fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

יום הבחירות בנתניה – לא יהיו הפתעות

בחירות - רוצים יום שבתון, ילכו להצביע והם יבחרו בדיוק מה שבחרו בעבר
הרצל קדוש

במשאל בזק בין חביבי המדור לנושא יום הבחירות נמצא שמיותר לבזבז מליוני שקלים.

הבוחרים עקביים בדעתם  – הם לא ישנו בחירתם. נחכה לשבוע הבא ונראה האם יום הבחירות בנתניה יפתיע.

הרצל קדוש: "בעד שבתון. בוחר מוקדם בבוקר בדיוק כמו שבחרתי בבחירות הקודמות ולוקח את הילדים לטייל בטבע".

אבי מדר צילום דפנה גילת

אבי מדר: "מתכוון להצביע כמו ביום הבחירות הקודם. שבתון נדרש ובו אבלה זמן איכות עם נכדי"

אביתר ואופק לנג

אביתר לנג: "בעד יום שבתון, אצא לבחור בדיוק מה שבחרתי בעבר. אחרי ההצבעה אהיה עם הילדים בבית"

עירית גולני

עירית גולני: "לפי דעתי צריך לבטל את יום השבתון. מבחינת בילוי, תלוי במזג אויר שישרור באותו יום. סביר להניח שאצביע לאותה מפלגה שהצבעתי בפעם האחרונה".

מעבדות לחירות. אריק שניידר

אריק שניידר: "פעם ראשונה חג. פעם שניה ושלישית אבל צריך לעבוד וליצר רגיל. אצביע פעם שלישית לאותה מפלגה. הבעיה היא שכמוני יעשו כמעט כולם כך שלא אתפלא לבחירות רביעיות וחמישיות. שהרי בוחרים מהבטן ולא מהראש".

משה שמה

משה שמה: "יום הבחירות הקרוב צריך להיות שבתון. אני אצביע למרות שכבר נמאס ועצוב שכך נראית מדינה עם שלוש מערכות בחירות בשנה אחת עם סיכוי סביר לרביעית.  אבחר בדיוק כמו שבחרתי בעבר. אצא להצביע בבוקר כי באותו יום אני מפיק חתונה לזוג מתל אביב.

דני כיתרי צלום שלמה אבני

דני כיתרי: "אני בהחלט מתכוון להצביע. אצביע כפי שהצבעתי בבחירות הקודמות. אני עצמאי כך שיום השבתון לא משנה לי. אבלה עם המשפחה מן הסתם"

 

יגאל כהן: "נכון שיהיה יום שבתון כי זו חגיגה לדמוקרטיה. אבלה זמן איכות עם המשפחה בעיקר במנוחה וזאת אחרי כמה אימוני ריצה על הבוקר. אני בהחלט מתכוון להצביע ביום הבחירות הקרוב. אני אצביע כמו בבחירות הקודמות.

אברהמי נתי

נתי אברהמי: "לא נכון שיהיה שבתון. בטח לא בשכיחות של הבחירות לאחרונה. חייב להיות מנגנון של פיצוי למצביע או קנס למי שלא מצביע. אצביע כמו בכל הפעמים הקודמות. את יום הבחירות אבלה כמו בכל מערכות הבחירות האחרונות כמתנדב למען המפלגה שאני מאמין בה".

מאור דאיה

מאור דאיה: "למרות שזו הפעם השלישית. חשוב לא לוותר על החובה שלנו להצביע. כמו בפעם הקודמת, אני מתכוון להצביע על הבוקר והפעם למועמד אחר ולהינות מיום מלא לבילויים".

ויקטור בר

ויקטור בר: "צריך שיום הבחירות יהיה שבתון רק למי שמצביע, מי שלא טורח לממש את חובתו/זכותו הדמוקרטית, לא צריך לקבל מתנה יום חופש מהמדינה. אני וכל בני משפחתי שיכולים להצביע, נלך להצביע.  אני אצביע לאותה המפלגה כמו בפעם הקודמת כי לא השתנה דבר בין הבחירות הקודמות לנוכחיות. אחרי שנצביע, אם מזג האויר יאפשר זאת, ניסע לטייל, יש לנו ארץ יפה ועלינו לשמור עליה עבור הדורות הבאים".

טלי גולן צילום ניר סלקמן

טלי גולן: "לרגע חשבתי לא לצאת להצביע כי לדעתי לא יהיה שינוי. אבל בשביל בנותי להראות להן מה זו מדינה דמוקרטית אצא. לצורך זה חשוב שיהיה יום שבתון. הפעם אשנה את בחירתי".

לעד ניסים

לעד ניסים: "חשוב שבתון, אלך להצביע כמובן ואצביע בדיוק כמו שהצבעתי בבחירות הקודמות (פעמיים)."

יולנדה הירש

יולנדה הירש: "יום השבתון פחות משפיע עליי. אני תמיד מצביעה, אף פעם לא מוותרת על זכותי החוקית כתושבת מדינת ישראל, וברור שאצביע שוב את אותה הבחירה. דעותיי לא השתנו, מה שגם תעמולת הבחירות לא עוסקת במצע הבחירות אלא  בניסיון לספר למה אסור לבחור במועמד האחר (מזעזע בעיני).  יום הבחירות יהיה ככל יום בשגרת חיי פגישות וכתיבה".

רונית רובין

רונית רובין: "לי לא משנה שזה יום שבתון. אלך להצביע לא הולכת לבלות. מקסימום ארוחת בוקר. אצביע כמו שהצבעתי בבחירות הקודמות כמו שאני מצביעה תמיד".

אבי ארד

אבי ארד: "יום שבתון כי לא חוקקו חוק אחר. תמיד מצביע וכמו בבחירות האחרונות".

הילה רזניק

הילה רזניק: "אלך להצביע בדיוק מה שהצבעתי בבחירות הקודמות. לדעתי לא חובה שיהיה יום חופש ואני עדיין לא יודעת מה אעשה ביום הבחירות.

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות