fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

בית חם

צת נוסטלגיה. תנור נפט. 400 שקלים. להשיג בהום סנטר [צילום: יח"צ]

 

אחד מאתגרי החורף הוא לשמר את חום הבית. מתברר, שהיצמדות לכמה כללים בסיסיים פשוטים ונוחים משיגה את המטרה. המומחים של חברת שריג אלקטריק מנדבים כמה עקרונות חשובים וגם מנדבים טיפ ריחני במיוחד

שלב 1: בדקו מה הם האזורים אותם אתם רוצים לחמם.

סלון.  אמצעי החימום הזול והיעיל ביותר לסלון הוא המזגן. הבעיה היא שהוא מייבש את האוויר (יש לכם טיפ נהדר בהמשך). חימום "ממוקד" תשיגו באמצעות תנור סיבי פחם בעל רפלקטור מחזיר חום.
אופציה נוספת שהיא גם פונקציונלית וגם עיצובית היא הקמין החשמלי. הקמין משלב מראה אותנטי ומקנה תחושה נעימה של פיזור חום עם אפקטים של להבה או פחם אמיתי.

1 רדיאטור שמן דיגיטלי, 11 צלעות, של המותג מורפי ריצ'רדס. 749 שקלים [צילום: יח"צ]
רדיאטור שמן דיגיטלי, 11 צלעות, של המותג מורפי ריצ'רדס. 749 שקלים [צילום: יח"צ]
חדר שינה. מומלץ לרכוש רדיאטור חכם (לחדר שגודלו עד 20 מ"ר מומלץ רדיאטור 2000 ואט ואילו לחדר שגודלו עד 30 מ"ר מומלץ רדיאטור 3000 ואט). כך גם תיהנו מחימום איכותי וגם תצאו חסכוניים בחשמל.

קמינים מעוצבים של מורפי ריצ'רדס בהזמנה אישית [ צילום: יח"צ]
קמינים מעוצבים של מורפי ריצ'רדס בהזמנה אישית [ צילום: יח"צ]
חדר ילדים. בדומה לכל עניין אחר הקשור בילדים, גם כשמדובר בחימום, המונח בטיחות בטבלת השיקולים הוא במקום הראשון. אי לכך, הפתרון האופטימלי לחימום חדר הילדים הוא רדיאטור מוגן ללא שמן בהספק של  2000 ואט _ בעל מסך LCD מובנה וחיישן לקביעת הטמפרטורה הרצויה בחדר. הוא מחמם במהירות וללא זמן המתנה, בעל מנגנון נגד קיפאון ומפסק ביטחון לכיבוי אוטומטי בזמן נפילה.

3
מפזר חום קרמי SMART של המותג מורפי ריצ'רדס. 349 שקלים [צילום: יח"צ]
חדר האמבטיה. ברוב הבתים נוהגים לחמם את חדרי האמבטיה במפזרי חום או תנורי אמבט התלויים על הקיר. מאחר שמחממים ניידים עלולים לבוא במגע לא רצוי עם מים. אם האמבטיה בביתכם לא גדולה (כארבעה מטר רבוע), מומלץ לתלות תנור. באמבטיות גדולות יותר יש להעדיף מפזרי חום, אותם יש לתלות כמטר נמוך יותר מגובה התקרה, כדי שהחום יתפזר בצורה הטובה ביותר. אגב, אל תוותרו על רכישת מחמם לאמבטיה העומד בתקנים, להגנה מפני רטיבות.

תנור חימום קוורץ של המותג בי סמארט. 119 שקלים [צילום: יח"צ]
תנור חימום קוורץ של המותג בי סמארט. 119 שקלים [צילום: יח"צ]
שלב 2: הקפידו על תחזוקה נכונה

בעת רכישת המכשיר, יש לוודא כי יש לו התקן בטיחות, המפסיק את פעולתו כשהוא נוטה על צידו או נופל. תנורי החימום של ימינו משודרגים באופן יחסי, אך עדיין מומלץ להרחיקם מקרבת חפצים דליקים כמו מיטות, שמיכות, שטיחים ווילונות, ובכל מקרה, אין להניח עליהם בגדים לייבוש.

קצת נוסטלגיה. תנור נפט. 400 שקלים. להשיג בהום סנטר [צילום: יח"צ]
קצת נוסטלגיה. תנור נפט. 400 שקלים. להשיג בהום סנטר [צילום: יח"צ]
חשוב: כבו את התנור כשאתם יוצאים מהחדר או מהבית. אם זיכרונכם בוגד בכם, השתמשו בטריק הידוע: לאחר כיבוי המכשיר אמרו לעצמכם בקול רם שביצעתם את המשימה, וכך לא תיאלצו לחזור הביתה ולוודא בשנית.

טיפ עם ריח משגע. רוצים לחסוך בצריכת החשמל? הקפידו לשמור על טמפרטורה קבועה של 22 מעלות בחדר בו מופעל מכשיר החימום. השילוב של קור ומכשיר חימום אמנם נחוץ, אך יחד עם זאת עלול לייבש את העור ואת האוויר בחדר. כדי להימנע מתופעה זו, מומלץ להניח בפינת החדר כלי מים בתוספת לימון או פלחי תפוז: המים יעניקו תחושת לחות נעימה ופירות ההדר יפיצו ריח נהדר.

 

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות