fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

ירוק לנו בעיניים

הבוקר 20.10.2020 הוכרזה נתניה עיר ירוקה מדדי התחלואה ירדו ומה שנשאר זה להמשיך להקפיד על מסכות ומרחק
נתניה עיר ירוקה. הבוקר התבשרה עיריית נתניה כי נתניה עיר ירוקה על פי מדדי הקורונה ומדורגת 4.1 במדרג הרמזור. זאת לאחר שהיתה אדומה ועברה לצהובה.
מנתוני משרד הבריאות עולה כי הבוקר נמצאו 614 חולים פעילים לטחר שנעשו 6511 בדיקות בשבוע האחרון. נמצא שיש 28 חולים פעילים לעשרת אלפים תושבים.
כמות הבדיקות בנתניה על פי פרסומי משרד הבריאות עומדת על יותר מ-6000 בדיקות לשבוע.
מעירית נתניה נמסר: "הישג זה של העיר הינו הודות למדיניות ראש העירייה, מרים פיירברג-איכר והנהלת העיר שהקימו משל"ט – מרכז שליטה לקורונה, הגבירו אכיפה, קיימו הסברה ממוקדת וייעודית והודות לשיתוף פעולה של התושבים".
19.9.2020 – ראש השנה הוכרזה נתניה כעיר אדומה:

בנתניה יזכרו את ראש השנה תשפ"א כיום בו הוכרזה העיר "עיר אדומה". זה היה צפוי ורק עניין של ימים. העיר הוכרזה כעיר אדומה ביחד עם אשדוד, חולון, ראשון לציון ופתח תקווה.

התחלואה בעיר עלתה מאד ונתניה עברה את האלף חולים פעילים ועמדה על 1033 חולים עם 48 חולים פעילים לעשרת אלפים תושבים.

אם בתחילה הוגדרו שכונות מסויימות כאדומות הרי שעכשו כל העיר מוכרזת אדומה.

 סגר כללי הוטל  ובהתאם להגבלות, ניתן יהיה להתרחק מהבית למרחק של עד קילומטר. התקהלות הוגבלה לעד עשרה אנשים במבנה ציבורי ועד 20 בשטח פתוח.

לאחר חודש בצבע אדום עם תחלואה גדולה מאד הוכרזה נתניה בתאריך 17.10.2020 כעיר צהובה 

לאחר שהגבירה אכיפה, מקיימה בדיקות, הפעילה מערך תשאול ופועלה בשיתוף פעולה הדוק עם פיקוד העורף.

ראש העירייה: המטרה נתניה עיר ירוקה

ראש העיריה מרים פיירברג איכר: "ירדנו היום לצבע הצהוב, ובעזרתם נמשיך את מגמת הירידה בתחלואה בעיר. תוך פחות משבוע הצלחנו בזכות ההקפדה שלכם לרדת מאדום לצהוב.

אני מעבירה את סדר היום שלי בין המשל"ט לסיורים ברחבי העיר, אני רואה שההקפדה של רוב התושבים על הכללים היא זו שמובילה אותנו בבטחה אל הצבע הירוק"

המשל"ט העירוני ממשיך לפעול אל מול החולים והמבודדים בעיר. צוות פרוייקט "בני חיל" וחניכי תנועות הנוער חילקו חומרי הסברה בשכונות האדומות בעיר. אנו ממשיכם עם האכיפה בעיר, גם העירונית וגם המשטרתית.

אני קוראת את התגובות שלכם כאן בעיקר על התקהלויות בגינות הציבוריות. הפיקוח עובר ובודק אבל כבר אמרנו, האחריות היא קודם שלנו כחברה. רק אנחנו יחד נוכל לנצח את הקורונה. שמרו מרחק, אל תתקהלו.

כשנתניה היתה אדומה הוקם בעיר מערך התשאול,  המורכב מעובדי עירייה מאגפי העירייה השונים הפועלים  בתיאום עם פיקוד העורף ובפיקוח משרד הבריאות,  הינו מערך מקצועי, המונה כיום 17 עובדי עירייה אשר הוכשרו לבצע תשאולים  בשפות השונות  לתושבי העיר שנמצאו כחולים מאומתים ושל אלו שבאו איתם במגע.
"הקמת מערך התשאול מהווה צעד נוסף בהמשך לפעולות העירייה לצמצום התחלואה בעיר: הקמת משל"ט (מרכז שליטה) קורונה בשיתוף עם פיקוד העורף, מתן מענה ריגשי ולוגיסטי למבודדים וחולים,  הגברת האכיפה  בשיתוף משטרת ישראל וביצוע פעולות הסברה ממוקדות לכלל הציבור".

אהבתם? שתפו!

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות