fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

ליבו של יוסי פוגל נדם ביום הולדתו

הוא שרת עשרות שנים במשטרת ישראל ורוב השנים כבלש. אחותו היא העיתונאית מלכה שחם דוראון לבית פוגל
יוסי פוגל. נדם ליבו

הלם בנתניה. יוסי פוגל, איש מוכר ואהוב בעיר נפטר בגיל 61. בנתניה הכירו אותו כאיש משטרה כבלש. כאיש טוב ונדיב שמוכן לתת יד וכתף. יוסי נטמן אמש (מוצאי שבת) בבית העלמין הישן בגדעונה בעמק יזרעאל.

"יוסי אחי האהוב והיחיד זה היה התור שלי למות לפניך. למה אלוהים בחר בך" אומרת העיתונאית מלכה שחם דוראון על מותו של אחיה היחיד יוסי פוגל.

פוגל, נפטר בשבת לאחר התקף לב קשה. הוא הובהל לבית חולים בעפולה אך ניסיונות ההחייאה לא צלחו ואחרי שעה נדם לבו. פוגל, נפטר בדיוק בתאריך העברי של יום הולדתו ה-61. הוא שרת עשרות שנים במשטרת ישראל ורוב השנים כבלש. השאיר אישה ובן, דוד תלמיד תיכון טשרניחובסקי.

יוסי פוגל ובנו דוד

יוסי פוגל נולד בבית חולים השרון בפתח תקווה, להוריו דויד ופרידה פוגל לבית סטארי  מרימאנוב שבפולין. הוא גדל והתחנך בנתניה אותה אהב וכאן נמצאים חבריו. אחותו היא העיתונאית מלכה שחם דוראון שבדיוק בימים אלה נמצאת בפולין: "פולין אדומה ואין אפשרות לצאת מפה. אני אחזור להיות עם המשפחה שלי שעוברת כעת את ההתנסות הכואבת הזו של מוות".

חבר ילדות חבר לעבודה

שרונה בן אור חברת ילדות: יוסי פוגל . חבר ילדות שלי מעל  חמישים שנים. שנים של יחד כמעט מגיל אפס. ההורים שלו היו חברים של ההורים שלי. קשה לי לעכל את האסון הזה. יוסי היה חלק מהגוף שלי. תמיד היה נכון לעזור, כמו אח. אני כל כך כאובה ואני לא יודעת איך אני אמורה לעבור את הכאב הזה שבוקע מתוך לבי. נוח על משכבך בשלום . אלוהים פשוט רצה מלאך לידו. תודה על שנים של חברות אמת"

יוסי בצעירותו – אהב לטייל

עמנואל מילר: "עבדנו יחד בבילוש נתניה ובתפקידים נוספים, יוסי היה מקצוען וצנוע , אהב לעזור לכולם , התחיל דרכו כמתנדב במשמר האזרחי ובהמשך בלש. בקבוצת הווצאפ של שוטרי נתניה כולם המומים ומדברים וכותבים בשבחו. בחודש מרץ שוחחתי עמו לגבי האשפוז בלניאדו והוא ענה לי בצניעות, צינתורון קטן, צר לי על כל שעבר עליו".

דורון זכריה: "יוסי היה חבר ואח אמיתי, אדם מיוחד ואהוב על כולם, קשה לי לדבר על פוגל, בלשון עבר, מבחינתי בדרכו עשה דרך לא פשוטה במשטרה, היה בסיור ועבר למשרד המודיעין לבילוש, היה דוגמה להרבה שוטרים".

אהבתם את הכתבה? הישארו מעודכנים באתר בלינקר ובעמוד הפייסבוק שלנו חדשות נתניה

כבר הורדתם את האפליקציה של חדשות נתניההאפליקציה החדשה שלנו עכשיו זמינה להורדה בחינם!

להורדה באנדרואיד

להורדה באייפון

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות