויות שהתקיים לפני 12 יום בנתניה נמצאה חולת קורונה.
פורום ה-14 בפגישה בנתניה. צילום רן אליהו

פורום ה-14. כל חברות הפורום נכנסו לבידוד.

ראש עיריית נתניה מרים פיירברג איכר וראש המועצה עמק חפר ד"ר גלית שאול נכנסו בערב יום ראשון לבידוד. זאת לאחר שחברת פורום ה-14 של ראשות הרשויות שהתקיים לפני 12 יום בנתניה נמצאה חולת קורונה.

מרים פיירברג איכר צילום רן אליהו
מרים פיירברג איכר צילום רן אליהו

פיירברג איכר אמש: "אתחיל מהסוף, אני מרגישה מצויין. נכנסתי הערב לבידוד עד ליום שלישי הקרוב.
לפני 12 יום (23.6) אירחתי בלשכתי את פורום ה-14 של ראשות הרשויות, על אף שהקפדנו הקפדה יתרה על כללי הקורונה, התבשרנו הערב כי חברתנו יעלה מקליס, ראש עיריית יהוד מונסון נמצאה היום מאומתת לקורונה ובשל כך הונחנו להכנס לבידוד.
ביומיים הקרובים אמשיך לנהל את העיר המקסימה שלנו מביתי".

ד"ר גלית שאול צילום שלומי אמסלם

גם ראשת המועצה ד"ר גלית שאול נכנסה באותו ערב לבידוד למשך יומיים (עד יום שלישי 7.7).
לפני 12 יום (23.6) השתתפה שאול במפגש הפורום של ראשות רשויות, שנערך בנתניה.
במפגש, שנערך תוך הקפדה על ההנחיות לאותה עת, השתתפה בין היתר ראשת עיריית יהוד-מונוסון, יעלה-מקליס, אשר נמצאה היום מאומתת לקורונה. בעקבות זאת כל ראשות הרשויות שהשתתפו במפגש נכנסות לבידוד עד יום שלישי.
ראשת המועצה: "אני מרגישה מצוין, ואמשיך לנהל את ענייני המועצה מביתי ביומיים הקרובים. קוראת לכולן וכולם להמשיך לשמור על ההנחיות".

למחרת כתבה שאול:

"וככה פתאום, באמצע החיים, בעומס המשימות והאתגרים, הילדים והחופש הגדול מקבלים ״צו עצור״ – בגלל מפגש שקרה לפני 12 יום, כשמאז כבר נפגשתי עם כל העולם.

בין פגישה בפארק התעשיות לפגישה בלשכה, מגלה פתאום שהגיע הזמן לעצור. להשאיר את העבודה במועצה, את הילדים ובן הזוג בקומה אחרת ולהיכנס ליומיים לבד.

אין מה שיכין אותנו להודעה – ״נפגשת עם חולה מאומת״ ועכשיו – עכשיו מה? עכשיו מצייתים לכללים ולהנחיות וכמו רבות ורבים מסביבי מנמיכים פרופיל ומחכים בשקט לתוצאות או חלילה להופעת סימפטומים. חושבת על כל מי שראיתי ומה שהספקתי, מקבלת את הברכות ל״בריאות״ מכל עבר (כמה אהבה, תודה לכולם).

שמחה על כל רגע שהתעקשתי על המסיכה בשבועות האחרונים, מבינה שזו דרך החיים שתלווה אותנו כנראה הרבה בחודשים הקרובים ומתכננת את העבודה מהבית. אני מרגישה מעולה ומקווה שהתשובות יעידו על כך באופן דומה.

בהזדמנות זו אאחל בריאות לכולנו ובהצלחה למבודדים ולמבודדות!"

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות