fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

דיירי עמידר בנתניה בהתחדשות – השרות הזה יעניין אתכם

עמידר החדשה במציגה קו ייעודי שיספק מענה מקצועי ופרטני לפניות הדיירים שבבניין בו הם מתגוררים מתבצעים תהליכי התחדשות עירונית
עמידר

בהתאם למדיניות משרד הבינוי והשיכון להענקת שירות איכותי לדיירי הדיור הציבורי, הציגה עמידר החדשה באחרונה קו ייעודי שיספק מענה מקצועי ופרטני לפניות הדיירים שבבניין בו הם מתגוררים מתבצעים תהליכי התחדשות עירונית. מטרת הקו הינה כאמור שיפור השירות, מתן מענה לשאלות ומידע שוטף לגבי התקדמות התהליך.

קו ישיר לעמידר

כ-3,000 בתי אב בארץ המתגוררים בדירות שבניהול החברה, מצויים בימים אלה בשלבים שונים של תהליך התחדשות עירונית (פינוי-בינוי ותמ"א 38). כעת, לרשותם אותם הדיירים אפשרות לפנות באופן ישיר ובמגוון נושאים הקשורים לתהליך, על כל שלביו, וזאת באמצעות הודעת SMS או במסרון בוואטסאפ.

1200 יחידות דיור של עמידר בנתניה

בנתניה מנהלת עמידר עבור משרד הבינוי והשיכון כ-1,200 יחידות דיור. בעיר יש כיום 10 פרויקטים של התחדשות עירונית, בהם דירות בניהול חברת עמידר. בגין 29 יחידות דיור בפרויקטים אלה נחתם זה מכבר הסכם מול יזמים ובגין 110 יחידות דיור נוספות מתנהל בימים אלה משא ומתן מתקדם.

באמצעות שירות זה יוכלו הדיירים, בין השאר, להעלות את צורכיהם עוד בשלבי המשא ומתן, להתעדכן בשלבי הפרויקט השונים, לקבל מידע אודות זכויותיהם ועוד.

מנכ"ל חברת עמידר החדשה, שאול גליקסברג, אמר: "מדובר בצעד נוסף לשיפור וייעול השירות שאנו מעניקים ללקוחות הדיור הציבורי.

כידוע, תהליכי התחדשות עירונית הינם תהליכים מורכבים שלאורכם עולות לא מעט שאלות. אנו שמחים לספק לדיירנו פלטפורמה ייעודית, באמצעותה יוכלו לקבל מענה מקצועי לשאלותיהם".

לרשות לקוחות החברה עומדים מגוון ערוצי תקשורת נוספים.

 

הישארו מעודכנים באתר בלינקר ובדף הפייסבוק של חדשות נתניה

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות