fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

נכנס יין

לקראת חגי תשרי המדפים התמלאו בשלל יינות חדשים במחירים בהחלט ברי השגה. רק תבחרו באיזה יין תרצו לעטר את שולחן החג וללגום בהנאה. שנה טובה
לחיים! יינות חדשים על המדפים

כמו פעם

יקב סגל מציע קברנה סוביניון בציר 2018 מסדרת יינות חדשה בשם "התססה פראית". היין, הוסבר למדור, מביא לקדמת הבמה טכניקת עשייה עתיקת יומין, שבה אין מוסיפים שמרים כלל, כשהתסיסה מתרחשת עם מינימום התערבות, ממש כמו פעם, באמצעות שמרי הבר הפראיים. ליין צבע אדום עמוק והוא בעל ארומות של פרי יער שחור ותבלינים מתקתקים לצד חמיצות מרעננת וסיומת ארוכה ופירותית. 60 שקלים. בחנויות היין והאלכוהול.

יקב סגל | צילום: יח"צ
יקב סגל | צילום: יח"צ

כל יין והקטע שלו

יקב ברקן השיק בציר חדש לסדרת האיכות Assemblage ומציע שלושה יינות: איתן וריחן, שניהם מבציר 2017, ועלמון מבציר 2019. כל יין ייחודי בטעמו ומורכב מהזנים המאפיינים את אזור גידול הכרמים. הריחן הוא יין אדום בוהק בעל ארומות של פרי אדום ושחור עסיסי. רמיזות הפטל השחור משוות לו הרגשה מרעננת ואופי פירותי מובהק. האיתן הוא יין רענן ופירותי המורכב ממרלו, קברנה סוביניון, שיראז ופטי ורדו. העלמון מורכב משרדונה, ויונייה וסוביניון בלאן. צבעו כקש בהיר והוא בעל ארומות של הדרים. 60 שקלים לבקבוק. בחנויות היין והאלכוהול.

יקב ברקן | צילום: יח"צ
יקב ברקן | צילום: יח"צ

כשתירוש ושף נפגשים

הודות לשיתוף פעולה קולינרי ייחודי של יקבי כרמל עם השף אבי ביטון, תוכלו השנה להגיש, לצד התירוש המסורתי שלושה קינוחים (פרווה): עוגת תפוזים בחושה המכילה גם מיץ תירוש; ח'לבס – קינוח ששורשיו ביוון המבוסס על סולת ותירוש ומוגש בצורת קוביות; רפאלו – כדורי שוקולד לבן המכילים תירוש וקוקוס עם אגוז לוז במרכז. מחיר תירוש אדום או לבן: 20 שקלים. בכל רשתות השיווק. מחירי הקינוחים: 39-35 שקלים.

תירוש של כרמל | צילום: אפיק גבאי
תירוש של כרמל | צילום: אפיק גבאי

שם הוורד

רשת בנא משקאות מציעה בבלעדיות בישראל את ROSE BORGO SOLE – יין רוזה מבעבע מתקתק ומעודן עם ניחוחות של מי ורדים, שיתאים בצורה מושלמת לכל ארוחת חג. הוא בעל מתיקות עדינה, פירותי ומרענן עם שיעור אלכוהול נמוך – 5.5 אחוז. ועכשיו יש גם מבצע: שני בקבוקים ב-100 שקלים בלבד. בחנויות הרשת ובאתר.

רוזה של בנא משקאות | צילום: יח"צ
רוזה של בנא משקאות | צילום: יח"צ

מטוסקנה באהבה

הסקוטית מבית ישרקו מציעה לחגי תשרי שני יינות כשרים מיקב פאבולינו בטוסקנה: קיאנטי – העשוי 90 אחוז ענבי סנג'ובזה ו-10 אחוז קניולו ובעל טעם פירותי עז, טרי ונעים; טוסקנה רוסו – העשוי 85 אחוז ענבי סנג'ובזה, 10 אחוז קניולו ו-5 אחוז מרלו. טעמו פירותי והוא קל לשתייה. מחיר כל יין: 38 שקלים. בסניפי טיב טעם, בחנויות היין, במסעדות ובברים.

פאבולינו של הסקוטית | צילום: אסף לוי
פאבולינו של הסקוטית | צילום: אסף לוי

בציר חדש

יקב הרי גליל השיק בציר חדש למרלו. זהו מרלו קלאסי, עם גוף בינוני עד מלא, מהנה ונגיש לשתייה; יין יבש בעל צבע בורדו עמוק ובוהק המעניק ביטוי גלילי ייחודי של ארומת פרי עשירה. ברקע ניחוחות של עשבי תיבול טריים, ציפורן וטבק. 40 שקלים. בחנויות היין, המסעדות ובחלק מרשתות השיווק.

יקב הרי גליל | צילום: יח"צ
יקב הרי גליל | צילום: יח"צ

סדרה חדשה

יקב רקנאטי מציע שני יינות מסדרה חדשה: יונתן – יין אדום המורכב מענבי קברנה סוביניון ושיראז. הוא מתאפיין בארומה של שזיף שחור, דובדבן וסיגליות. נהדר לשתייה לבדו או כליווי של ארוחה טובה. מחירו: 35 שקלים; סירה גליל עליון 2019 – יין אלגנטי בעל ארומת סירה אופיינית של סיגליות, לבנדר ופלפל שחור בליווי ניחוחות עץ אלון. מחירו: 55 שקלים. בחנויות היין.

יקב רקנאטי | צילום: עומרי מירון
יקב רקנאטי | צילום: עומרי מירון

יינות מעוצבים

יקבי כרמל מציעים שני יינות חדשים מבציר 2019 בסדרה המעוטרת Private Collection: קברנה סובניון – בעל גוף מלא וסיומת מאוזנת, עשיר ופירותי עם ארומות של שזיף בשל ודובדבנים בנגיעות וניל וקסיס; שיראז – בעל גוף מלא וסיומת ארוכה ומאוזנת המתובל בארומות של מעט פלפל שחור, שוקולד ותבלינים. 40 שקלים לבקבוק. הצעה נוספת מיקבי כרמל היא סלקטד ספארקלינג מוסקטו  – יין לבן, גם הוא מבציר 2019, מתקתק ומבעבע, בעל אחוז אלכוהול נמוך, מרענן, קיצי ומתאים לשתייה בכל עת. הבקבוק, במהדורה המוגבלת, שעוצב על ידי המעצב ינאי פרישר גוטמן, יהווה תפאורה נהדרת לשולחן החג.

יקבי כרמל | צילומים: אייל קרן, יח"צ
יקבי כרמל | צילומים: אייל קרן, יח"צ

 

עוד חדשים בסל של מיכל – כאן

בקרו אותנו גם בפייסבוק: הד הקריות

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות