fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

איפה תקנו בזיל הזול וגם תיהנו מכל רגע?

מתכננים את הקניות לשבת? רשת מרכז המזון חוגגת 22 שנים להיווסדה עם מבצעים שווים ביותר. ועוד לא אמרנו מילה על חוויית קניות נעימה ונדירה
מרכז המזון בנצרת עלית [צילום מרכז המזון]

 

 

רשת מרכז המזון חוגגת בימים אלה 22 שנה להיווסדה עם המון מבצעים והנחות עם TOP 22  ועוד מאות מבצעים שלא כדאי לפספס. החגיגה תימשך עד סוף נובמבר בסניפים בירכא ובנצרת עילית, הפתוחים שבעה ימים בשבוע.

רשת מרכז המזון קוצרת שבחים בשנים האחרונות ויש אף מי שמשווים את סניפי הענק שלה לרשתות שיווק גדולות בארה"ב כמו טארגט או ולמארטרים.

הקנייה במרכז המזון היא חוויה אחרת – מרחבי קנייה גדולים,  מבחר כמעט אינסופי של מוצרים ושירות אדיב ראוי לכל שבח של עובדים הלובשים מדים מחויטים. חוויית הקניות ברשת אינה באה על חשבון המחירים הנוחים.

מרכז המזון בנצרת עלית [צילום מרכז המזון]
בסניפי הרשת ניתן ליהנות ממחלקות מתמחות, המציעות מבחר עצום של מוצרים מיובאים כמו מחלקת האלכוהול שבה שפע אדיר של משקאות מגרוזיה, מכל רחבי אירופה, ארה"ב, דרום אמריקה ועוד ובמחירים זולים ביותר.

המעדנייה מציעה מבחר ענק של גבינות, חלקן מיוצרות בארץ וחלקן הגדול מיובא מחו"ל וכן סלטים מיוחדים. הקצבייה מציעה בשרים איכותיים וטריים. בסניף בנצרת עילית יש ממשחקייה גדולה לילדים עם אמבטיית כדורים, ללא תשלום. בצמוד למשחקייה ממוקמת גלידרייה איטלקית עם שלל טעמים ומסעדות המציעות מנות לילדים וגם לגדולים.

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות