fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

צפו: אש משתוללת באזור. בתים פונו בבת חפר ובבחן

כבאות והצלה מטפלת בשעה האחרונה בשריפה שפרצה בשטח פתוח בין בת חפר לבחן.  החל פינוי תושבים מהיישובים בת חפר ובחן
פינוי בתים בבת חפר שריפה מסכנת את הישוב

פינוי תושבים באזור עמק חפר וחדרה בעקבות שריפות המשתוללות באזור.

כבאות והצלה מטפלת בשעה האחרונה בשריפה שפרצה בשטח פתוח בין בת חפר לבחן.  החל פינוי תושבים מהיישובים הבאים- בת חפר ובחן.

בת חפר שריפות על הגדר. צילום רחפן דוד אלימלך

במקום שוטרים, כבאיות, מסוקי כיבוי ומסוק משטרתי. אין נפגעים.

מכבאות והצלה נתניה נמסר: "תשעה צוותי כיבוי ובנוסף שתי מטוסי כיבוי פועלים לכבות שריפות חורש גדולות באיזור בת חפר"

דוברות כבאות והצלה מחוז חוף (חדרה): דיווח ראשוני, מספר אירועים בגזרת תחנת חדרה מדובר בכיבוי שריפות חורש קרובות לישובים באיזור להבות חביבה ויער עירון, צוותים רבים בשיתוף מתנדבים וכוחות כוננות פועלים במקום.

מדוברות המועצה עמק חפר נמסר:

שריפה שפרצה היום באזור פתוח שבין זמר לשוויכה, התפשטה אל השטחים הפתוחים בין בת חפר לבחן.
כוחות גדולים של כיבוי אש, לרבות מטוסי כיבוי, משטרה, מד"א, קב"ט המועצה יהודה בן עזרא וצוותי חירום של בת חפר נמצאים במקום ופועלים לכיבוי השריפה.
בשעה זו האש מתקרבת לבחן, והתושבים מפונים לבת חפר. תושבי שני רחובות בבת חפר, שהאש הגיעה בסמוך אליהם, פונו למרכז הקהילתי ביישוב עד אשר יוכלו לשוב לביתם.
ראשת המועצה ד"ר גלית שאול שוחחה עם נציב כבאות ארצי, דדי שמחי, שמסר לה שהאירוע בשליטה ומתוחם. נפתחו חפ"קים מועצתיים – במוקד המועצה וכן חפ"ק קדמי בבת חפר.
פעולות של חישוף ושיטוח בוצעו בסמוך לגדר בת חפר שאליה התקרבה השריפה.
כידוע, ישנו גל שריפות בשעות אלה במוקדים שונים בארץ, והשריפה בבת חפר היא אחת מהן. אנו מבקשים מחקלאים בעלי שטחים באזור לפנות אל מוקד המועצה. המוקד זמין 24/7 לכלל הציבור בטל' 9875*. נשוב ונעדכן! גילה לבני זמיר דוברות עמק חפר 052-6275666

ראשת המועצה עמק חפר ד"ר גלית שאול: טוב שתושבי בחן ובת חפר חזרו לבתיהם לקראת החג

"רגע לפני שבת זה פוסט של הכרת הטוב – בעקבות שריפות הענק בעמק יכולה רק להודות – טוב שהיום הזה מסתיים בלי פגיעות בנפש אלא רק ברכוש, שדות חקלאות. טוב שתושבי בחן ובת חפר חזרו לבתיהם לקראת החג. זה פוסט של הודייה. הודייה על כוחות הביטחון המצויינים שלנו, מפקדי התחנות טייבה ושדות שלא עזבו אותנו לרגע וניר רוזנטל ידידי שהשאיר אותנו בתמונה, הודייה על כוחות הכיבוי בראשות דדי שימחי נציב הכבאות וחיים שמואלי מפקד המרחב שעבדו ללא לאות לכיבוי האש עם עשרות לוחמי אש וכבאיות בשטח, הודייה על כוחות פקער בראשות מפקד הנפה, הודייה על מנהלי ועובדי המועצה שהקימו בהובלת המנכל ומנכל החכל חפק במועצה קדמי ובשטח כדי להוביל בכל מה שניתן , הודייה על תמיכת מרכז המועצות האזוריות בראשות שי חגג איציק אשכנזי ואלון שהגיעו לשטח לעזור, הודייה על חברי ראשי הרשויות שהתקשרו/ תמכו והציעו עזרה, הודייה על נבחרי הציבור, חברי מליאה מישובי מזרח העמק וסגני חיזקי, שהיו בשטח ולא נרגעו עד שאחרון הארועים טופל, הודייה על עבודת אגף הביטחון שלנו בראשות יהודה בן עזרא שלא נחו לרגע כדי לקדם הטיפול, הודייה על יושבי ראש הועדים בישובים שחרפו נפשם במלחמה באש בשיתוף עם צוותי הצחי המדהימים שלנו, ובתמיכה בתושבים שלהם ובתושבים של הישובים הסמוכים, הודייה על המתנדבים הנפלאים שלנו שמילאו את העמק המזרחי בהמוניהם וטיפלו בניקוי רצועות האש, עזרו בהובלת תושבות ותושבים, חיבקו טיפלו, הרגיעו ועשו כל משימה שמטרתה סיום הארוע על הצד הטוב ביותר!
זכיתי בעמק הזה שגם בימים מאתגרים מתגייס ותומך, מניע ומלא אופטימיות. זה פוסט של הכרת תודה על הטוב. עכשיו אפשר לומר שבת שלום וחג שמח".

חדשות נוספות

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות