fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

יונתן היילו נמצא בחוף הים בנתניה ללא רוח חיים

היילו רצח את ירון איילין שהתעלל בו, סחט אותו ואנס אותו. היילו נשפט ל-20 שנה אך בערעור שהגיש בשנת 2014 קיבל בית המשפט את ערעורו
חוף הים בין לגון לפולג

יונתן היילו  מי שהואשם בהריגת ירון איילין ז"ל נמצא היום ללא רוח חיים בחוף נתניה דרומה לחוף לגון. נסיבות מותו ואם שם קץ לחייו נבדקים על ידי המשטרה.  יונתן נעלם ביום ראשון ולא ענה לטלפון מבני משפחתו.

המשפחה דיווחה למשטרה על העדרותו והבוקר (יום שני) נמצא ללא רוח חיים על חוף הים.

בית המשפט דן את יונתן היילו ל-20 שנה

היילו הרג את ירון איילין לאחר שזה הקניט אותו התעלל בו, סחט אותו ואנס אותו. בית המשפט שפט את היילו  ל-20 שנה. בערעור שהגיש בשנת 2014 קיבל בית המשפט את ערעורו, הפחית את עונשו ל-12 שנים.

יונתן היילו ריצה שמונה שנים ושוחרר לאחר מאבק ציבורי לשחרורו.

עוד אלון אייזנברג צילום עצמי

עורך הדין שליווה אותו לאורך כל הדרך הוא עו"ד אלון אייזנברג.

ראשיתה של פרשת היילו, היא  בשנת 2010, הוא  והמנוח הכירו זה את זה בנתניה. איילין סחט את היילו כספית ועל פי גרסתו של היילו הוא אף אנס אותו לפחות פעמיים. בתקרית האחרונה, נפגשו השניים בנתניה באופן אקראי ואיילין אילץ את היילו לבוא איתו למקום מסתור, שם על פי החשד, רצה לאנוס אותו בשלישית. היילו חנק אותו והיכה בראשו באמצעות לבנה. שעות ספורות לאחר מכן הסגיר את עצמו למשטרה וטען כי פחד מהמנוח ולכן הרג אותו.

בית המשפט המיר את סעיף האישום של יונתן היילי מרצח – להריגה

בספטמבר 2013, הרשיע בית המשפט המחוזי בלוד את היילו ברצח איילין וגזר עליו 20 שנות מאסר בפועל. כשלוש שנים לאחר מכן, בעקבות ערעור שהגיש היילו, המיר בית המשפט את סעיף האישום מרצח – להריגה, וקיצר את עונשו ל-12 שנות מאסר.

בעקבות ההרשעה וחשיפת סיפורו של היילו באמצעי התקשורות, הוקם מטה מאבק שפעל לשחרורו ובשנת 2016 הוגשה לנשיא המדינה, רובי ריבלין, עצומה שנחתמה בידי 65 חברי כנסת, אשר ביקשו לחון אותו, אלא שריבלין החליט בסוף אותה שנה לדחות את הבקשה.

בנובמבר 2017, בעקבות בקשה של שרת המשפטים איילת שקד, החליט הנשיא ריבלין לחון את היילו, וביולי 2018, הוא אכן שוחרר ממאסרו בכלא "רימונים", לאחר שריצה שמונה שנים.

לטענת בני משפחתו הוא רצה לעזוב את נתניה, רצה לעבוד אך לא מצא.

כבר הורדתם את האפליקציה החדשה שלנו?
✅לינק הורדה למערכת אנדרואיד: https://bit.ly/32fziut
✅לינק הורדה מחנות אפל: https://apple.co/3hhtF3o

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות