fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

בני שישים פלוס – ב"קו הזהב" של העירייה יסדרו לך תור לחיסון וגם יסיעו אותך לשם

קו טלפון עירוני  נפתח הבוקר 19.1.2021 על ידי עיריית נתניה. קו הזהב מיועד לקבל פניות של תושבי נתניה בני הגיל השלישי הזקוקים לעזרה בקביעת מועד לחיסון קורונה.
ראש העירייה התחסנה. צילום נמרוד גליקמן

"קו הזהב" – קו טלפון עירוני  נפתח הבוקר 19.1.2021 על ידי עיריית נתניה. קו הזהב מיועד לקבל פניות של תושבי נתניה בני הגיל השלישי הזקוקים לעזרה בקביעת מועד לחיסון קורונה.

עובדים ייעודיים שהוקצו במיוחד יענו לטלפונים ויעניקו סיוע מהיר ויעיל בתיאום התור לחיסון בהתאם למדיניות קופות החולים הרלוונטיות. ינתן סיוע לאנשים הזקוקים להסעה לחיסון יקבלו לזקוקים לכך.

התמונה באדיבות עיריית נתניה

נכון להיום רק 55 אחוז מאוכלוסיית גילאי 60+ התחסנה.

 

לחדשות נתניה נמסר כי מטרת מהלך זה של עיריית נתניה – מינהל הרווחה והשירותים החברתיים, הינו להעלאת מספר המתחסנים  לגילאי 60+ לצורך שמירה על בריאותם.

ראש העיר נתניה, מרים פיירברג-איכר על קו הזהב:  "בעיצומו של הסגר השלישי המשפיע על כולנו.  בפרט על אוכלוסיית הגיל השלישי. יש לנו תקווה גדולה שמימדי מגיפת הקורונה ירדו בקרוב הודות לחיסונים. זוהי הדרך היחידה להתמודד עם המגיפה.  הדרך היחידה לשוב לשגרת החיים. אני קוראת לתושבי נתניה ובפרט לבני 60+ להתחסן. במיוחד עבורכם הקמנו את קו הזהב ובו מערך סיוע לתיאום התור לחיסון ללא בירוקרטיה. כמו כן סיוע בהסעה למקום החיסון. כל זאת על מנת שתתחסנו ותשמרו על בריאותכם. יחד נהפוך את נתניה לעיר מחוסנת ונחזיר אותה לעיר שוקקת חיים".

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות