fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מבצע! בדיקות קורונה של הכללית בנתניה – חשוב לקרוא את הפרטים

כללית פתחה מתחם בדיקות בו צפויים להדגם כ- 200 ממטופליה. המבצע נפתח לאור חשיפה של חלק מהתושבים לחולי קורנה מאומתים באזור בכלל ובבתי הספר.
מתחם בדיקות קורונה של הכללית

מבצע בדיקות קורונה בנתניה.   הכללית בנתניה פתחה היום (יום חמישי)  מתחם בדיקות קורונה בקריית צאנז בו צפויים להדגם כ- 200 ממטופליה.
המבצע נפתח לאור חשיפה של חלק מהתושבים לחולי קורנה מאומתים באזור בכלל ובבתי הספר.

מבצע בדיקות קורונה בנתניה מיועד בשלב הראשון למטופלי הכללית בנתניה שהיו במגע ישיר עם חולה קורונה מאומת. בדיקות קורונה מבוצעות עם הפניית רופאי כללית ובתיאום מראש. הנבדקים מתבקשים להגיע עם מסיכות פה-אף על פי נוהלי משרד הבריאות ולהיכנס לבידוד של שבועיים מיום החשיפה לחולה המאומת.

בדיקת קורונה של הכללית

ד"ר ערן רוטמן, מנהל מחוז שרון שומרון של כללית: "אנו עובדים בשיתוף פעולה עם ראשי הקהילה המקומית ונותנים מענה מהיר לכל הפונים אלינו לבדיקות לנגיף הקורונה. כמובן שכל מי שנבדק צריך להיכנס לבידוד ולהמתין לתוצאה. גם לאחר קבלת התשובות יש להשלים את ימי הבידוד הנדרשים. חשוב להמשיך ולהקפיד על הכללים של עטית מסכה במרחב הציבורי, שמירת מרחק בין אדם לאדם, היגיינת ידיים ולהיות ערניים במידה ויש הופעה של תסמיני הקורונה."

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות