fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

צפו: ח"כ עומר ינקלביץ' בלניאדו מתפעלת מהצוות: אתם החיילים שלנו בחזית

ינקלביץ': בימים הקשים האלו אתם הלוחמים שלנו שעומדים בחזית. אני וחבריי לממשלה מחוייבים לעשות הכל כדי לוודא שאתם תוכלו לעשות את עבודת הקודש שלכם בשקט ועם כמה שפחות טרדות.
חכ עומר ינקלביץ בלניאדו צילום יחצ
שרת התפוצות ח"כ עומר ינקלביץ' סיירה הבוקר במיון הנשימתי ומחלקת קורונה בבי"ח לניאדו.
"העבודה המסורה של הצוות הרפואי מעוררת הערצה. אני שומעת על אחיות שחוזרות למחלקה באמצע חופשה משפחתית ועל מנהל מחלקת קורונה שנכנס לתוך המחלקה ושוהה בה שעות ארוכות.
אין ספק – אתם החיילים שלנו בחזית!"
שרת התפוצות ח"כ עומר ינקלביץ' הגיעה הבוקר יום שלישי לסיור מקיף בבי"ח לניאדו וביקרה במיון הנשימתי ובמחלקת קורונה. השרה התקבלה ע"י המנהל הרפואי של בית החולים, פרופ' צבי שמעוני, האחות הראשית – גב' אסתר שיר, סמנכ"ל פיתוח משאבים וקשרי חוץ, מר מאיר מרק ומנהל משאבי אנוש, מר מאיר בעלז.
צפו: השרה ינקלביץ' מתפעלת מעבודת הצוות

עומר ינקלביץ' הציעה שיתופי פעולה עם יהדות התפוצות

ח"כ עומר ינקלביץ'  שמעה סקירה מקיפה, מפיו של פרופ' שמעוני, על התמודדות בית החולים עם הטיפול בחולי קורונה החל מחודש מרץ ועד היום. "טיפלנו עד היום בכ-500 חולי קורונה, וזה בנוסף לפעילות העניפה המבוצעת במיון הנשימתי – פעילות שזהה בהיקפה לפעילות של מרכזי על" ציין פרופ' שמעוני. השרה הציעה מספר שיתופי פעולה בנושא קשר עם יהדות התפוצות, בדגש על יהדות צרפת, קהילה שרבים מתושבי נתניה נמנים עליה. מר מאיר מרק, סמנכ"ל פיתוח משאבים וקשרי חוץ, הציג בפני השרה את העשייה הרבה של צוות לניאדו מול יהדות התפוצות – הן בהיבט של קשרי רפואה ומחקר, הן בהיבט של גיוס משאבים והן בהיבט של קליטת עלייה. במחלקת קורונה פגשה השרה את הצוות הרפואי והסיעודי והתרגשה לראות את מנהל המחלקה עובד בתוך המחלקה כאחד הרופאים הזוטרים.
השרה עומר ינקלביץ' אמרה לצוות הרפואי: "בימים הקשים האלו אתם הלוחמים שלנו שעומדים בחזית. אני וחבריי לממשלה מחוייבים לעשות הכל כדי לוודא שאתם תוכלו לעשות את עבודת הקודש שלכם בשקט ועם כמה שפחות טרדות."
בנוסף, עלו בביקור סוגיות שונות הקשורות ללכידות החברה הישראלית, דווקא בעת הזו – "עת מלחמה" כהגדרת השרה. "מעבר לחשיבות של בי"ח לניאדו בטיפול בכחצי מיליון אזרחים, יש לו חשיבות מיוחדת עבור אוכלוסיות מודרות, ובייחוד עבור החברה החרדית שמתמודדת בימים אלו עם מציאות לא פשוטה. ביה"ח נוסד על ידי האדמו"ר מצאנז זצוק"ל ועד היום נותן טיפול מקצועי ואנושי לציבור החרדי תוך התחשבות באורח החיים הייחודי שלו. כשמסתובבים במסדרונות בית החולים פוגשים פסיפס מגוון ויפהפה של החברה הישראלית. עובדים פה זה לצד זה יהודים, ערבים, חרדים, חילוניים, גברים ונשים. זה נותן תקווה שניתן לקיים אי של אחדות ואחווה במדינת ישראל" סיימה השרה
אהבתם את הכתבה? הישארו מעודכנים באתר בלינקר ובעמוד הפייסבוק שלנו חדשות נתניה

כבר הורדתם את האפליקציה של חדשות נתניה? האפליקציה החדשה שלנו עכשיו זמינה להורדה בחינם!

להורדה באנדרואיד

להורדה באייפון

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות