בהשראה יפנית
הוולנטיינ'ס דיי יחול (כמו בכל שנה) ב-14 בפברואר, וברשת מגנוליה נערכו עם קולקציית תכשיטים מקסימה בהשפעה יפנית ובקריצה עכשווית. התכשיטים מתאפיינים בצורות נקיות וסימטריות, צורות עגולות וקווים ישרים, חלקם בשילוב צבעים עדינים. בהיצע: עגילים תלויים וצמודים לאוזן, טבעות, צמידים ושרשראות ארוכות בעלות נוכחות עם תליונים דינמיים. החומרים: כסף, פליז מצופה זהב ועורות מלאכותיים בשילוב טכניקות אמייל. 399-129 שקלים. בסניפי הרשת ובאתר מגנוליה.
ישירות מן הטבע
אם שמתם לב שמוצרי השיער המעולים של הרבל אסנס נעלמו מן המדפים, אז הבשורה היא שהנה, הם חזרו ועם סדרה חדשה בשם bio:renew. ייחודם של המוצרים הוא בכך שלפחות 90 אחוז מרכיביהם מופקים מן הטבע והם אינם מכילים פראבנים, חומרי צבע ופרפין. מה כן יש בהם? נוגד חמצון, המרכיב העיקרי בנוסחה, וכן אצות ים ואלוורה, הנחשבים למטהרים טבעיים. בהיצע: שמפו ומרכך בארבע סדרות בניחוחות נהדרים: חלב קוקוס ללחות מוגברת, שמן ארגן לשיקום השיער, שמן מורינגה לשיער חלק ותות ומנטה לניקיון עשיר בלחות. 25 שקלים למוצר. בסופר פארם.
הרגעה מובטחת
מותג הדרמו-קוסמטיקה לעור רגיש LA ROCHE–POSAY השיק את סדרת ליפיקאר AP+, שמוצריה מעניקים לחות והזנה לעור יבש ומגורה במיוחד ומתאימים אף לתינוקות. בהיצע: קרם רחצה לגוף, עדין במיוחד, אינו מכיל סבון, בושם ופראבנים. הוא מתאים לשימוש גם על עור הקרקפת של תינוקות לטיפול בקשקשת (155-114 שקלים); קרם גוף מזין לעור יבש בצורה קיצונית, המכיל מים טרמליים ממעיינות לה רוש-פוזה (104-75 שקלים); סטיק להרגעה מיידית של עור מגורה, המיועד לעור יבש במיוחד (70 שקלים) ושמן ניקוי ורחצה בעל מרקם קליל שאינו מותיר תחושה שמנונית וכבדה (114 שקלים). על כל המוצרים מצוין תאריך תפוגה. בבתי מרקחת פרטיים, ברשתות הפארם ובבתי המרקחת של קופות החולים מכבי, לאומית ומאוחדת.
ניקיון ורעננות
המותג אורביטול להיגיינת הפה השיק את סדרת Protect & Fresh, הכוללת משחת שיניים ושטיפת פה בטעם מנטה עדין. המשחה מועשרת בפלואוריד למניעת עששת, מסירה פלאק ומונעת הצטברות אבן שן, מחזקת את אמייל השן ושומרת על חלל פה נקי ורענן לאורך זמן. היא אינה מכילה גלוטן ופראבנים. שטיפת הפה מחזקת את הפעולות הנ"ל ומקנה תחושת רעננות מתמשכת. 20-13 שקלים. ברשתות השיווק והפארם.
הו, בייבי
המותג בייבי כיף השיק סדרת מוצרי טיפוח חדשה לתינוק, המכילה קומפלקס לחות ייחודי למניעת יובש וגירויים למשך 24 שעות וכן לשמירה על רמת הלחות החיונית לעור העדין של התינוק. המוצרים היפואלרגניים, נבדקו דרמטולוגית, אינם מכילים פראבנים ומתאימים לעור רגיש. בהיצע: תחליב רחצה, שמפו אל-דמע, קרם גוף, שמן גוף, קרם למניעת גירויים וכן מוצרים ייעודיים ללילה המועשרים בתמציות פרח הלבנדר (סדרת DERAM TIME). המלצה של המדור: לא לתינוקות בלבד. 25-15 שקלים. ברשתות הפארם והשיווק.
כבמט(ה) קסם
יצרנית הלקים ומוצרי הטיפוח לציפורניים ORLY השיקה לא מכבר את "מט טופ" – תכשיר ההופך גימור גלוסי ומבריק של לק או לק-ג'ל למט. התכשיר מאפשר לחובבות הנייל-ארט להישאר עם אוסף גוני הלק הרגיל שלהן, שכן שכבה אחת על כל לק תבטיח שלק במרקם רגיל יהפוך מיד לנטול ברק. 55 שקלים. במכוני הציפורנים ובאתר ביוטי גלרי.
מילאנו סטייל
המותג האיטלקי לעיצוב הבית באצ'י מילאנו, המתהדר ברשימת לקוחות בכל העולם (בהם מלונות ושפים בעלי שם) עשה עלייה ארצה ומציע מבחר עצום של פריטים – כלי אוכל, כלי הגשה, מתנות, כיסאות, שולחנות ועוד. חלק מהפריטים עשויים מלמין ואקריליק איכותיים וחלקם עשויים פורצלן. חלק בלתי נפרד מהסטייל של המותג הוא האריזה המותאמת, הצבעוניות והעיצוב המוקפד. בקרוב יוצעו המוצרים למכירה בחנויות פופ-אפ, וכבר עכשיו אפשר להתרשם ולרכוש באתר באצ'י מילאנו ישראל. בתמונה: סטנד סכו"ם, שמחירו 200 שקלים.
שכרון חושים
אם אתם פריקים כמו המדור של ניחוחות כביסה משגעים, כדאי שתדעו שיש חדש מסנו מקסימה: בשמים לכביסה מסדרת FOREVER, המכילים כמות גדולה של בושם, שבשילוב עם טכנולוגיה המצמידה את הבושם לאריג, יוצרים חוויית ניחוח בעוצמה מוגברת לאורך זמן. ואלה הניחוחות: רויאל (ברגמוט, אמבר ווניל מדגסקר); הורייזן (הרמוניה של תווי פרחים לבנים, פודרה וסבון); פאוני (פרחי פאוני בשילוב מושק. הניחוח יזכיר לכם את ריח הגשם הראשון). את הבושם לכביסה יש להוסיף לתא המרכך. אפשר להשתמש, בנוסף לבושם, גם במרכך. 30 שקלים (לפי אתר זאפ). ברשתות השיווק והפארם.
משהו לנשנש
סדרת "דקים דקים" של בייגל בייגל מציעה בייגלה חדש, קראנצ'י במיוחד, פריך ואוורירי ובצורה ריבועית בטעמים האלה: מלח ים, שומשום ושמנת ובצל. נהדר לנשנוש מול הטלוויזיה לצד כוס בירה. כ-2 שקלים לאריזת 60 גרם; כ-8 שקלים לאריזת 300 גרם. בכל רשתות השיווק.