fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

קורונה? טסים לחופשת חורף באירופה. ולא רק סקי

הטיסות זולות, יש דילים מצוינים לאתרי סקי ותיירות חורף – אז למה לא לנצל הזדמנות.
יוני כהנא ואל תורן צרפת

נגיף הקורונה מרחיק אנשים מטיסות, הטיסות זולות, יש דילים מצוינים לאתרי סקי ותיירות חורף – אז למה לא לנצל הזדמנות. הנתניתים טסים לאירופה.

יהודה זפרני , מומחה לתיירות ותעופה ומנהל תחום התיירות של מועדון הוט צרכנות אומר שהדילים הם מניע עיקרי לתיירות חורף באירופה:

יהודה זעפרני. בנסקו בולגריה

"כמידי חורף בשנים האחרונות השוק הישראלי בחורף גדל לחופשות שלג שכוללות חופשות סקי ביעדים מרכזיים בצרפת, איטליה, שוויץ, בולגריה, אנדורה, אוסטריה, רומניה ויעדים חדשים כמו באוקראינה ובסוצ'י. החורף מעל 60 אלף ישראלים ייהנו מחופשות הסקי וגם מחופשות שלג בעיקר באתרי הסקי ובלפלנד, חופשות שלג בלפלנד עם רכבת אווירית של מעל 40 מטוסים. המחירים לחופשות הסקי לשבוע ימים החל מ 700 יורו ועד כ 2000 יורו, תלוי ביעד ובמה זה כולל. החופשות לשבוע בלפלנד נעות בין 1700 ל 2100 יורו לאדם בחדר זוגי. אני עשיתי חופשת סקי בבנסקו בבולגריה וגם חופשת עיר ואכן הדילים הזולים היו מניע".

ולא רק תיירות סקי. יש מי שיוצאים לראות את אירופה בחורף ומוכנים לטייל בקור המקפיא: וינה, בודפשט, פרי, ברצלונה ורומא. ושמעתי גם על האנשים שמעדיפים לטוס לאירופה בלי לחפש אטרקציות אלא רק לנח במלונות ספא למשל.

יוני כהנא

מי אמר שדתיים וחרדים לא גולשים. תראו את יוני כהנא מכהנא גרופ. בעבר היה שוכר ומכשיר מלון סקי לשומרי כשרות. היום עושה בעצמו סקי ובמלון המוכשר שלו בקפריסין הוא גם מציע סקי.

שירי מורדו ורשה

שירי מורדו

חזרנו עכשו מורשה. לא תיכננו אבל הדילים בהחלט הניעו אותנו. המחירים מטורפים! בשבילי תיירות חורף זה לא סקי אלא שווקי כריסטמס והנחות סופעונה בעיר אירופית. עדיפות למושלגת.

ברכה ואדי עובד וינה

ברכה עובד

היינו בחופשת חורף בוינה אוסטריה. אוהבים להסתובב ברחובות ולספוג את אווירת החורף האירופאי. הקור לא מפריע לנו.

אסף הופמן. בודפשט בטן גב

אסף הופמן

אני מתכנן לנסוע לבודפשט עוד שבועיים. ברור שבגלל שמצאתי דיל זול. בטן גב וטיולים.

מרק לאור בחרמון

מרק לאור

התמזל מזלי והחרמון מספיק מושלג ועונה על הצרכים שלי. נופים משגעים אוירה נעימה ותנאי גלישה טובים ובסיום יום גלישה מוצלח "דג על הדן" עם פורל מעושן. ולא צריך לטוס.

דרור שנקביץ בקלאב מד באלפדואז צרפת

דרור שנקביץ

עושה חופשת סקי בקלאב מד באלפדואז צרפת מקום מדהים מזג אוויר מושלם חברה טובה אוכל טוב צוות מקומי מדהים בקיצור ממליץ בחום. לא זול אבל שווה לאלה שמחפשים שהכל זמין וקל ומאורגן באופן מושלם.

יוסי כהן ואל תורן צרפת

יוסי כהן

חזרתי מחופשת סקי בואל תורן צרפת. אני כן מתקרב לחרמון אבל סקי אמיתי עושים באלפים.

שגיא ברעוז והילדים. בנסקו בולגריה

שגיא ברעוז

נסיעה ספונטנית לשבוע לבנסקו בבולגריה. לקחתי את הילדים הגדולים ליאור ואורי. בנינו הכל לבד, זה משתלם כי בולגריה מאוד זולה יחסית לאירופה, שעתיים טיסה, אוכל טעים ומאוד זול. חוויה חובה. פעם ראשונה שהילדים בחופשה כזאת. לקחתי מדריכים דוברי עברית, היום כבר עלינו לאתר הגבוה וגלשנו במסלולים תלולים וקשים ונהנינו מאוד

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות