fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

צפו בהראל מויאל שר בחתונת הבזק של אמילי פרי

אמילי פינטזה על חתונה ענקית. משלא ראתה את האור בקצה המנהרה החליטה לבצע אותה בפורמט קורונה.
אמילי פרי ודקל גולדנברג צילום אור גפן

אמילי פרי ודקל גולדנברג נישאו השבוע בחתונה משפחתית מצומצמת. הזמר הראל מויאל ליווה אותם בשיר לחופה.

זה קרה בפנטהאוז של ישי ועדי זלמנוביץ עם משתתפים שנבחרו בפינצטה בהתאם למגבלות הקורונה.

אמילי פינטזה על חתונה ענקית. משלא ראתה את האור בקצה המנהרה החליטה לבצע אותה בפורמט קורונה: "אנחנו מתרגשים מאוד עדיין. הפקנו את החתונה בחמישה ימים. בזכות משה שמה המפיק שלנו שהיה מהמם ומרגש. הילדים שלנו בעננים בכו מהתרגשות.  הראל מויאל הגיע לשיר לנו. הדיג׳יי המדהים בועז קופלד היו אורחים וחברים מהאח הגדול גילי אלגברי המאפר המדהים מהמירוץ למליון איפר אותי ועשה לי את השיער. השמלה של עידן כהן כמובן והחליפה של דקל מדורין סגול גם היא יוצאת האח הגדול.

אמילי אם לשלושה בנים ודקל אב לשתי בנות. הנה קמה לנו משפחה חדשה גדולה ויפה בנתניה.

סוף סוף בלי עיכובים נוספים, אירוע צנוע תואם את התקופה והנה החיים המשותפים שלנו מתחילים כדת וכדין"

הא מתווכת נדל"ן ושותפה לבן זוגה דקל גולדנברג במשרד התיווך "אור הדקל נכסים" בקרית השרון. היא דוגמנית מדופלמת שמיוצגת על ידי רועי מסוכנות אימג'.

הראל מויאל וירדן אדרי צילום אור גפן
הילדים התרגשו צילום אור גפן

אמילי פרי : מהאח הגדול יצא לי רק טוב

אמילי פרי מוכרת לכולנו מתוכנית הריאליטי "האח הגדול" שם חשפה את עצמה לעיני כל. אך מתחת לקעקועים, הסיליקון והדמות הפרובוקטיבית היא אישה מסורתית שמאמינה בתא המשפחתי והחתונה לבחיר לבה היתה חשובה לה. היא תכננה חתונה מפוארת ושתי שמלות מעוצבות כיאה לאישה שכל המדינה מכירה. מתוכנית האח הגדול היא אומרת, יצא לה רק טוב.

"האח הגדול היא פלטפורמה שמקדמת אותי בעסקים שלי במשרד התיווך, בזכות האח הגדול התקבלתי להיות שדרנית ברדיו האזורי, שם אני משדרת תוכנית מגזין בשישי בבוקר ומראיינת ידוענים, שחקנים ויוצאי ריאליטי וגם נוכחותי מקדמת את התוכנית. אני אוהבת לראיין ולהתראיין ובעקבות הקשרים שלי מגיעים אנשים להתראיין ברדיו".

לצד גידול הילדים היא פיתחה קריירה כעצמאית: היה לה מתחם גנים בחוף הירוק, הייתה לה חנות לבגדי מעצבים, למדה והתנסתה בסוגים שונים של עיסוקים דבר שנותן לה את הכישורים בתחום השיווק והמכירות ובתחום החברתי.

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות