fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

פועל בניין תובע מיליון שקלים מהקבלן

פועל בניין נפל מסולם לפני שלוש שנים בעת העברת פיגום באתר בניה ברחוב שלום עליכם בנתניה. הפועל תובע כמיליון שקלים מחברת ג.א.ר פרוייקטים בע"מ ומחברת כוח האדם שהעסיקה אותו.
אגמים בתנופת בניה. צילום רותי ברמן

פועל בניין נפל מסולם לפני שלוש שנים בעת העברת פיגום באתר בניה ברחוב שלום עליכם בנתניה. הפועל תובע כמיליון שקלים מחברת ג.א.ר פרוייקטים בע"מ ומחברת כוח האדם שהעסיקה אותו. כך עולה מתביעה שהגיש לבית משפט השלום באמצעות עו"ד דותן לינדנברג.

פועל בניין נפל מסולם באתר בניה בנתניה תובע מליון שקלים

מהתביעה עולה כי לפני כ-3 שנים,  בעת שהפועל, 46 עמד על סולם בגובה של כשני מטרים והרים חלק של פיגום לצורך הרכבת הפיגום באתר הבנייה בנתניה הוא נפל. מסתבר שרגלו הימנית נתקלה  במדרגה, התעקמה והוא נפל ארצה. כתוצאה מהנפילה שבר את הקרסול ופונה לחדר מיון בביה"ח הלל יפה.

בא כוחו עו"ד דותן לינדנברג טוען בתביעה כי אם הקבלן היה דואג לבטיחות העובדים התאונה היתה נמנעת. לדבריו הקבלן לא דאג  להתקנת מאחז צד, ולא פיגום תקין ובטיחותי. כמו כן הוא לא העביר לו  הדרכות בטיחות בכלל ולעבודה בגובה בפרט. לטענתו אם הקבלן היה דואג לכך שהעובד יעשה שימוש ברתמת בטיחות, היה מספק לו אמצעי הרמה ודואג לסביבת עבודה בטיחותית ותקנית, הפועל  לא היה נופל. עוד טוען עו"ד לינדנברג המתמחה בנזקי גוף שאם הקבלן היה דואג לכל אלה אפשר היה למנוע את תוצאות התאונה.

בביה"ח התברר כי הפועל סובל מהגבלות תנועה ומשבר מרוסק המונעים ממנו  להיות כשיר לעבודה פיזית.  בביה"ח גיבסו את רגלו תוך המלצה לשקול ניתוח עתידי.

פועל בניין נפל מסולם בנתניה.  הוא סובל מנכות לצמיתות בשיעור של 20 אחוזים

בתביעה נטען כי כתוצאה מהתאונה הפועל סובל מכאבים, רגישות, נפיחות והגבלת תנועות בעקב ובקרסול ימין.  אורתופד מומחה שבדק אותו מספר חודשים לאחר התאונה, הבחין כי הפועל סובל מצליעה אנטלגית וכל דריכה גורמת לו לכאבים. האורתופד קבע כי פועל הבניין סובל מנכות לצמיתות בשיעור של 20 אחוזים.

בא כוחו טוען בתביעה כי כתוצאה מהתאונה הפך פועל הבניין לגבר מוגבל שנזקק לעזרת אדם אחר לצורך ביצוע  עבודות בביתו.  עבודות כמו ניקיון, הזזת רהיטים, עריכת קניות ועוד.

בעקבות הנזק שנגרם לו  פחתו הנאות חייו של הפועל באופן מהותי ואף נפגע ביטחונו העצמי. זאת כאשר לפני התאונה הוא היה  פעיל וחיוני, איש עבודה חרוץ ומסור.

הפועל תובע לפסוק לו  פיצוי עבור הפסדי שכר ניכרים בשל הפגיעה הממשית בכושר ההשתכרות. וזאת בין היתר  מהסיבה שכתוצאה ממגבלותיו נבצר ממנו לשוב למעגל העבודה. בנוסף תובע הפועל לקבל פיצוי עבור אובדן תנאים סוציאליים ופנסיה, עזרת צד ג', הוצאות רפואיות וכאב וסבל.

כבר הורדתם את האפליקציה של חדשות נתניההאפליקציה החדשה שלנו עכשיו זמינה להורדה בחינם!

להורדה באנדרואיד

להורדה באייפון

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות