fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מצב חרום בבנק הדם. בנתניה תורמים דם ביום שלישי – כל הפרטים

תורמים דם בנתניה. שירותי הדם של מד"א קוראים לציבור הרחב להגיע בדחיפות ולתרום דם, בשל ירידה משמעותית במלאי הדם בישראל. המחסור החמור נגרם בשל הירידה בזמינות האתרים בהן ניתן לבצע התרמות בתקופת הקורונה.
בנתניה תורמים דם | צילום מד"א
תורמים דם בנתניה. מחר יום שלישי תורמים דם בנתניה. שירותי הדם של מד"א קוראים לציבור הרחב בנתניה להגיע בדחיפות ולתרום דם, בשל ירידה משמעותית במלאי הדם בישראל. המחסור החמור נגרם בשל הירידה בזמינות האתרים בהן ניתן לבצע התרמות בתקופת הקורונה. כעת, במהלך חגי תשרי ובשיאו של גל הקורונה השני – מפרסם הארגון פרטים אודות נחיצות בתרומות דם.

ביום שלישי תורמים דם בנתניה

יום התרמה מתקיים מחר  יום שלישי 22.9 בנתניה בכיכר ציון ברחוב הרצל פינת סמילנסקי בין השעות 14:00-20:00 
חשוב לזכור כי לדם אין תחליף מלאכותי וכי כל מנת דם יכולה לסייע להציל את חייהם של שלושה חולים או פצועים שזקוקים לתרומה. בעקבות הקושי המשמעותי לגייס את כמות הדם הנדרשת, בעיקר נוכח משבר הקורונה, חגי תשרי והסגר, נגרם קושי באספקת הדם לבתי החולים שיכול להביא לפגיעה קריטית בפעילות הרפואה השוטפת ולדחיית ניתוחים.
המחסור קיים בעיקר במנות דם מסוג O, ובמנות דם עם Rh שלילי מכל הסוגים (-A-, B-, AB).
בשירותי הדם של מד"א פונים לכל מי שחשים בטוב, עומדים במדדי משרד הבריאות לתרומת דם, וכן מי שחלפו לפחות 28 יום מחשיפה לחולה קורונה מאומת או ממועד ההחלמה מהנגיף לבוא לתרום.
מידע על עמדות התרמות דם נוספות אשר יוצבו בקניונים, בתחנות מד"א השונות ובמקומות ציבוריים ברחבי הארץ, גם בימי הסגר, ניתן למצוא ביישומון (אפליקציה) 'מד"א שלי' בסמארטפון, באתר האינטרנט של מד"א בכתובת http://www.mdais.org/dam או בטלפון 03-9101101.

תורמים דם בנתניה – גם קבוצות יכולות

המעוניינים להזמין צוות מתרימים לקבוצות מארגנות (מעל 20 אנשים) בשכונות המגורים ובמקומות העבודה יכולים לפנות בנושא לשירותי הדם של מד"א בטלפון 03-9101101.
מנכ"ל מד"א, אלי בין: "בלב הגל השני של משבר הקורונה ובשל מחסור חמור ומדאיג במנות דם – אנו קוראים לציבור להירתם ולתרום למען האחר, על מנת שנוכל להמשיך ולסייע בהצלת חיים ולהעניק לכל אחד את הטיפול הראוי לו והסיוע שלו הוא נזקק. כל תרומה עשויה להציל חיים ולעזור לאחר. זו העת לעזרה הדדית

הורידו  את האפליקציה של חדשות נתניה

הישארו מעודכנים באתר בלינקר

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות