fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

נעצרו פורצים שגנבו המון כסף ואת התכשיטים זרקו

בבדיקה ראשונית של השוטרים נמצא כי ברכב סכומי כסף גדולים במזומן: עשרות אלפי שקלים, עשרות אלפי יורו ועשרות אלפי דולרים.

משטרת ישראל עצרה שני אנשים בחשד להחזקת סכומי כסף במזומן בש"ח, יורו ודולרים ובהחזקת רכוש החשוד כגנוב. מעצרם הוארך בבית המשפט.

ביום 17.11.20 ובמהלך פעילות מבצעית שגרתית, שוטרים הבחינו ברכב שעורר את חשדם ברחוב אוסישקין בנתניה. השוטרים נסעו אחר הרכב עד אשר עיכבו את הנהג ברחוב עוזי חיטמן בעיר ימים. בבדיקה ראשונית של השוטרים נמצא כי ברכב סכומי כסף גדולים במזומן: עשרות אלפי שקלים, עשרות אלפי יורו ועשרות אלפי דולרים. בנוסף, נמצאו ברכב גם כלי פריצה, כפפות, כובעים, גרביים ומכשירי קשר. בסמוך, נמצאו גם תכשיטים זרוקים על הכביש ועלה החשד כי במהלך נסיעתם, החשודים זרקו את הרכוש החשוד כגנוב.

משטרת ישראל עצרה שני חשודים שישבו ברכב (37 קרית מלאכי, 34 ראשל"צ) והביאה אותם לחקירה בתחנת המשטרה. מעצרם של החשודים הוארך ב-3 ימים ועד היום (יום חמישי)  בדיון שהתקיים היום בבימ"ש השלום בפ"ת החשודים שוחררו בתנאים מגבילים ובהם מעצר בית מלא ומוחלט למשך 5 ימים ועד ליום 23.11.2020.

כבר הורדתם את האפליקציה של חדשות נתניההאפליקציה החדשה שלנו עכשיו זמינה להורדה בחינם!

להורדה באנדרואיד

להורדה באייפון

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות