fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

ראש העירייה חזרה מדובאי עם הצעות לשיתופי פעולה וגם כמה טיפים למרינה

פיירברג חזרה מדובאי: "הכרתי אנשים מקסימים ונדיבים, אנשים שפתחו בפניי את ביתם, שאוהבים אותנו ושמחים על ההזדמנות להידוק היחסים עם ישראל".
ראש העיריה מרים פיירברג חזרה דובאי. שיחות עם מכובדים

ראש העירייה מרים פיירברג איכר חזרה מדובאי אחרי שהוזמנה לביקור ובילתה שם את חג הסוכות.

"אני נמצאת כאן על מנת ליצור שיתופי פעולה וקשרים עסקיים וכלכליים בין העיר נתניה לדובאי, אבו דאבי והאמירויות. המטרה היא להמשיך לקדם ולשגשג את העיר שלנו"

היא כתבה בהודעה לתושבי העיר בדף הפייסבוק שלה וסיפרה כי הוזמנה לבקר בדובאי ואיחלה חג סוכות שמח לכולם.

מרים פיירברג איכר: הישגים שישימו את נתניה על המפה במזרח התיכון

"אני שמחה לבשר לתושבי העיר כי חזרתי מביקור בן חמישה ימים בדובאי ואבו דאבי עם הישגים משמעותיים שישימו את העיר נתניה על המפה במזרח התיכון החדש.

לפני מספר שנים הכרתי, בעת ביקור בארה"ב, שייח' מהמכובדים בדובאי, שמרנו על קשר לאורך התקופה וכעת משנחתם הסכם שלום רשמי הוזמנתי על ידי השייח' לסדרת מפגשים עסקיים.

הנסיעה תוכננה לפני מספר שבועות ובחרתי בחופשת חג הסוכות במהלכה העירייה סגורה ועובדת במתכונת קורונה".

על הפגישות העיסקיות ספרה: "הימים היו עמוסים בפגישות עם אנשי עסקים, קרנות להשקעה ואישים מכובדים. אני שמחה לבשר כי חזרתי עם מספר לא מבוטל של שיתופי פעולה כלכליים ותיירותיים.

אלה ייצאו לפועל כבר בתקופה הקרובה, אחרי שייחתמו כל המסמכים הרלוונטיים, ביניהם אף מציאת עיר תאומה לנתניה.

אחת הפגישות תוכננה בביתו של המכובד שתכנן את הסמל המסחרי של דובאי. הוא מתגורר על אי שבנה לעצמו ונדרשתי לשוט בסירה אל ביתו.

אהבתי את הרעיון ואף אימצתי מספר מודלים למרינה המתוכננת לעירנו".

על הפגישות עם הקהילה היהודית מספרת פיירברג איכר: "פגשתי את ראשי הקהילה היהודית בדובאי והתארחתי בסוכה כשירה למהדרין. כן גיליתי בהתרגשות שעם חתימת הסכם השלום נפתחה בדובאי מסעדה כשירה וכי כבר מתקיימת פעילות של אנשי חב"ד.

הכרתי אנשים מקסימים ונדיבים, אנשים שפתחו בפניי את ביתם, שאוהבים אותנו ושמחים על ההזדמנות להידוק היחסים עם ישראל.

שימח אותי לשמוע שאחת העסקאות הראשונות שנחתמו עם האמירויות יצאה מנתניה, מאזור התעשייה פולג ועוסקת בבדיקת דם המאפשרת אבחון של מספר רב של מדדים.

ראש העירייה הראשונה מישראל שביקרה באמירויות

כאנקדוטה אוסיף שכאשר חזרתי גיליתי שאחד הקניונים הגדולים בעולם נמצא בדובאי ולא זכיתי לבקר בו. אני גאה להיות ראש העיר הראשונה שביקרה באמירויות לאחר חתימת הסכם השלום איתם, כבוד גדול למדינה ולעיר שלנו, שללא ספק יניב תוצאות משמעותיות".

איש חב"ד מנתניה, פרץ אלעזר, פרסם כי מרים פיירברג איכר הגיעה לפני נסיעתה לבית חב״ד, זכתה לאירוח משליח חב"ד הרב לוי דוכמן, ורכשה את ארבעת המינים.

בתגובות להודעתה בדף הפייסבוק, רבים הודו לפיירברג על המאמצים ליצירת קשרים לטובת נתניה.

בקרוב ביקור גומלין מדובאי והסכם ערים תאומות

מדוברות עיריית נתניה נמסר כי ראש העירייה, מרים פיירברג-איכר חזרה מדובאי לאחר שהוזמנה על ידי אחת המשפחות החשובות והמכובדות באיחוד האמירויות. שכלל מפגשים עם אנשי עסקים, יושבי ראש קרנות השקעה ונבחנו דרכים ליצירת שיתופי פעולה ובכלל זה הקמת ברית ערים תאומות.

ראש העירייה שמחה להיות הראשונה שנפגשה עם נציגי הקהילה היהודית, כולל ביקור בסוכה של משפחות תימניות שניצלו מתימן והובאו לדובאי, היא התקבלה בחום ובשמחה ובקרוב יתקיים ביקור גומלין בנתניה".

נציין כי במהלך הביקור המשיכה ראש העיר לקבל נתונים שוטפים על הנעשה בעיר, תוך שהיא מנחה את הגורמים הרלוונטיים באופן יומיומי בכל הקשור להתמודדות עם הקורונה.

 

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות