fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

קנסות של 5000 שקלים וסגירת חנויות בשוק

מאחר ובנתניה משתוללת הקורונה רשויות האכיפה החמירו את הפיקוח והסיורים וקנסו חנויות שאינן עומדות בקריטריונים ונשארו פתוחות.
הסוחרים מוחים. צילום אורנה חושפת

שוק נתניה סער היום. במהלך היום (יום א – ערב יום כיפור) נסגרו בשוק בנתניה 18 דוכנים ושני בעלי דוכנים קיבלו דו"חות של 5000 שקלים קנס.

הסוחרים לא הבינו למה העיריה אישרה לחלק מהשוק לפעול ולחלק אחר לא.

מאחר ובנתניה משתוללת הקורונה רשויות האכיפה החמירו את הפיקוח והסיורים וקנסו חנויות שאינן עומדות בקריטריונים ונשארו פתוחות.

שוק נתניה לפני קורונה צילום רותי ברמן

שוק נתניה סער היום. אחרי שהשוק הישן נסגר ובעלי הבסטות גילו שבשוק החדש החנויות פתוחות קמה מהומה גדולה בעקבות בואם של פקחים ומשטרה לאכוף את החוק.

אנשי השוק הישן מתרעמים על כך שהשוק הישן נסגר ואילו השוק החדש פתוח והעירייה מאפשרת את זה:

 

"רק הדוכנים נסגרו. איזה הגיון יש בזה שהרי הדוכנים נמצאים בסביבה פתוחה ומאווררת. שוק חדש פתוח, חנויות הרחבה פתוחים. איזה הגיון יש כאן."

גם התושבים מתרעמים: "עדיף שהשוק ישאר פתוח מאשר אנשים יצטופפו בסופר מרקטים". שוק זה פתוח ומאוורר, המחירים והסחורה טובה וזולה ואין הגיון בהחלטה".

מעירית נתניה נמסר בתגובה: העירייה והמשטרה מבצעות אכיפה מסיבית של המגבלות שמטרתן מניעת התפשטות נגיף הקורונה. קצין הרישוי של המשטרה וצוותי השיטור העירוני מסיירים במקום. עסק שפועל בניגוד להנחיות ייקנס".

וכן כאמור נסגרו 18 דוכנים ושניים קיבלו קנס של 5000 שקלים".

   כבר הורדתם את האפליקציה החדשה שלנו? 📣📣

✅לינק הורדה למערכת אנדרואיד: https://bit.ly/32fziut                             
✅לינק הורדה מחנות אפל: https://apple.co/3hhtF3o

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות