fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

דוברת עירית נתניה סיגל שמבירו מתמודדת בבחירות

שמבירו – זהבי יצאה לחופשה מתפקידה כדוברת עיריית נתניה. בהיותה עובדת ציבור מתחייב בחוק שתצא לחופשה. היא צפויה לחזור מיד לאחר הבחירות בתאריך 25,11,2020. 
סיגל שמבירו זהבי | צילום ליה נהיר

דוברת עיריית נתניה סיגל שמבירו – זהבי מתמודדת בבחירות  למועצה המקומית תל מונד בסיעה "דרך חדשה" של אבי אליהו המתמודד לראשות המועצה.

ביוני השנה הודיע משרד הפנים לבג"ץ כי יקיים בחירות לראשות מועצת תל מונד ב-24 בנובמבר 2020. זאת, בעקבות עתירה מטעם תושבי היישוב. בשלוש וחצי השנים האחרונות מכהנת ביישוב ועדה קרואה שמונתה על-ידי משרד הפנים, בעקבות הדחת ראש המועצה הקודם.

שמבירו – זהבי יצאה לחופשה מתפקידה כדוברת עיריית נתניה. בהיותה עובדת ציבור מתחייב בחוק שתצא לחופשה. היא צפויה לחזור מיד לאחר הבחירות בתאריך 25.11.2020.

בתקופה זו יחליפו אותה הסגניות שלה לידיה טלבי ושלי דניאל.

שמבירו – זהבי  42, הגיעה לתל מונד לפני כעשור בעקבות בן זוגה שניר, יליד תל מונד, ונשארה לגור בתל מונד ולגדל בו את ילדיהם, רום ומיה. היא כיהנה בעבר כנציגת ציבור בוועדת המשנה לתכנון ובניה של מועצת תל מונד, וחברת ועד מוסדי של בית הספר היסודי "שלנו".

סיגל מתמודדת בתל מונד צילום ליה נהיר

בעלת ניסיון עשיר בתחום המוניציפלי

בפרסום של רשימתו של אבי אליהו נרשם: " שמבירו-זהבי היא בעלת ניסיון עשיר ומביאה איתה ידע מוכח בתחום המוניציפלי, הניהולי והתקשורתי בדוברות והסברה של העיר נתניה כיום, והעיר רמת-גן בעבר. בנוסף, הייתה דוברת של ח"כ בכנסת ישראל. ניסיונה המקצועי כולל ממשקים שוטפים עם כלל האגפים ברשות וניהול תקציבים של מיליוני שקלים.

היא מכהנת כדירקטורית בחברה הכלכלית של העיר נתניה – חברה עם היקף מחזור של כ- 90 מיליון שקלים בשנה, המובילה את הפיתוח האדיר והמשמעותי שעבר וממשיך לעבור על נתניה.

היא בוגרת תואר ראשון במשפטים ותואר נוסף במדעי ההתנהגות והשיווק, וכן תואר שני בלימודי משפט מאוניברסיטת בר אילן.

שמבירו-זהבי: "יש לנו יישוב נהדר ובמועצה יש צורך בייצוג מגוון והטרוגני של כלל הפסיפס המרכיב את תושבי היישוב. אני מתחייבת לקום בכל בוקר במטרה להפוך את החיים שלנו, תושבי תל מונד, לטובים יותר".

שמבירו, ילידת נתניה, בוגרת תיכון שרת, שירתה בחיל האוויר. היא עבדה כעיתונאית מקומית במשך 13 שנה. בהמשך עבדה עם ח"כ רוברט אילטוב, שימשה דוברת עיריית רמת גן בעת חקירתו של ראש העירייה צבי בר ובתפקידה האחרון שימשה דוברת תיאטרון הבימה.

באוקטובר 2017 היא החליפה את הדוברת שני ישראלי.

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות