fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

תכשיטים ליום האישה ובושם שהוא סיפור

מוצרים חדשים ושווים על המדפים

שרשרת המשאלות

שיתוף פעולה ייחודי של רשת ללין עם עמותת Make-A-Wish Israel הוליד את "שרשרת המשאלות", הנמכרת בחנויות ובאתר www.laline.co.il ב-20 שקלים בלבד. עמותת עמותת Make-A-Wish Israel היא חלק מארגון בינלאומי, שמטרתו הגשמת משאלות לילדים בגילאי 18-3, הנאבקים במחלות מסכנות חיים. כל הרווחים ממכירת השרשרת יועברו להגשמת משאלות.

יום האישה. ללין | צילום: יח"צ
יום האישה. ללין | צילום: יח"צ

סיפור של בושם

בית הבישום רוברטה פריז – שהיה שותף ביצירת בשמים אייקוניים למותגים כמו  אטלייר קולון, אנה סוי, קלואה, אסקדה, דיור, ג'יבנשי, ל'אוקסיטן, הרמס ועוד – השיק קולקציה של ארבעה בשמים לנשים בהתאמה אישית בשם STORY. ארבעת הבשמים יוצרים שילובים מעניינים בין ניחוחות של הדרים, פירות ופרחים, רעננים ומתובלים, המתפתחים מרגע ההתזה הראשון והמרענן ועד לבסיס המתקבע על העור בניחוח עמוק ועוצמתי למשך כל שעות היום. לבחירתכן: בושם בניחוח ארומטי, בושם פרחוני, בושם מתובל ובושם ירוק ורענן. 100 שקלים ל-50 מ"ל או דה פרפיום. מצוין ולא יקר. ברשתות הפארם ובמשביר לצרכן.

כל אחת והניחוח שלה. בושמי STORY
כל אחת והניחוח שלה. בושמי STORY

טיגון נעים

המותג ארקוסטיל מציע סיר טיגון בציפוי נון סטיק פנימי המונע הידבקות ובעל מוליכות חום שווה בזמן הטיגון. הסיר, בקוטר של 24 ס"מ ובנפח של 4.5 ליטר, כולל מסננת טיגון מפלדת אל חלד עמידה. יש לו ידיות ארגונומיות שאינן מתחממות גם בטמפרטורות גבוהות במיוחד, והוא ניתן לשימוש בכל סוגי הכיריים (מלבד אינדוקציה) וכן לשטיפה במדיח הכלים. אידיאלי להכנת צ'יפס, פלאפל, צ'ורוס, פיש אנד צ'יפס, ירקות בטמפורה וכדומה. 159 שקלים. ברשת חנויות ארקוסטיל קיטצ'ן.

סיר טיגון של ארקוסטיל | צילום: יוסי פונס
סיר טיגון של ארקוסטיל | צילום: יוסי פונס

דו שימושי

רשת SACARA השיקה את Silky matte pencil – עיפרון ושפתון במוצר אחד בגימור מאט. 19 שקלים. בחנויות הרשת.

גם תוחם, גם ליפסטיק. סקארה | צילום: קית' גלסמן
גם תוחם, גם ליפסטיק. סקארה | צילום: קית' גלסמן

צבע ליום אחד

משהו חביב לפורים. בלוריאל פריז מציעים את COLORISTA Hair Makeup – צבע לשיער במרקם ג'ל הנשטף בחפיפה. בסך הכל מוצעים 15 צבעים נועזים הנחלקים לשתי קטגוריות: גוונים לשיער בלונדיני וגוונים לשיער חום. בין הצבעים: פטל, נחושת, ורוד כהה, סגול כהה, סגול שזיף, כחול, ירוק, לילך, ורוד פודרה, אדום ועוד. 35 שקלים.

צבע שיער ליום אחד. לוריאל | צילום: יח"צ
צבע שיער ליום אחד. לוריאל | צילום: יח"צ

טעים ונגיש

Excellence הוא שמה של סדרת יינות חדשה של יקבי כרמל, בלנדים מזנים מוכרים ונגישים, המאופיינים בניחוחות פרי ומספקים חוויית יין נעימה ואלגנטית, המתאימה לכל חך. בסדרה שני יינות: בלנד אדום, המורכב משיראז וקברנה סוביניון, ובלנד לבן, המורכב מריזלינג שרדונה. היין האדום הוא יבש, עשיר ופירותי, כזה שילווה היטב מנות ים תיכוניות קלות וכבדות; הלבן הוא יין חצי יבש קליל, פירותי וארומטי לליווי מנות ים תיכוניות קלות או כאפריטיף נהדר כשהוא מוגש קר. 25 שקלים לבקבוק. ברשתות השיווק.

Excellence של יקבי כרמל | צילום: יח"צ
Excellence של יקבי כרמל | צילום: יח"צ

גלידה טובה

למרות שעוד ממש קר, בגלידת שטראוס כבר פתחו את עונת הגלידות עם כמה חידושים צוננים. אל שלגוני הפירות המרעננים מסדרת "סולרו", המכילים 50 אחוז פרי, הצטרף טעם קוקוס-אננס (כשר לפסח, 9-6 שקלים). לסדרת גלידות השמנת מופחתות הקלוריות והשומן יתווספו טעמי קפוצ'ינו-קוקיז ושוקולד מריר עם פיסטוק, אגוזי לוז וקרמל. למשפחתיות של "קרמסימו" יצטרף טעם בננה-טופי ובהמשך גם פיסטוק שוקולד. חידושים נוספים: שלגון טורטית בגרסת פרווה (9-7 שקלים) וכן שלגון פסק זמן (שייצא לאחר פסח). באגף הטילונים יושק העונה "קורנטו" בננה ושוקו-צ'יפ.

סולרו בטעם חדש. גלידות שטראוס
סולרו בטעם חדש. גלידות שטראוס

לבריאות

חברת פרמה גורי מציעה את "גרינטוס" – סירופים טבעיים להקלה על גירוי בזמן השיעול, המיועדים למבוגרים ולתינוקות מגיל שנה, ללא צורך במרשם רופא. הסירופים מקילים הן במצב של שיעול יבש והן במצב של שיעול עם ליחה. 60 שקלים. בבתי מרקחת וברשתות הפארם.

להקלה על שיעול. גרינטוס | צילום: אלון גנון
להקלה על שיעול. גרינטוס | צילום: אלון גנון

כל אישה מלכה

לכבוד יום האישה הבינלאומי, חברה עמותת "רוח נשית" למעצבת התכשיטים אורטל עטר, שעיצבה צמיד עם תליון בצורת כתר. הכתר מסמל את האג'נדה של העמותה שמסייעת לנשים נפגעות אלימות להגיע לעצמאות כלכלית. מחיר הצמיד: 80 שקלים + 15 שקלים דמי משלוח. כל ההכנסות יועברו לעמותה. לרכישה: www.ortalatar.co.il/shop

למען עמותת "רות נשית" בעיצוב אורטל עמר | צילום: יח"צ
למען עמותת "רות נשית" בעיצוב אורטל עמר | צילום: יח"צ

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות