fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מתגוננים מהשמש, מאווררים צבעוניים שמתיזים מים ומוצרי השראה

חם לכם בחוף הים? מה דעתכם על מאוורר קטן שמשפריץ מים? מחפשים מתנה למורה לסוף השנה? אולי יומן השראה אישי? מוצרים חדשים בסל של מיכל
מאווררים קטים שמתיזים מים של חברת YOLO | צילום: יח"צ

מוצרים חדשים בסל של מיכל: מוצרים מעולים להגנה מהשמש, יינות קלילים לערבי הקיץ הנעימים, מוצרים מדליקים לחוף הים, מתכון נהדר לקפה קר ומוצרי השראה מקסימים במיוחד

הגנה מושלמת

מותג הדרמו קוסמטיקה המצוין לה רוש פוזה הרחיב את סדרת מוצרי "אנתליוס" להגנה מפני השמש עם השקתם של שני תחליבי הגנה לפנים מהשמש: אנתליוס פלואיד לבן ואנתליוס פלואיד עם גוון קל, שניהם עם מקדמי הגנה SPF50+. התחליבים משלבים חדשנות טכנולוגית מתקדמת, המאפשרת מריחת קרם הגנה לפנים במרקם קליל ועם הגנה גבוהה ביותר מפני קרני UVA ו-UVB. הם מתאימים גם לעור רגיש ומגורה. 99 שקלים ל-50 מ"ל. ברשתות הפארם, בבתי מרקחת פרטיים, בבתי המרקחת של קופות חולים מכבי ומאוחדת ובקנייה אונליין באתרי המכר השונים.

לה רוש פוזה | צילום: יח"צ
לה רוש פוזה | צילום: יח"צ

 

מים טובים

המותג VICHY השיק שלושה מוצרים חדשניים להגנה מהשמש, כולם מבוססים על מים סולאריים וניחנים במרקם קליל ומרענן. בהיצע: תרסיס מים סולאריים עם בטא-קרוטן לגוון עור זהוב ומראה עור זוהר; תרסיס מים סולאריים עם פוליפנולים נוגדי חמצון מפרי האוכמניות; תרסיס מים סולאריים עם חומצה היאלורונית להענקת לחות. כל המוצרים מכילים מקדם הגנה מהשמש SPF30. 109 שקלים ל-200 מ"ל. בבתי מרקחת פרטיים ובאתרי המכר השונים. פרטים נוספים באתר וישי ישראל.

VICHY | צילום: יח"צ
VICHY | צילום: יח"צ

קל ומבעבע

אין כמו ערב קיץ במרפסת עם בריזה נעימה ויין מבעבע קל. יקבי כרמל הרחיבו את סדרת SPARKLING BUZZ עם מהדורה מיוחדת של יין קליל וארומטי, בעל בעבוע קל ומתיקות עדינה ומאוזנת בנגיעות אפרסק. הוא מיוצר מענבים לבנים בתוספת נגיעות קלות של רכז אפרסק ומכיל שיעור נמוך של אלכוהול נמוך (5.5 אחוז). 30 שקלים לבקבוק. ברשתות השיווק ובחנויות היין.

יקבי כרמל | צילום: יח"צ
יקבי כרמל | צילום: יח"צ

מדליקים בחוף

רשת המתנות והציוד לבית הספר YOLO מציעה מוצרים צבעוניים לים, מדליקים במיוחד. למשל: משקפות שחייה לילדים בצורת כריש או משקפות לילדות עם ריסים או דג (39 שקלים); כדורי ים שקופים ומתנפחים במילויים צבעוניים של  נצנצים, פונפונים ונוצות (25 שקלים); כיסויים צבעוניים לטלפון הנייד, עמידים למים (25 שקלים) ומאווררי קיץ מדליקים המשפריצים מים (בתמונה. 49 שקלים). בסניף הרשת בגרנד קניון חיפה ובאתר.

YOLO | צילום: יח"צ
YOLO | צילום: יח"צ

 

מיקס קיצי

מ-Schweppes מגיעים אלינו משקאות מיקס מוגזים חדשים המכילים, כך היצרנים, פירות אמיתיים בשילובי טעמים וללא הסימון האדום המעיד על כמות סוכר גבוהה. בהיצע: תות קיווי, אננס תות, קוקוס אננס, אסאי דובדבן ואבטיח ליים. המשקאות, הנמכרים בפחיות של 330 מ"ל, מכילים 19 קלוריות בלבד ל-100 מ"ל. חידוש נוסף: בקבוק סודה של המותג בתכולה של 1 ליטר, שהולבש בבקבוק פלסטיק במראה זכוכית. 5-7 שקלים לפחית משקה מיקס, כ-4 שקלים לבקבוק סודה.

Schweppes | צילום: יח"צ
Schweppes | צילום: יח"צ

הפסקה צוננת

, החטיף המוכר של ענקית הממתקים הבינלאומית MARS, הוא חטיף זוגי עשוי ביסקוויט פריך, כשמעליו שכבת קרמל קרמית ועשירה וכיסוי שוקולד חלב עדין. הוא הולך נהדר לצד כוס קפה קר, כדלקמן: 1 כוס חלב, כוס אספרסו קצר, 3 קוביות קרח, 1 כף של סירופ שוקולד (לא חובה), סוכר וקינמון. מערבבים בבלנדר את החלב, הקפה, הקרח וסירופ השוקולד עד לקבלת קצף. מוסיפים סוכר לפי הטעם ומעבירים לכוסות (אפשר לקשט בקינמון). כ-4 שקלים לחטיף TWIX במשקל 50 גרם. ברשתות השיווק.

TWIX | צילום: יח"צ
TWIX | צילום: יח"צ

קבלו השראה

רוני לנגרמן-זיו הקימה מותג קטן בשם "מוצרי ההשראה של רוני" והיא מציעה מגוון מוצרים מקסימים. למשל: קלפים שפותחים שיחה במשפחה או בכיתה, מעמיקים את ההבנה על העולם של הילדים ומה באמת חוו והרגישו במהלך היום. הקלפים פותחו על ידי שתי מנחות קבוצות והם מתאימים לילדי בית הספר יסודי. 70 שקלים לחפיסה. עוד בהיצע: מחברת השראה אישית – מתנה מקסימה לכל מורה (וגם לכם). במחברת 60 דפים עם משפטי העצמה, שאלות להעמקה ושורות לכתיבה; הכריכה ייחודית עם שם והקדשה, משפט השראה ועיצוב אישי לבחירתכם. 80 שקלים; יומן השראה אישי (שבועי לתשפ"א), וגם בו משפטי השראה ושאלות אימוניות שהן אתגרים שבועיים להתפתחות והעצמה אישית. ביומן משולבים מועדי ישראל וכן ימים בינלאומיים חשובים. 110 שקלים. לפרטים נוספים, טל': 054-8040134 ובאתר. כל המוצרים יגיעו אליכם עד הבית תמורת דמי משלוח של 26 שקלים.

מוצרי ההשראה של רוני | צילום: יח"צ
מוצרי ההשראה של רוני | צילום: יח"צ

עוד מוצרים חדשים בסל של מיכל – כאן

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות