fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

עמותות ארגוני מתנדבים בשיתוף פעולה עם העירייה לקראת חלוקת מארזי המזון בחגים

מתוקף השת"פ, הארגונים השונים יעבדו גם עם רשימות נזקקים ממנהל הרווחה, לאחר שאלה עברו אפיון ובדיקה.
יפה דינר, קלרה חן,אתי יוזף, חגואל סיידון אלעזר פרץ וטלי מולנר

 

פגישה חיובית ומעודדת נערכה האתמול (חמישי) בין נציגי ארגוני מתנדבים הפועלים בעיר לבין נציגי העירייה. בפגישה הוחלט על יוזמה נרחבת של שיתוף פעולה לקראת חלוקת מארזי המזון בחגים.

בנתניה פועלים מתנדבים, ארגונים פרטיים ועמותות אשר מסייעים לתושבים באופן שוטף במגוון תחומים. לקראת החגים, נרתמים כלל הארגונים לסייע בעיקר במתן חבילות מזון ומוצרים לתושבים נזקקים.
עד כה, עבדו הארגונים בנפרד אחד מהשני, כאשר כל ארגון פעל באופן עצמאי מול קהל היעד שלו ואת רשימות החלוקה של הנזקקים אספו הארגונים באופן פרטי ולכל ארגון הייתה רשימה משלו. במקביל, מחלקת הרווחה בעירייה מפעילה גם היא מערך של חלוקת מזון לקהל יעד שנלקח מתוך רשימות של אנשים המטופלים ברווחה. כך נוצר מצב של אי חפיפה וסנכרון שהוביל מחד, למתן חבילות סיוע כפולות ומנגד, למצב גרוע יותר בו ישנם נזקקים אשר "נופלים בין הכיסאות" ולא מקבלים חבילת מזון כלל.
על כן, הוחלט על ביצוע שיתוף פעולה בין הארגונים הפרטיים לבין מחלקת ההתנדבות בעירייה. מתוקף השת"פ, הארגונים השונים יעבדו גם עם רשימות נזקקים ממנהל הרווחה, לאחר שאלה עברו אפיון ובדיקה. בדרך זאת תהיה אפשרות לביצוע מעקב אחר מי קיבל חבילה ומי עדין זקוק לקבל. בנוסף, יימנע מצב שתושבים הזקוקים לסיוע לא יקבלו אותו.

מתנדבים, ארגונים פרטיים ועמותות חברו יחדיו

סגנית ומ"מ ראש העיר עו"ד שירי חגואל סיידון, שרק לאחרונה קידמה יוזמה לחלוקת מארזי מזון לניצולי שואה בימי שישי, בירכה על שיתוף הפעולה:

"במהלך משבר הקורונה לפני פסח חילקנו כ- 150 ארוחות חמות מדי יום ועוד אלפי חבילות מזון. אני בטוחה שגם בראש השנה נתמודד עם מספרים כאלו. חשוב מאוד שלקראת השנה החדשה ניערך בהתאם ונדאג לסייע לכל מי שצריך כך שלאף תושב לא יחסר דבר. השיח המשותף ומטרת הפגישה היא לוודא שאנחנו עושים הכל על מנת להגיע לכולם"

בצילום, מימין לשמאל : יפה דינר פעילה חברתית, קלרה חן סגנית ראש מנהל רווחה, אתי יוזף מנהלת מח' התנדבות בעירייה, שירי חגואל סיידון סגנית ומ"מ ראש העיר, אלעזר פרץ פעיל חברתי מטה משיח חב"ד נתניה וטלי מולנר חברת מועצה הממונה על הרווחה

 

הישארו מעודכנים באתר בלינקר ובדף הפייסבוק של חדשות נתניה

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות