fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הנחה על אגרת שילוט לעסקים שהיו סגורים בקורונה

בעקבות משבר הקורונה יעניק אגף רישוי עסקים, מכרזים ושילוט בעירייה הנחה בגובה של 40 אחוזים בעלות השנתית של אגרת שילוט לכל בעלי העסקים שהיו סגורים בתקופת הקורונה.
אגרת שילוט. עכשו הנחה

בעקבות משבר הקורונה יעניק אגף רישוי עסקים, מכרזים ושילוט בעירייה הנחה בגובה של 40 אחוזים בעלות השנתית של אגרת שילוט לכל בעלי העסקים שהיו סגורים בתקופת הקורונה. זאת בכפוף להגשת בקשה בנושא בצורה מקוונת באמצעות אתר העירייה.

העיריה דורשת לצרף אישור הנחה בארנונה על פי הפעימה השנייה והשלישית לאחר שהתקבל אישור מהסוכנות לעסקים קטנים ובינונים. את הבקשה ניתן להגיש לא יאוחר מ – 45 יום מיום קבלת השובר לתשלום.

האגף יצייד את בעלי העסקים באישורים על הפעלת עסק על פי הנחיות התו הסגול, באמצעות אפליקציה ייעודית שפותחה. כמו כן נותן מדבקות תואמות שנועדו לאפשר פעילות על פי ההנחיות ולהימנע מקנסות מיותרים.

לא רק אגרת שילוט: העירייה נתנה עוד הקלות בעת קורונה למגזר העיסקי

בנוסף להנחת אגרת שילוט העניקה העירייה באמצעות מועצת העיר – פטור גורף לבעלי העסקים  מאגרת כיסאות ושולחנות לכל שנת 2020. כמו כן פטור מארנונה לשלושת החודשים מרץ, אפריל ומאי   2020  לה זכה המגזר העסקי בנתניה. ההטבה ניתנה באופן אוטומטי, מבלי שבעל העסק יצטרך לפנות בנושא לעירייה.

ראשי הרשויות בארץ ובהם גם ראש עיריית נתניה ביקשו ממשרד הפנים לסייע לעסקים הקטנים בארץ. פנייה שבסופו של יום הביאה לכך שבמהלך חודש אפריל חתם שר הפנים אריה דרעי על התקנות שיאפשרו את הפטור מארנונה לעסקים.

מיזם שיווקי : קניון וירטואלי וחנות בחינם

בימים אלה – יצא אגף פיתוח עסקי בשני מיזמים לטובת קהילת בעלי העסקים בנתניה. מדובר במיזם "זרקור על העסק" – קמפיין צילומים של ראיון וסרטון שיווקי עבור העסק. כמו כן הקמת חנות אינטרנטית לרכישת און ליין ללא תשלום דמי הקמה, דמי ניהול והתחייבות. חנות אשר תפעל בקניון הוירטואלי של אגף פיתוח עסקי.  זאת כדי להגדיל את מימדי החשיפה לעסק ולסייע בהרחבת מעגל הקונים. הקניון כולל היום כ – 400 עסקים נתנייתיים והוא הוקם לצורך עידוד הרכש המקומי.

שיחת טלפון לכל עסק

בנוסף עורך אגף פיתוח עסקי קמפיין נרחב למיפוי עסקים שבמסגרתו מתבצעות שיחות טלפון אישיות לכל עסק בנתניה לצורך איפיון פונקציונלי ובניית שיתופי פעולה בין העסקים כקהילה.

האגף מפעיל פלטפורמה לקהילת העסקים בנתניה שכוללת יועצים מקצועיים, מאגר הנגשת מידע ועדכונים, וכן מערך פרסום ושיווק לעסקים בעיר.

כבר הורדתם את האפליקציה החדשה שלנו?
✅לינק הורדה למערכת אנדרואיד: https://bit.ly/32fziut
✅לינק הורדה מחנות אפל: https://apple.co/3hhtF3o

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות