fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מי מנקה היום? (כמעט כולם)

כמה נתונים מעניינים על הרגלי הניקיון לפסח, וגם: מבצעים שווים ברשתות השיווק
מוצרי הניקוי של סיף (צילום: יח"צ)
מוצרי הניקוי של סיף (צילום: יח"צ)

 

האם נטל ניקיונות חג הפסח מתחלק באופן שווה בין נשים וגברים? מסקר של מותג מוצרי הניקיון סיף מבית יוניליוור עולה, כי הדעות חלוקות: נשים טוענות כי הן מנקות יותר בעוד הגברים מאמינים כי החלוקה שווה.
עוד עולה מהסקר כי כולם מנקים את הבית לקראת חג הפסח, ולא מפתיע לגלות שבמרבית בתי האב מנקים בפסח יותר מאשר בשאר ימות השנה. עם זאת, כחמישית מהאוכלוסייה לא מנקים יותר מאשר בימים רגילים ו~18 אחוז כלל לא מפנים חמץ בקרב האוכלוסייה היהודית.

מוצרי הניקוי של סיף (צילום: יח"צ)
מוצרי הניקוי של סיף (צילום: יח"צ)

82 אחוז מהנשים טוענות כי הן אלה שמנקות את הבית, בעוד הגברים טוענים כי החלוקה בינם לבין הנשים שווה. והילדים? 94 אחוז מהנשאלים השיבו כי הילדים אינם לוקחים חלק פעיל בניקיון הבית.

ומה לגבי העסקת עוזרת בית? בקרב נשים בגילאי 25 ומעלה עולה כי בעוד שבשנת 2014, 39 אחוז מבתי האב העסיקו עוזרת, בשנת 2016 רק 30 אחוז מבתי האב מעסיקים עוזרת _ ירידה של 9 אחוז.

נתון מעניין נוסף: 20 אחוז מוציאים יותר מ~500 שקלים בחודש על ניקיון הבית ו~8 אחוז מוציאים יותר מ~1000 שקלים בחודש.  יותר ממחצית האוכלוסייה מוציאה עד 300 שקלים בחודש על ניקיון הבית.

 

מבצעים שווים

סוד: מארז המכיל זוג בקבוקי ג'ל לניקוי אסלה וכדוריות לניקוי האסלה _ 20 שקלים; 3 מארזי כדוריות לניקוי האסלה _ 20 שקלים; מרכך כביסה 4 ליטר + 1 ליטר _ 19 שקלים; 2 מרככי כביסה מרוכזים _ 20 שקלים.

 מארז סוד (צילום: אפרת אשל)
מארז סוד (צילום: אפרת אשל)

אייס: כל המביא בקבוק ריק של חומר ניקוי כלשהו לאחד מסניפי הרשת, מקבל ערכת מוצרי ניקוי במתנה, המכילה: שלישיית סבון ידיים, 500 מ"ל, סבון כלים, 750 מ"ל, וזוג נוזלים לניקוי חלונות, 750 מ"ל. עד גמר המלאי.

טרייד אין ברשת אייס (צילום: יח"צ)
טרייד אין ברשת אייס (צילום: יח"צ)

3 האתר סיטון ONLINE מציעה מבחר מארזי ניקיון לכל הבית במחירים אטרקטיביים. למשל: מארז המכיל תרסיס לניקוי כללי, מסיר שומנים, אקונומיקה וחמישיית מטליות מיקרופייבר _ 35 שקלים.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות