fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

נדבק בקורונה כמתנדב במד"א

מאיר בן סימון, 51 נשוי ואב לשלושה בוגרים תושב גלי ים, חובש ונהג אמבולנס במגן דוד אדום נתניה כמתנדב. השבוע מאיר יצא לראשונה מביתו לאחר שהיה חולה בקורונה במשך שלושה שבועות.
מאיר בן סימון מתנדב במד"א

תכירו את מאיר בן סימון, 51 נשוי ואב לשלושה בוגרים תושב גלי ים, חובש ונהג אמבולנס במגן דוד אדום נתניה כמתנדב. השבוע מאיר יצא לראשונה מביתו לאחר שהיה חולה בקורונה במשך שלושה שבועות.

מאיר בן סימון נדבק במהלך עבודתו כדוגם קורונה. כן, זה שמכניס מטושים לאף. הוא עשה זאת מטעם מד"א בכמה אזורים בשרון: נתניה, חדרה, כפר סבא ורעננה.

"במהלך העבודה אנחנו ממוגנים מכף רגל ועד ראש ובכל זאת נדבקתי. קורונה היא מחלה מדבקת ביותר. לנו כבודקים לא עושים בדיקות אלא רק מי שמבקש או מי שמפתח תסמינים".

מאיר בן סימון: קורונה היא מחלה קשה

"אני הרגשתי צמרמורת, היה לי קר ומיד נדלקה אצלי הנורה האדומה שאולי נדבקתי בקורונה. מיד הכנסתי את עצמי לבידוד מרצון והזמנתי בדיקה. יחד איתי כל המשפחה נכנסה לבידוד כשאני בחדר נפרד. וכך המשך שלושה שבועות כשאני נמצא לבדי בחדר, אשתי מכניסה לי אוכל לחדר כאשר היא ממוגנת במסכה וכפפות. הייתי בליווי טלפוני של מרפאת הכללית בעיר ימים".

מה הרגשת?

"החום עלה ל-39.9 סבלתי מקוצר נשימה, כאבים חזקים בשרירים, איבדתי את חושי הטעם והריח, היו לי כאבי ראש קשים וכל הכדורים משככי כאבים לא עזרו. בתקופה שהיה לי חום גבוה רוב הזמן ישנתי, לא יכולתי להרים את הראש. כשהרגשתי טוב יותר ראיתי סרטים. לקרוא לא הייתי מסוגל".

מישהו מבני ביתך נדבק?

"אף אחד לא נדבק. יש לי שני בנים שלומדים באוניברסיטה ובן אחד בתיכון. הבנים עשו בדיקות ויצאו שליליים לאחר 14 יום בבידוד וללא תסמינים".

מאיר הוא גמלאי של השב"ס, מתנדב במשטרת נתניה באגף התנועה ומתנדב במד"א כחובש, נהג וכונן חירום רפואי. בחודשיים האחרונים הוא מתנדב במד"א כדוגם.

 

"זו מחלה קשה מאד וזו לא שפעת והיא לא דומה לה. היה לי קוצר נשימה אך אני סרבתי ללכת למיון. כמה ימים אחרי שיצאתי בבדיקה שלילי לקורונה אין לי עדיין חוש טעם וריח, אני מאד חלש וטרם חזרתי לעבודה".

מאיר ובניו אוראל וטל מתנדבים במדא

מאיר גייס גם את בני משפחתו להתנדב במד"א: שני בניו אוראל וטל גם הם מתנדבים במד"א:  אוראל תלמיד יב' בטשרניחובסקי מתנדב נוער במד"א וטל סטודנט לתואר ראשון בסייבר חובש רפואת חירום.

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות