fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

יש תאריך, יש שמלה, אמילי פרי רוצה להתחתן

אמילי פרי רוצה חתונה לכל דבר, חתונה גדולה מפוארת כיאה לאישה שכל המדינה מכירה אותה מהמסכים בתוכנית האחרונה של "האח הגדול".
אמילי פרי רוצה להתחתן

אמילי פרי מוכרת לכולנו מתוכנית הריאליטי "האח הגדול" שם חשפה את עצמה לעיני כל. אך מתחת לקעקועים, הסיליקון והדמות הפרובוקטיבית היא אישה מסורתית שמאמינה בתא המשפחתי ובקרוב אף מתעתדת להינשא לבחיר לבה בחתונה מפוארת ושתי שמלות מעוצבות כיאה לאישה שכל המדינה מכירה. מהתוכנית, היא אומרת, יצא לה רק טוב

עונת החתונות החלה אבל אי אפשר לקיים חתונה כמו שמתכננים וחולמים. לאחרונה קיימות הצעות לאלטרנטיבות כמו אתרים של רשות הטבע והגנים, בתי כנסת עתיקים, חוף הים ומקומות ציבוריים. עיריית נתניה אף הציעה השבוע את המתנ"ס בדורה כדי לקיים בו חתונות בזק. אבל אמילי פרי רוצה חתונה לכל דבר, חתונה גדולה מפוארת כיאה לאישה שכל המדינה מכירה אותה מהמסכים בתוכנית האחרונה של "האח הגדול".

תאריך החתונה נקבע ל – 13 בספטמבר 2020 וגם המקום "אודיאון" בעמק חפר כבר סגור. יש להם רשימה של 550 אורחים ועד עכשיו הם לא יודעים כמה אנשים יוכלו להזמין לאירוע ואם הוא בכלל יתקיים.

הולכים לרבנות – פעם שניה לתמיד צילום אור גפן

זו לא החתונה הראשונה של אמילי פרי ודקל גולדנברג אבל אמורה להיות חתונה לכל דבר עם כל כללי הטקס וחמישה ילדים שושבינים שיובילו אותם לחופה –  אם ירצו.

פרי, 35, נישאה בגיל 20 ומזה 15 שנים היא תושבת נתניה לכל דבר. הא מתווכת נדל"ן ושותפה לבן זוגה דקל גולדנברג במשרד התיווך "אור הדקל נכסים" בקרית השרון. וכן, דוגמנית מדופלמת שמיוצגת על ידי רועי מסוכנות אימג' ושדרנית ברדיו 90FM כבר שלושה חודשים.

פרי, גרושתו של איש הנדל"ן רון פרי ואבי שלושת בניה, דואגת לקיים יחסים בריאים עם האקסית ויוי ועם עדי – הנוכחית של רון, כך שחמשת האחים נמצאים בקשר מצוין ומרגישים אחים לכל דבר.

לצד גידול הילדים היא פיתחה קריירה כעצמאית: היה לה מתחם גנים בחוף הירוק, הייתה לה חנות לבגדי מעצבים, למדה והתנסתה בסוגים שונים של עיסוקים דבר שנותן לה את הכישורים בתחום השיווק והמכירות ובתחום החברתי.

שתי שמלות לכלה

חמישה ילדים – שתיים של דקל, שלושה שלך. איך מנהלים במשמורת משותפת בית ומעניקים לילדים תחושה שכל בית הוא הבית שלהם?

"הבנות של דקל הן בנות 9 ו-13, הבנים שלי בני 9, 10 ו-13 יש ממשקים ביניהם והם מסתדרים מצוין. הבנות נמצאות אצלינו פעמיים בשבוע, הבנים שלוש פעמים בשבוע ופעמיים בחודש נפגשים כולם. יש סדר ויש היגיון. כשהבנים כאן זה הבית שלהם, כשהבנות כאן זה הבית שלהן. אני ודקל גרים בשכנות ובסוף החודש עוברים לגור ביחד. ארגנו את הבית כך שיתאים להיות הבית של הילדים, חדרים לבנות, חדרים לבנים. הוספנו ארונות, לכל ילד יש את המיטה שלו ורק שלו, יש להם אגף משלהם והבית מאורגן לחמולה של שבע נפשות. יש לנו גינה במרפסת כי הבנות גרות היום בבית עם גינה. הבנים לומדים בקרית השרון ליד הבית".

למה דחוף לך להינשא?

"כמו שאת רואה אותי מלאה בקעקועים וחושפת עצמי בצילומים – אני אישה מסורתית ומבחינתי זה לא מהווה ניגוד או בעיה. גם דקל בא משפחה מסורתית, הוא מניח תפילין, אנחנו לא מבשלים בשבת. אני מאמינה שצריכה להיות שכינה בבית וזה יהיה רק בדרך מסודרת של חופה וקידושין".

הנראות המוחצנת שלה מבלבלת ולא מרמזת על כך שהיא משלבת בחייה גם דת ורוחניות. היא לא מתביישת להיחשף, שלמה עם הגוף שלה ומתלבשת בצורה נועזת.

"כאשה חשוב לי מאד לטבול במקווה. ולקיים את המצוות: חלה, נידה והדלקת נרות. הפרשת חלה אני עושה פעם בשנה, נידה רק כאשה נשואה ונרות אני מדליקה בכל יום שישי. נכון שאני מתלבשת בצורה חשופה אבל יש לי קווים אדומים. לעולם לא אצטלם בעירום ולא אעשה קמפיין להלבשה תחתונה. כשהציעו לי לאחרונה לעשות קמפיין כזה – סירבתי. אני מכבדת כאן לא רק את עצמי אלא גם את שלושת ילדיי. בגד ים כן – תחתונים לא. כאמא לשלושה ילדים אני נראית טוב וזה בסדר להצטלם בבגד ים".

חשוב לה לטבול במקווה

כאישה, אחרי שלוש לידות בפער קטן של שנים, אמילי פרי מרגישה שהיא לא מושלמת ומותר לה לשדרג את עצמה: "סימני מתיחות בבטן וחזה שינקו ממנו ברצף הוא כבר לא מתאים לי. אז השתלת סיליקון היא לגיטימית ואני שלמה עם זה. אני עושה את המיטב בספורט, בתזונה ואסתטיקה כדי להראות כמו שאני אוהבת".

יש לה 30 קעקועים על כל חלקי גופה. היא אוהבת גולגולות וכנפיים ולעולם היא לא תעשה קעקועים במקומות אינטימיים. היא מזריקה סיליקון בשפתיים אחת לחצי שנה כי היא אוהבת את זה: "אני אוהבת להיות חושנית, נהנית מזה שזה מוסיף לאישה סקס אפיל".

לפני עשר שנים אמילי פרי עשתה השתלת סיליקון אחרי הנקה של שלושה תינוקות: "הרגשתי שזה פגע בנשיות שלי ובביטחון שלי במיטה, בהופעה בבגד ים ועוד. הרגשתי רע. אני חושבת שאישה יכולה לעשות כל מה שהיא רואה לנכון כדי להרגיש טוב עם הגוף שלה והזרקה לשפתיים זה חלק מזה".

אמילי ובנה.

המשפחה של אמילי פרי  מורכבת ומודרנית. ילדים שלה, ילדים של האקס שלה, ילדות של הבעל לעתיד. צריך לדעת ללכת בין הדמויות.

"ונראה לי שאנחנו עושים זאת בהצלחה. אשתו הראשונה של רון אבי ילדיי היא חברה שלי והייתה חברה שלי כשהייתי נשואה לרון ואשתו הנוכחית עדי היא מתנה מהשמיים לילדים שלי ולחיים שלי והיא דואגת להם רגשית וחומרית כמו אמא. היא קשובה להם ואכפתית ומעורבת לטובה בחיים שלהם וכל זה ביחד עם גידול ילד קטן".

אמילי ודקל יוצאים שנה וחצי. היא גרושה חמש שנים ודקל גרוש ארבע שנים. לפני שהכירה את דקל היה לה רומן רציני.

"כשרון עזב את הבית התחלתי לצאת. יצאתי עם גבר, התארסנו וחשבנו להתחתן. נכנסתי להריון אבל כשהוא כשל גם היחסים התפרקו. אני מאמינה שהכל מכוון מלמעלה. חצי שנה אחרי הכרתי את דקל, אותו אני מכירה משלום שלום בסופר ובמכון הכושר. את מחפשת בן זוג והוא נמצא מתחת לפנס".

את ודקל מתכננים ילדים משותפים?

"בעזרת השם – זו המטרה".

אי אפשר בלי להזכיר את ההשתתפות שלך באח הגדול. למה היה חשוב לך להצטרף לתוכנית החושפת הזאת?

"אני שמחה שעשיתי את הצעד הזה והייתי עושה את זה שוב. זה הטיפול הפסיכולוגי הכי טוב שיכולתי לתת לעצמי".

אמילי מדגמנת צילום אליה ברג

למה הצורך בטיפול פסיכולוגי בכלל?

"נישאתי בגיל 20 והתגרשתי בגיל 30. בגיל 26 הייתי אמא לשלושה בנים וזה די חריג בימים אלה. בעשר השנים הללו לא הייתי אף פעם ולו לרגע לבד. לא היה לי זמן לעצמי, להכיר את עצמי. לא לקחתי תרמיל לטייל בעולם. לא הייתה לי רווקות ולא זמן לגלות את עצמי, מה אני ומי אני ומה עושה לי טוב בחיים".

מה יש באח הגדול שהעניק לך את החסכים הללו?

"האח הגדול הוא נתק מהעולם החיצון. אין טלפון, אין אינטרנט וטלוויזיה, נתק מהילדים והבן זוג, נתק מהעבודה ומהאחריות הכלכלית ומהשגרה. אתה נשאב לחלל אחר, נוחת על הירח במציאות מקבילה. האודישנים היו תהליך של חצי שנה ועברתי המון שלבים. היו מעל 60 אלף מועמדים ונבחרו להיכנס רק 20. את מרגישה שאת אחת ויחידה וזו מחמאה מטורפת לאגו. זה גורם לך להרגיש שיש בך משהו שונה ובעיניי זו מתנה".

את אמא לילדים, בקרוב בעל וככה נחשפת בפני כל העולם?

"החשיפה היא לא פשוטה וגם היום זה לא קל. לאורך כל התוכנית סיפרתי לכולם שיש לי בן זוג וילדים. יש לי גבולות ברורים ואני יודעת להציב אותם גם לעצמי. מאז התוכנית אנשים חושבים שהחיים שלך הם נחלת הכלל. אני אמנם משתפת פעולה ומתחזקת אינסטגרם עם 50 אלף עוקבים וכל תמונה או סטורי שאני מעלה יש לאנשים מה לומר ומה לשאול, כולל שאלות אישיות על חיי הפרטיים. בעת התוכנית לא יכולתי לבחור מה אני משתפת. היום אני יכולה".

מה קיבלת מהאח הגדול?

"האח הגדול היא פלטפורמה שמקדמת אותי בעסקים שלי במשרד התיווך, בזכות האח הגדול התקבלתי להיות שדרנית ברדיו האזורי, שם אני משדרת תוכנית מגזין בשישי בבוקר ומראיינת ידוענים, שחקנים ויוצאי ריאליטי וגם נוכחותי מקדמת את התוכנית. אני אוהבת לראיין ולהתראיין ובעקבות הקשרים שלי מגיעים אנשים להתראיין ברדיו".

בינתיים לא חושפת את השמלה האמיתית

להינשא בשמלה לבנה

לחתונה היא תפרה שתי שמלות אצל המעצב עידן כהן. שמלה לחופה שהיא צנועה וחסודה ושמלה למסיבה ולריקודים שהיא חושפנית. שניהם נהנים. היא מהנחה גדולה והוא מיחסי ציבור.

"אני חתומה בסוכנות לדוגמנות, מצטלמת לקמפיין אופנה ובעיקרון אני לא עושה משהו שאין בו רווח או שמקדם אותי ואת המשפחה שלי וגם נהנית מזה כלכלית".

מילה על איך הרגישו הילדים שלך כשאת נחשפת בתוכנית?

"הילדים היו גאים בי. הם לא תינוקות. הם נשארו בבית שלהם עם האבא שלהם".

היא הודחה במחצית העונה, בהדחה החמישית, כשישה שבועות לאחר תחילת התוכנית ויצאה לביתה בעת התפרצות הקורונה.

השאלה הקשה והאחרונה היא למה הודחת?

"יומיים לפני שנכנסו הדיירים החדשים לא קראתי נכון את כללי המשחק. אסטרטגית עשיתי בחירה לא נכונה לאותו שבוע. אני בחרתי שני אנשים לא נכונים להדחה".

מה שימח אותך כשחזרת הביתה?

"שחזרתי למקום ממנו יצאתי. לא איבדתי אף אחד. לא משפחה ולא חברים ולא בן זוג ועברתי פרק זמן שנתן לי הרבה מקום למחשבה".

 

שאלות קטנות עם אמילי פרי

מה חלמת להיות כשתהיי גדולה?

גדלתי עם זוג הורים שאפתנים וחרוצים וחלמתי להיות מסוגלת לעמוד על הרגליים של עצמי בדיוק כמוהם ולאפשר לעצמי את כל הטוב שבעולם הזה בזכות עצמי.

מה רצו עבורך ההורים?

הוריי רצו שאהיה מאושרת. לא משנה באיזה תחום אבחר ללכת, העיקר שאקום בבוקר עם חיוך וסיפוק בלב.

מה מרגיז אותך?

חוסר צדק וחוסר שוויון. אני יכולה לצאת מדעתי כשאני רואה שעושים עוול למישהו.

מה משמח אותך?

לראות את הילדים שלי מחייכים, מאושרים ושמחים בחלקם.

מה השריטה שלך?

כל מה שקשור בספורט ודימוי גוף. אני מכורה קשות לכל התחום הזה.

היכן את עושה שופינג?

בגדים אני קונה אצל מעצבות פרטיות ששולחות לי עד הבית. אפשר למצוא כמה דוגמאות אצלי באינסטגרם. בגדים אני קונה בעיקר בבוטיקים פרטיים או בגדי ספורט בנייקי, כמובן.

איפה תהיי עוד עשר שנים?

במקום רוחני גבוה יותר וקרוב יותר לשלווה והשלמה. אהיה אמא גאה לבנים שלה ואשת חיל לביתה.

מה היית רוצה שחברייך יגידו עליך?

הייתי רוצה שיאמרו עליי שאם לא הייתי היו צריכים להמציא אותי. בדיוק כמו שהם אומרים היום.

איזו תוכנית טלוויזיה לא תחמיצי?

לא מחמיצה תוכניות ריאליטי מאז שהייתי באח הגדול. מעניינת אותי הפסיכולוגיה שבתוכנית והתהליכים שאנשים עוברים שם.

מה לא תאכלי אף פעם?

לא אוכל לעולם אוכל לא כשר כמו מאכלי ים או חזיר.

מה ההתמחות שלך במטבח?

ההתמחות שלי במטבח היא אפייה. מעמולים ועוגות שמרים בעיקר.

כמה כסף יעשה אותך מאושרת?

כסף הוא לא מדד לאושר מבחינתי. שלום בית יעשה אותי מאושרת והצלחות בתחום האישי שלי.

מה הייתה ההחלטה הכי ספונטנית שלך?

אני בן אדם די ספונטני. אני מרגישה דברים מהבטן וכמעט כל החלטה שאני לוקחת היא זריזה. אם לא בחרתי בה ברגע הראשון סביר שלא אבחר בה גם עוד שניים.

ליד מי היית רוצה לשבת בטיסה?

ליד הדלאי למה. לנהל איתו שיחה מעניינת על התובנות שלו בעולם, על שקט נפשי, שלווה ונחת ואיך מתמודדים עם מרדף החיים.

מי ההשראה שלך?

הדמות שלי להשראה היא אבא שלי. מורי ורבי הרוחני, הנפשי, הפיזי והכלכלי. כל מה שאני יודעת ומיישמת למדתי ממנו.

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות