fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

המאבק הצליח. מתחם משרדי המכירות יהיה קומה אחת בלבד

וועדת המשנה להתנגדויות קיבלה את עמדת ראש העירייה באשר לתכנית משרדי המכירות בפולג ברחוב הלילך. לא תבנה קומה שניה ולא שמונה קומות.
מתחם משרדי המכירות. קומה אחת בלבד

בזכות ההתגייסות של למעלה מ-420 תושבים אכפתיים ושלוש התנגדויות שהוגשו על מתחם משרדי המכירות בפולג המאבק הציבורי שנוהל הצליח.  וועדת המשנה להתנגדויות קיבלה את עמדת ראש העירייה באשר לתכנית משרדי המכירות ברחוב הלילך ברמת פולג.

פיירברג איכר: "התנגדתי לאפשר בניה מסיבית במתחם משרדי המכירות בפולג. יחד עם זאת ראיתי לנכון שלא להרוס את הקיים ולאפשר לעשות בו שימוש לרווחת הציבור. ועדת ההתנגדויות המחוזית פרסמה את החלטתה וקיבלה את דרישתי ודרישת העירייה במלואן.  הוועדה קבעה כי מדובר במתחם הראוי לעשות בו שימוש ציבורי.  ומאידך כי היקף הבניה המרבי שיותר יעמוד על 300 מ"ר בבניה של קומה אחת בלבד".

מאבק עיקש של התושבים על מתחם משרדי המכירות בפולג

דויד סלמה תושב רמת פולג שניהל מאבק עיקש לא לבנות במקום שמונה קומות אומר: "הפתרון שקבעה הוועדה המחוזית לפיו לא תאושר כל בניה לגובה הוא פתרון סביר ומקובל. לא שתי קומות כפי שהוועדה המקומית המליצה ולא שמונה קומות כפי שהתב"ע הוגשה. תכנית השבצ"ים לא תהיה תקפה על המגרש שהיה במחלוקת, היא פתרון סביר ומקובל".

המאבק בהובלת דודו סלמה וההתגייסות של תושבי רמת פולג עיר ימים אכפתיים הצליח. לו הנושא לא היה הועלה לסדר היום  – התכנית היתה חולפת ומאושרת עם שמונה קומות כפי שהוגשה.

הגישו שלוש התנגדויות

הוגשו שלוש התנגדויות ונוהל מאבק ציבורי שהוביל לפגישה עם ראש העיר ומהנדס העיר. בה נקבע כי עיריית נתניה תדרוש בהתנגדות שלה גם להשמיט את הקומות הנוספות במתחם משרדי המכירות בפולג ולדבוק בקיים. להגדילו לא יותר משלוש מאות מטרים. כמו כן, עיריית נתניה תגיש תכנית תחבורה ואקוסטיקה למתחם על מנת למנוע מפגעים סביבתיים ובטיחותיים.

"בוועדה הורשו לדבר ולהציג את הטענות שלושת עורכי הדין ענבל אברהמי דרוקר, דינה בנבנישתי ומיכה גדרון ומצד העיריה מהנדס העיר ארז טל וראש העיר מרים פיירברג איכר. מלבדם לאף אדם אחר לא ניתנה כל זכות דיבור".

כבר הורדתם את האפליקציה החדשה שלנו?
✅לינק הורדה למערכת אנדרואיד: https://bit.ly/32fziut
✅לינק הורדה מחנות אפל: https://apple.co/3hhtF3o

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות