fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מנצחים את הכינה נחמה, והקרם שיגן עליכם מהסמארטפון

ספלנדיד של שטראוס (צילום: שיק דיזיין)
ספלנדיד של שטראוס | צילום: שיק דיזיין

פטיסרי במקרר

שטראוס השיקה סדרת קינוחים מענגת במיוחד בשם SPLENDID Desserts, הכוללת עוגות משפחתיות וקינוחים אישיים. בהיצע: מארז זוגי של דואט שוקולד קרמל המכיל עוגה עם קרמל, גנאש שוקולד, מוס בטעם קרמל ושבבי קרמל; מארז זוגי של דואט שוקולד נוגט, המכיל מאפה במילוי קרם נוגט עם שכבת גנאש שוקולד ומוס נוגט; עוגת טריפל שוקולד עם גנאש שוקולד, מוס בטעם שוקולד ושבבי שוקולד; עוגת דמקה שוקולד-נוגט מוס בטעם שוקולד, מוס נוגט ושבבי שוקולד וטירמיסו – שכבות של בישקוטים טבולים בקפה עם קרם מסקרפונה. כ-25 שקלים. ברשתות השיווק.

עמידה במים של לוריאל (צילום: יח"צ)
עמידה במים של לוריאל | צילום: יח"צ

עושה הכל

מלוריאל פריז מגיעה אלינו המסקרה Paradise Water Proof גם בגרסה עמידה במים. חוץ מזה, היא מעניקה לריסים עובי, אורך ונפח בזכות מברשת רכה ועגולה עם פורמולה מועשרת בשמן קיק. 50 שקלים (מחיר הכירות). ברשתות הפארם ובמשביר לצרכן.

זכוכית כפולה של סולתם צילום: יח"צ
זכוכית כפולה של סולתם | צילום: יח"צ

כוס פלוס

סולתם מציעה את הטרנד העדכני של הכוסות לשתייה חמה, אלה בעלות הדופן הכפולה, שנותרות קרות גם כשהמשקה בפנים חם ומהביל. הן בהחלט יפות, איכותיות ושוות, אבל המדור מעדיף את הכוס כשהיא חמה, הוא פשוט אוהב לחמם את ידיו בכוס המשקה בחורף הקר. 62 שקלים למארז של שתי כוסות. בחנויות הרשת, בחנויות לכלי בית ובאתר סולתם.

קרם לילה של ניוואה | צילום: יח"צ
קרם לילה של ניוואה | צילום: יח"צ

משהו טוב קורה בלילה

ולפינת המוצר השווה והלא יקר. ניוואה מציעה את NIVEA Q10 Plus C Anti-Wrinkle – קרם לילה, המסייע בהאטת תהליך הזדקנות העור. מכיל קו אנזים Q10 וויטמין  C – שני נוגדי חמצון חזקים המסייעים לתאי העור לנשום טוב יותר. במהלך שנת הלילה הוא נספג בעור מעשיר אותו בלחות ומסייע בהפחתת סימני עייפות. מחיר השקה: 79 שקלים ל-40 מ"ל. ברשתות השיווק והפארם.

הסדרה החדשה של קרליין | צילום: מוטי פישביין
הסדרה החדשה של קרליין | צילום: מוטי פישביין

חומת מגן

אין סוף להפתעות הקוסמטיות. אחרי שהתנסינו בשלל מוצרי טיפוח להאטת הזדקנות העור, לעור מגורה, לעור מבוגר, להבהרת פיגמנטציה ועוד ועוד ועוד, הנה הבשורה החדשה לעידן הדיגיטלי. קרליין השיקה את סדרת Urban Defense המגינה, כך יצרניה, מפני נזקי קרינה כחולה הבוקעת ממסכים ומסמארטפונים ומנטרלת את נזקי הערפיח העירוני. הנוסחה, הוסבר למדור, מכילה מרכיב מיוחד שעושה את הפלא הזה לצד מרכיבים נוספים המעשירים את העור בלחות ומונעים תהליכי חמצון וכן חומצה היאלרונית. בהיצע: קרם יום עם מקדם הגנה 25SPF , קרם לילה וסרום. 99 שקלים לכל מצב. ברשתות הפארם ובאתר קרליין.

 

מסיר יבלות בהקפאה | צילום: יח"צ
מסיר יבלות בהקפאה | צילום: יח"צ

תגידו יפה שלום ליבלת

סובלים מיבלות מטרידות ומכאיבות בידיים או ברגליים? הכירו את וורטי (worite) – אביזר לטיפול ביתי, המיוצר על ידי חברת סריקס ההולנדית, שיסיר את היבלת באמצעות קור. לאביזר יש קצה מתכת בצורת כיפה המאפשר יציאה מדויקת של קור ליבלת בלבד ולא לעור שמסביב לה. כאשר הקצה המתכתי בא במגע עם היבלת היא קופאת בתוך מספר שניות. תהליך ההקפאה גורם להרס רקמת העור המשמשת מצע לגדילת היבלת ולאחר 14-10 ימים, היא פשוט נושרת. 99 שקלים. בסופר פארם ובבתי מרקחת.

ניחוח מושק. חלאבין | צילום: אלון גנון
ניחוח מושק. חלאבין | צילום: אלון גנון

ניחוח עדין

יצרנית מוצרי הטואלטיקה והטיפוח חלאבין הרחיבה את סדרת "מידנייט ווייט" וצירפה אליה קרם גוף, קרם ידיים וחמאת גוף. שלושת המוצרים מעשירים את העור בלחות, וניחוחם הוא של מושק ופרחים לבנים. 40-18 שקלים. ברשתות הפארם.

גם בחורף יש כינים. ריזאלטס | צילום: יח"צ
גם בחורף יש כינים. ריזאלטס | צילום: יח"צ

מנצחים את נחמה

מי אמר שהכינים מבקרות את ראשי הילדים/ות רק בקיץ? נזכיר, כי ההידבקות בכינים מתבצעת אך ורק במגע של שיער עם שיער, ולכן גם בחורף, כשגשם יורד בחוץ והילדים נשארים בגן או בכיתה, הם נדבקים בכינים. לסדרת מוצרי ריזאלטס התווסף מוצר חדש – "ריזאלטס סטופ" שייחודו בכך שהוא משמיד את הכינים ואת ביציהן בטיפול אחד בלבד, זאת הודות לטכנולוגיה חדשה המבוססת על תמצית המופקת מעץ הנים (איזדרכת הודית), החודרת גם לביצי הכינים וחונקת אותן. התכשיר אינו שומני ונשטף בקלות. 90 שקלים ל-100 מ"ל. ברשתות הפארם ובבתי המרקחת.

כשפסק זמן ויוגורט נפגשים | צילום: שלומי ארביב
כשפסק זמן ויוגורט נפגשים | צילום: שלומי ארביב

לא על היוגורט לבדו

שיתוף פעולה בין יוגורט דנונה לחטיפי עלית הוליד שני מארזים חדשים של יוגורט דנונה: האחד בטעם וניל עם תוספת נפרדת של נשנושי פסק זמן, והאחר גם הוא בטעם וניל אך עם נשנושי טורטית. כל מארז מכיל ארבעה גביעי דנונה וארבע שקיות נשנושים. כ-20 שקלים (מחיר שופרסל אונליין). ברשתות השיווק.

ניסיתם את אחד המוצרים? אהבתם? התאכזבתם? רעיונות לשיפור? מוזמנים לכתוב אלינו ונשמח לפרסם: michalgilat111@gmail.com

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות