fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

בדיקות קורונה ללא הפניית רופא. השבוע בדרייב אין

התחלואה בנתניה אומנם יורדת אך הצבע שלה עדיין לא משתנה. עכשו בדיקות לכל פונה במתחם אצטדיון הכדורגל
דרייב אין קורונה
התחלואה בנתניה אומנם יורדת אך הצבע שלה עדיין לא משתנה עיריית נתניה ופיקוד העורף יזמו בדיקות דרייב אין במתחם אצטדיון הכדורגל.
על פי פרסומי משרד הבריאות מהבוקר (יום שלישי) יש בתניה 1444 חולים פעילים, בשבוע האחרון נעשו 6165 בדיקות ויש 67 חולים פעילים לכל עשרת אלפים תושבים.
כדי להפוך להיות עיר כתומה יש עוד דרך ארוכה לעשות.
ולכן אחת מהפעולות שעיריית נתניה עושה השבוע ביחד עם המשל"ט זה בדיקות לכל מי שרוצה ללא הפניית רופא : בדיקות בדרייב אין ביום רביעי וביום חמישי השבוע.
מעיריית נתניה נמסרה:

בדיקות דרייב אין לכל פונה במתחם אצטדיון הכדורגל

על מנת לצמצם את התחלואה ולקטוע את שרשרת ההדבקה בנתניה יופעל בימים רביעי וחמישי (14-15.10.2020) השבוע מתחם דרייב אין – היבדק וסע של פיקוד העורף המיועד רק לתושבי ותושבות העיר נתניה.
מיקום: בחניון מתחם אצטדיון הכדורגל העירוני בין השעות 14.30-20.00.
ניתן לבצע את בדיקות הקורונה ללא צורך בהפניה.
הכניסה למתחם אצטדיון הכדורגל רק ברכב , אין כניסה רגלית .
חיילים בסדיר אינם יכולים להיבדק במתחם (נעשה דרך צה״ל).
עם אחריות אישית של כל אחת ואחד מאיתנו ננצח את הקורונה

אופטימיות זהירה

באופטמיות זהירה הודיעה אתמול עיריית נתניה כי נתניה הפכה אתמול  ל'עיר כתומה', "אבל מטרתנו להפוך במהירה להיות ' עיר ירוקה'."

 ראש העיר, מרים פיירברג-איכר, בקרה אתמול במשל"ט- מרכז שליטה לקורונה יחד עם מנכ"ל העירייה, יורם כהן והצוות המקצועי בעירייה.
ראש העירייה המשיכה לעמוד מקרוב אחר פעולות העירייה לצמצום התחלואה וקטיעת שרשרת ההדבקה והנחתה להמשיך באכיפה, בהסברה ובפעולות המשל"ט מול המבודדים והחולים בעיר.
כמו כן, התקשרה ראש העיר לחולים ושאלה לשלומם.
מרים פיירברג איכר: "המטרה שלנו ברורה – להפוך להיות 'עיר ירוקה' וזאת כדי לפתוח חנויות, עסקים, לצאת למסגרות החינוך ולחזור לשגרה ככל הניתן" ובקשה: "שמרו על הנחיות משרד הבריאות, עשו זאת בשבילכם, בשביל סבא וסבתא, בשביל הבריאות. אל תקלו ראש במחלה הזו, זו לא שפעת, זו מחלה רעה ונוראה".

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות