fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

בית המשפט העליון הורה לעיריית נתניה להעביר מיידית 570 אלף שקלים למועדון כדורגל בנות נתניה

בית המשפט העליון דחה היום את בקשת עיריית נתניה לדחות תשלום 570 אלף שקלים לקבוצת מועדון כדורגל בנות נתניה והורה לה להעביר את הכספים באופן מיידי,
מועדון כדורגל בנות נתניה | צילום הדס הדר

בית המשפט העליון דחה היום (רביעי) את בקשת עיריית נתניה לדחות תשלום 570 אלף שקלים לקבוצת מועדון כדורגל בנות נתניה והורה לה להעביר את הכספים באופן מיידי, דבר שיסייע בידי הקבוצה לקראת פתיחת משחקי ליגת העל כך שזו תוכל לפתוח את עונת הכדורגל 2021 כפי שתוכנן.

להיות קבוצה מובילה בליגה

שלי ישראל מייסדת המועדון ומנהלת מקצועית שלו: "אני שמחה שלאור ההחלטה נוכל להתכונן לליגה כראוי ואולי בפעם הראשונה להיות קבוצה מובילה בליגה".

מייסדת המועדון שלי ישראל

בית המשפט גם חייב את העירייה לשלם הוצאות משפט – זאת עד לבירור העתירה שהגישו עיריית נתניה וקבוצת מכבי נתניה גברים.

הערעור שהגישו מתייחס להחלטת בית המשפט לחייב את העירייה להעביר את הכספים למועדון כדורגל בנות בעקבות אפליה מגדרית בחלוקת התקציבים בהם יש לעירייה העדפה ברורה לתמיכה בקבוצת הכדורגל של הגברים.

קבוצת מועדון כדורגל בנות טענה בבית המשפט המחוזי באמצעות עו"ד אורי כהנא כי העירייה מעבירה לקבוצת הגברים של מכבי נתניה תקציב הגדול פי 20. בית המשפט קבע כי על העירייה לקזז מהתקציב המועבר לגברים סכום של 570 אלף שקלים לטובת קבוצת הבנות. עכשו החליט העליון לא להענות לבקשת העיריה לדחות את התשלום הזה עד להגשת ערעור.

שלי ישראל הגשימה חלום

שלי שיחקה כדורגל במשך 17 שנים בכל נבחרות ישראל ובמועדון הכדורגל של אסא ת"א. היא גרפה לא מעט תארים קבוצתיים ואישיים לאורך הקריירה שלה ולפני חמש שנים הקימה את מועדון כדורגל נשים בנתניה: "לאורך כל אותה הדרך ליוותה אותי המחשבה, שאני רוצה לשנות, אני רוצה לפתוח את הדלת עבור שחקניות נוספות, כאלו שאולי לא יצליחו לעבור את הדרך שאני עברתי כדי לשחק בספורט שאני כל כך אוהבת. רציתי לדאוג שבעיר מגורי, נתניה, תהיה אפשרות לכל מי שרוצה ותרצה לשחק כדורגל, מבלי לנסוע שעות לערים אחרות".

מועדון כדורגל בנות בנתניה

היא הפכה את החלום למציאות, והקימה מועדון כדורגל לילדות, נערות ונשים בנתניה. זה התחיל בחוג של שתי ילדות בספורטק, וגדל  ל-100 נשים, נערות וילדות המשחקות במסגרות השונות.

"זה המקום להודות להורי, שליוו והאמינו בחלום שלי מתחילתו בלי שום ספק ועם תמיכה לכל אורך הדרך. למאמנים שלי לאורך הדרך שחינכו אותי לא להסתפק לעולם במה שניתן להשיג, אלא לחלום על דברים שנראים בלתי אפשריים להשגה. לשחקניות שלי, השותפות לחלום שלי, אלו שגורמות לי לקום כל בוקר ולחשוב איך מתקדמים הלאה. לכולם אני מבטיחה לכם שזו רק תחילת הדרך".

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות