fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

טעמים מרגשים עד דמעות

אמהות ששכלו את בניהן בפעולות איבה וטרור הוציאו לאור ספר, שבו קיבצו את מתכוני המטעמים שילדיהן כה אהבו. חובה בכל מטבח ישראלי
124 מתכונים מרגשים. הספר "טעם לחיים" (צילום: יח"צ)
124 מתכונים מרגשים. הספר "טעם לחיים" (צילום: יח"צ)

התרגשתי כשקיבלתי את הספר הזה. לא זוכרת מתי, בפעם האחרונה, התרגשתי כל כך מספר.

הוא עוסק באוכל, ואוכל הוא הרי הדבר הכי מנחם שיש, הכי מפנק שיש, הכי בית שיש, ותודו, שאכלתם באינספור מסעדות יוקרה, אבל בשורה התחתונה, תמיד, אבל תמיד, אין כמו האוכל של אמא, ואמא יש רק אחת.

124 מתכונים מרגשים. הספר "טעם לחיים" (צילום: יח"צ)
124 מתכונים מרגשים. הספר "טעם לחיים" (צילום: יח"צ)

לספר הזה חברו אמהות, שאיבדו את היקר להן מכל. את ילדיהן. בעת מילוי תפקידם ובפעולות איבה וטרור. את מתכוני המטעמים שילדיהן, שאינם עוד, כה אהבו, הן מגישות עכשיו לכולנו בספר אחד ויחיד, "טעם לחיים".

הספר כולל מלבד 124 מתכונים, את הסיפורים המרגשים שמאחוריהם. יש בו טעמים נדירים של אהבה, הרבה אהבה, ובעיקר געגועים. המתכונים כוללים תמונות נפלאות של המאכלים ושל האימהות ותמונות של הילדים שנפלו.

מרגש, כבר אמרנו?

אם אתם מתלבטים מה לקנות מתנה לפסח, אז אל תתלבטו. מחיר הספר הוא 100 שקלים, שיועברו כתרומה לעמותת "משפחה אחת", שהוציאה לאור את הספר ונוסדה לפני 15 שנה במטרה לסייע למשפחות נפגעות טרור ופעולות איבה. ערך את הספר: בני סיידא. חובה בכל מטבח ישראלי.

להשיג במשרדי עמותת משפחה אחת, בטל': 02-5399000

אתר העמותה

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות