fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

נכנסים לארון

חילופי עונות הם הזמן לסדר את ארונות הבגדים, לאחסן את העונה שחלפה ולקבל את זו שבאה עלינו לטובה. כך תעשו זאת נכון

כל תחילת עונה מגיע הזמן לבצע משימה שלא ניתן לדלג עליה _ סידור ארון הבגדים. איפה מאחסנים את העונה שחלפה? איך שומרים על הנעליים והתיקים? למה כדאי לוותר על הקולבים המעוצבים? ומה עושים כשלא רוצים להיפרד מדברים? לרגל השקת סדרת ארונות הזזה לחדרי הורים של רהיטי דורון, מנדב אסף טייכמן, סמנכ"ל הרשת, טיפים מעשיים ועצות.

כלל ראשון: מיון, מסירה וסידור
השלב הכי כיפי הוא המיון. מוציאים את כל תכולת הארון החוצה, מודדים. מחליטים מה כדאי לשמור לשנה הבאה ומה רצוי לא להחזיר לארון. למשל: בגדים ישנים מדי, קטנים מדי, בלויים מדי, לא יצאו מהארון כל השנה האחרונה. מומלץ לעשות ערימה שאותה נוכל להעביר הלאה, למסור או לתרום. לאחר הצמצום של ערימות הבגדים, נמיין לערימות לפי סוג הבגד (המחמירים מאוד ימיינו גם לפי צבע ושימוש): גופיות, מכנסיים, סריגים, בגדי ערב, בגדי בית, בגדי עבודה _ ערימה לכל קטגוריה.

ארון פוטוליה
[צילום אילוסטרציה: פוטוליה]
כלל שני: לא להעמיס
סדר במדפים.
יש לבחור את המיקום הנוח ביותר בארון שלא יהיה עמוס מדי ולא מרווח מדי. שם נשים בעיקר את הבגדים הכי שמישים שיהיו הכי נגישים.
שימוש בכלי אחסון. ניתן לעשות חלוקה במגירות באמצעות קופסאות פתוחות או סלסילות מעוצבות. למי שיש מגירות בארון, יש לוודא חלוקה נכונה בין הבגדים התחתונים והגרביים. קופסאות פתוחות, שיוסיפו סדר, ישמשו לפריטים נלווים כמו חגורות, רצועות, עניבות ואפילו תכשיטים וסבוני ריח.

כלל שלישי: שימוש נכון בחלל הארון
שם המשחק הוא שימוש נכון בחלל הארון, כלומר: ניצול מקסימאלי של החלל העומד לרשותנו. יש לקפל בגדים באופן צר וגבוה או לחלופין רחב ושטוח, בהתאם לרוחב המדף שלנו. שימו לב: קיפול נכון יכול להכפיל את כמות הבגדים שכל מדף בארון יוכל להכיל. אביזרים כמו צעיפים ניתן לתלות על קולב אחד וכך לחסוך במקום. מי שאין לו מקום בארון לבגדי הקיץ, יכול לשמור אותם בשקיות סגורות עד לקיץ הבא ואת השקיות לשמור בארגז המצעים.

כלל אחרון: שמירה על הסדר
סיימתם לסדר את הארון? כל מה שנותר לכם הוא לשמור על הסדר במהלך כל העונה. קיפול החולצות צריך להיות אחיד בין חולצה לחולצה כמו גם קיפול המכנסיים, ויש להקפיד על כך במהלך כל העונה.

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות