fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

אני חזרתי לחיים. עברתי תקופה מייסרת

תמר אליהו מתרגשת לחזור לחנות כאילו היתה זו חנות חדשה
השבוע תמר אליהו חזרה לחיים

תכירו את תמר אליהו, 64 אמא לבן וסבתא בעלת חנות האופנה סטייל טי ברחוב סמילנסקי 12 בנתניה. פתיחת חנויות הרחוב שימחה אותה מאד. "אני חזרתי השבוע לחיים" היא אמרה

היא הגיעה לחנות כמה ימים קודם לכן, ניקתה והבריקה והלבישה את בובות חלון הראווה באופנה העדכנית.

לאחר יותר מחודש שהחנות היתה סגורה, התחלפו עונות השנה, התחלפה האופנה. הנזק הכלכלי הוא גדול. את אופנת הקיץ היא הכניסה למחסן להשמדה והלבישה את החנות בגווני סתו וחורף כמתבקש: "כשהיורה ירד במלוא עוצמתו החנות היתה סגורה שבוע נוסף וזה נזק גדול".

תמר אליהו מתרגשת לחזור לחנות כאילו היתה זו חנות חדשה: "כבר בשמונה בבוקר הייתי בחנות. כשנכנסתי התרגשתי מאד, הסומק עלה לפני והדופק הרקיע שחקים. לא ידעתי את נפשי משמחה לחזור לשגרה. הרגשתי כאילו אני מתחילה משהו חדש".

מנחם אילוז תומך בעסקים וקונה בסטייל

תמר אליהו: 37 שנים פתחתי ברציפות בכל בוקר את החנות

כמי שמנהלת את החנות 37 שנים ברציפות, פותחת אותה בכל יום בשמונה עברה תמר תקופה מייסרת: "לא ראיתי אופק. היו לי געגועים לעבודה. עכשו בחנות אני מקפידה על ההנחיות של התו הסגול ומקווה שכך ינהגו כל בעלי החנויות. אני מתרגשת לפגוש את הלקוחות שמלוות אותי עשרות שנים בנאמנות באהבה. בבוקר יום ראשון התלבשתי יפה במיוחד ואפילו מצאתי חן בעיני עצמי".

בחנות שלה יש אופנה ישראלית מובחרת לנשים מגיל 30 ואילך וגם ייבוא בעיקר של סריגים ומעילים מאירופה.

מי היתה הלקוחה שעשתה לך ס'יפתח?

"היא עורכת דין מתל אביב שעובדת במרד בסוהו באזור התעשייה החדש. שמה בת שבע ואחרי חיבוקי קורונה היא קנתה מכמסיים של כריסטינה בוטצלי וחליפה של גרשון ברם. לכך היא הוסיפה תכשיט מתנה לחברה שלה. אני הרגשתי שהכל נפתח חזרה, גם האופטימיות חזרה ויש תקווה ורואים אופק. שהמפגשים המרגשים עם הלקוחות שלי ימשיכו והחיים הנורמליים יהפכו לשגרה. אני חזרתי לחיים".

החורף נלבש צבעים חמים

תמר אליהו "האופנה בולטת החורף הזה בצבעי מדבר ושלכת כלומר: חום כתום ואדמדם. צבעים חמים ויפים לעין. יחד איתם רואים את מניפת הירוקים בגוונים מדהימים של ירוק חורש וירוק חיטה".

הישארו מעודכנים בעמוד הפייסבוק שלנו חדשות נתניה

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות