fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

חדש בסל: רטבים, יינות, גבינות וארוחת טונה אישית מפתיעה

חדשים בסל של מיכל: הרטבים של אוליביה, הגבינות של שופרסל, היינות של כרמל וסגל, טונה נהדרת של עץ הזית, ואיך אפשר בלי לגרש את החיידקים
חדשים בסל של מיכל
חדשים בסל של מיכל

חדשים בסל של מיכל: מדור הצרכנות של "הד הקריות"

הלאה, חיידקים

לסדרת סנו JAVEL הצטרפו לא מכבר מגבונים אנטי-בקטריאליים בניחוח לימון לניקוי בתוספת אקונומיקה, המיועדים לשמירה על ההיגיינה בבית ובסביבתו ומתאימים לניקוי כיורים, אמבט, מושב אסלה, חרסינה, שיש, קרמיקה ועוד. המגבונים, כך היצרנים, משמידים 99.9 אחוז מהחיידקים, מחטאים מפני פטריות ועובש, מנקים ביסודיות ומלבינים. כ-11 שקלים לאריזה של 50 מגבונים. ברשתות השיווק.

סנו ז'אוול | צילום: טל אזולאי
סנו ז'אוול | צילום: טל אזולאי

כל דג והרוטב שלו

המותג אוליביה השיק שלושה רטבים לדגים בטעמים האלה: רוטב בסגנון צרפתי (חרדל עם גרגירים בשילוב דבש פרחי בר) רוטב בסגנון וייטנאמי (סויה מתובלת עם כוסברה) ורוטב לחריימה. כ-14 שקלים.

אוליביה | צילום: יח"צ
אוליביה | צילום: יח"צ

גבינות או לא להיות

חדש על מדפי שופרסל: סדרת גבינות רכות תחת המותג הפרטי שופרסל, המיוצרות על ידי מחלבת הבוטיק משק יעקבס מעמק חפר. בהיצע: לאבנה, גבינת שמנת עם שום ושמיר, 25 אחוז שומן, גבינת שמנת קלאסית, 25 אחוז שומן, גבינת שמנת עם זיתים, 25 אחוז שומן, כדורי בייבי מוצרלה וכדור מוצרלה. 12-10 שקלים. בכל סניפי שופרסל ובשופרסל אונליין.

שופרסל | צילום: יח"צ
שופרסל | צילום: יח"צ

הזמן הלבן

חג השבועות מעבר לפינה, ויקבי כרמל מציעים, בין השאר, את היינות הלבנים האלה: ריזלינג 2019 מסדרת סלקטד – יין לבן חצי יבש, מרענן, ארומטי ופירותי (30 שקלים); שרדונה 2019 מסדרת פרייבט קולקשן – יין קל, עם גוף בינוני, עשיר בטעמים (40 שקלים); גוורצטרמינר 2018 מסדרת כרמל Vineyards – יין לבן חצי יבש, בעל גוון זהוב ירקרק המתאפיין בניחוחות של ליצ'י וורדים (80 שקלים). בחנויות היין ובנקודות השיווק השונות.

יקבי כרמל | צילום: אייל קרן
יקבי כרמל | צילום: אייל קרן

טרופי וארומטי

יקבי סגל מציעים גוורצטרמינר מסדרת FREE RUN מבציר 2019. זהו יין לבן ארומטי במיוחד, המציג עוצמות פרי טרופי כגון פסיפלורה וליצ'י, ריחות ורדים וטעמים המובילים לסיומת ארוכה, מתקתקה ופירותית. 60 שקלים. בחנויות היין ובנקודות השיווק השונות.

סגל | צילום: יח"צ
סגל | צילום: יח"צ

ארוחה טעימה של טונה

המותג עץ הזית השיק סדרת מוצרים חדשה בקטגוריית הטונה תחת Lunch To Go. בסדרה:  פסטה עם טונה בשמן זית בתוספת זיתי קלמטה ועגבניות מיובשות וכן אורז ועדשים עם טונה בשמן זית בסגנון מג'דרה. כל קופסה היא בעצם ארוחה באריזת צריכה אישית (160 גרם), הכוללת גם מזלג. אין צורך בחימום, פשוט לפתוח את הקופסה ולאכול, וזה טעים! 14 שקלים. ברשתות השיווק.

ה
עץ הזית | צילום: יח"צ

כמו אוויר לנשימה

המותג מנטוס השיק את Clean breath – סוכריות ללא סוכר בטעמי מנטה מרעננים, שלדברי היצרנים הוכחו מחקרית כמרעננות את הפה והנשימה למשך כ-30 דקות. האריזה החדשנית מעוצבת באופן מתוחכם ואלגנטי המאפשר נוחות שימוש מרבית. כ-7 שקלים לאריזה המכילה 30 סוכריות.

מנטוס | צילום: פרפטי ואן מלה
מנטוס | צילום: פרפטי ואן מלה

עוד חדשים בסל של מיכל – כאן!

וגם: מבצעים שווים בקניון שער הצפון

אייס קיוב – 30 אחוז הנחה על כל קולקציית אביב-קיץ. עד 19 במאי.

מגנוליה – תכשיט שלישי במתנה. עד סוף מאי.

אופנת גולף – 30 אחוז הנחה על הקולקציה החדשה. עד סוף מאי.

ג'נטלמן – קונים שעון יד ומקבלים במתנה צמיד LUCA BARRA בשווי 149 שקלים. עד סוף החודש או עד גמר המלאי.

אינטימה – 30 אחוז הנחה על הקולקציה החדשה. עד סוף מאי.

משו משו – 30 אחוז הנחה על הפריטים המשתתפים במבצע בקנייה בסכום הגבוה מ-50 שקלים. עד סוף מאי.

גולף קידס – חולצות בייבי ב-24.90 ‏שקלים, חולצות לילדים ב-29.90 שקלים, שמלות ב-39.90 ‏שקלים, ג'ינסים החל מ-39.90 שקלים. עד סוף מאי.

נעמן – פריט שני בשקל אחד בלבד בקניית שני פריטים. עד סוף יוני או עד גמר המלאי.

כיתן – 30 אחוז הנחה על הקולקציה החדשה. עד סוף מאי.

מוצצים – 3 חליפות קיץ של BooBee ב-99.90 שקלים בלבד (לחברי מועדונצ'יק ומצטרפים חדשים). עד סוף מאי.

הפרחים של טי – כל הפרחים ב-50 אחוז הנחה. עד סוף מאי.

לאתר קניון שער הצפון

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות