fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

נתניה כמעט אדומה. ממחר כל אחד יכול להבדק. ראש העיריה בוידאו – כל הפרטים

בדיון חרום שהתקיים היום - (חמישי) ביוזמת ראש העירייה מרים פיירברג איכר במשל"ט -רכז שליטה עירוני בנושא קורונה הודיעה ראש העיריה כי על פי הנתונים נתניה מתקרבת להיות מוגדרת עיר אדומה
נתניה בדרך לאדום צילום רן אליהו

עיר אדומה. בדיון חרום שהתקיים היום – (חמישי) ביוזמת ראש העירייה מרים פיירברג איכר במשל"ט -מרכז שליטה עירוני בנושא קורונה הודיעה ראש העיריה כי על פי הנתונים נתניה מתקרבת להיות מוגדרת עיר אדומה על המשתמע מכך.

פיקוד העורף יציב עמדת בדיקות דרייב אין בנתניה החל מיום שישי הקרוב 11.9 ועד יום שבת 12.9 – בחניון סלקום  – רח' הגביש 10.

כל אחד יכול להבדק ללא הפניית רופא

בעמדה הצה"לית ניתן יהיה להיבדק ללא הפנייה מקופות החולים, קרי כל תושב בעיר נתניה יוכל להגיע ולהיבדק.

שעות פעילות:: שישי 09:00-14:00   שבת 16:00-22:00

נתניה מתקרבת להגדרה של עיר אדומה

בעקבות מצב התחלואה בעיר הנמצאת בעליה ועל פי פיקוד העורף שהוצגו היום (חמישי)  נתניה מתקרבת להגדרת כעיר אדומה – נתון המעיד על רמת תחלואה גבוהה אשר תוביל להגבלות בתנועה ולסגר.

פיירברג-איכר: "אני נמצאת בתחושה קשה היום, נתניה כמעט  מוגדרת כ'עיר אדומה', אם נהפוך רשמית ל'עיר אדומה' – נהיה בסגר. כל העסקים, מקומות העבודה, בתי הספר, בתי הכנסת, הכל יושבת, כולנו נשב בבתים. אני פונה אל כולכם – אנחנו בקרב ועלינו לנהוג כלוחמים – ללכת עם מסיכה לפי ההנחיות,  לשמור מרחק, להקפיד על שטיפת ידיים, לא להתכנס ולהתרחק כל האפשר כדי שלא נסגור את העיר. אני מאחלת לכולנו לקראת ראש השנה שנהפוך במהרה לעיר ירוקה"

דיון חרום עיר אדומה. צילום רן אליהו

בדיון החירום השתתפו חברת מועצת העיר תרצה גרינפלד, מנכ"ל העירייה יורם כהן, ראש מינהל הרווחה והשירותים החברתיים רותי גור, מפקד משטרת נתניה נצ"מ אסף צור, הרופאה הנפתית ממשרד הבריאות ד"ר בלה שולמן, מפקד מחוז דן בפיקוד העורף אל"מ אריאל בליץ, סא"ל במיל' רונן יוגב  מיחידת קישור לרשות.

על פי נתוני משרד הבריאות יש בנתניה 680 חולים פעילים, 385 חולים נוספו בשבוע האחרון ובסך הכל חלו בנתניה 2662 תושבים.

בנתניה יש 31 חולים פעילים לעשרת אלפים תושבים. 

צעדים מידיים: אכיפה בצורה מסיבית של הפיקוח העירוני והמשטרה

בישיבה הוחלט על צעדים מידיים להגברת האכיפה בצורה מסיבית בשילוב הפיקוח העירוני והמשטרה לצד הגברת ההסברה לציבור, פנייה לגורמים ממשלתיים בבקשה לתגבור תקציבי להתמודדות עם המצב והיערכות לסגר אפשרי.

כמו כן, הוחלט כי פיקוד העורף יציב עמדת בדיקות דרייב אין בעיר נתניה החל מיום שישי הקרוב 11.9 ועד יום שבת 12.9 – בחניון סלקום (רח' הגביש 10).

שעות פעילות:: שישי 09:00-14:00   שבת 16:00-22:00

סלקום הגביש 10, נתניה

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות