fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מתחסנים נגד שפעת בכיכר ציון. כולם מוזמנים. בלי תורים

המאוחדת הציבה ברחוב הרצל 28, ניידת חיסונים מיוחדת לשירות הציבור שתפעל השבוע בימי ב' וג' 16-17.11.20לאורך כל היום (09:00-21:00) - גם בשעות הערב המאוחרות.
המאוחדת

חיסון נגד שפעת בלי תור. תושבי נתניה שמחפשים דרך להתחסן נגד שפעת ללא תור ובלי לחכות לזימון מהמרפאה שלהם מוזמנים לכיכר ציון. ניידת החיסון של המאוחדת מחכה לכם.

תושבים רבים בנתניה שעדיין לא התחסנו לשפעת ומבקשים להתחסן מוזמנים לעשות זאת בכיכר ציון החל ממחר יום שני  וביום שלישי גם.

על מנת לאפשר גם למי שעובד במשך היום להגיע להתחסן לאחר שעות העבודה, הציבה מאוחדת ברחוב הרצל 28, ניידת חיסונים מיוחדת לשירות הציבור שתפעל בשבוע הבא בימי ב' וג' 16-17.11.20לאורך כל היום (09:00-21:00) – גם בשעות הערב המאוחרות.

תושבי נתניה מוזמנים לקבל חיסון נגד שפעת

בהתאם להנחיות משרד הבריאות היוזמה נועדה להקל על הציבור. למנוע התקהלויות מיותרות והידבקויות מסוכנות וכמובן לעודד עוד ועוד אנשים להגיע ולהתחסן נגד שפעת.

המאוחדת ממשיכה לחסן את כלל מבוטחיה. בשלב הראשון את הנמנים עם אוכלוסיית הסיכון: חולים כרוניים, ילדים, קשישים, נשים הרות, ניצולי שואה ועוד. תחילה זומנו בפנייה אישית בטלפון, מאות תושבי העיר נתניה, מבוטחי מאוחדת, להגיע למרפאה הניידת להתחסן.

דורית גולדמן,  מנהלת מחוז מרכז המאוחדת:" נערכנו מבעוד מועד בחודשים האחרונים  לקיים מבצעי חיסוני שפעת. ביצענו סימולציות ותהליכי חשיבה ותכנון לטיפול בחולי שפעת. במיוחד בעת הזו ובמקביל להימצאותו של נגיף הקורונה אנו ערוכים למבצעי חיסון גדולים ומורכבים שימנעו תחלואה.  קודם כל בקרב אוכלוסיות בסיכון. יש חשיבות עליונה לכך שהציבור שהוא השותף שלנו, ימשיך להישמע להנחיות משרד הבריאות. לשמור על ריחוק חברתי, על כללי היגיינה ועל עטיית מסכות" .

דגנית בן מרגי מנהלת הסיעוד המחוזית בקופת החולים מאוחדת: " אנו קוראים לכל לקוחותינו לא לוותר על טיפולים רפואיים שוטפים בעיקר בקרב אוכלוסייה החולה במחלות כרוניות".

את המבצע מובילים דגנית בן מרגי מנהלת הסיעוד המחוזית בקופת החולים מאוחדת. סנדרה ושדי– מנהלת מרחב השרון. אנה אפשטיין– מנהלת סיעוד מרחב השרון. יעל פרחי– מנהלת מרפאת נתניה, אלי דלל– סגן ראש העיר ענבר אלבז מנהלת שירות מחוזית, ואיציק ששונוב– מרכז תחום מניעת זיהומים.

בצוות הניידת: רות סמדג'ה, רות שפיר, אלה אברמוביץ, ג'אמל קבהא, אחמד ג'בארין, טל גיל, קרין טל ברקט, ערין מחאג'נה, ז'אנה רומנוב

חיסוני שפעת עד הבית בניידת החיסון של מאוחדת

רחוב הרצל 28 (פינת סמילנסקי) כיכר ציון בנתניה

בימי ב' וג' 16-17.11.20 בין השעות 09:00 עד 21:00

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות