fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

 מתגו את עצמכם

לפני כל פגישת עסקים חשובה, ובמיוחד כאשר אדם מועמד לתפקיד בכיר, מתבצעת בדיקה ראשונית באינטרנט אודות הרקע המקצועי והאישי שלו. מידע זה יכול לסייע ממש כפי שהוא יכול להזיק. הפתרון: מיתוג אישי מעבר לרשתות החברתיות
צילום: פוטוליה
צילום: פוטוליה

 

מאת: אופיר שפיגל

בעידן התקשורת הזמינה והמיידית של האינטרנט והרשתות החברתיות, המידע נגיש וחשוף לעיני כל וניתן בקלות רבה לברר פרטים מקיפים כמעט על כל אחד – רקע כללי, יכולת מקצועית, פרטים אישיים ועוד.

כיום, לפני כל פגישת עסקים חשובה, ובמיוחד כאשר אדם מועמד לתפקיד בכיר, מתבצעת בדיקה ראשונית באינטרנט אודות הרקע המקצועי והאישי והיכולות שלו/ה בתחום. מידע זה יכול לסייע ממש כפי שהוא יכול להזיק ולפגוע במועמד/ת, עוד לפני שהגיעו לפגישת ההיכרות הראשונה.

אופיר שפיגל (צילום: פרטי)
אופיר שפיגל (צילום: פרטי)

מסיבה זו, ישנה חשיבות רבה למיתוג אישי נכון בתקשורת לאנשי ולנשות ניהול בכירים, ככלי ליצירת דימוי מקצועי המתאים לתחומי העיסוק. מיתוג זה יכול להתבצע בפלטפורמות רבות, הרבה מעבר לאלו המוכרות לנו מהרשתות החברתיות.

הכוונה היא לשמר "נוכחות תודעתית" של המנהל/ת בתחום המקצועי, על ידי יצירת כתבות בכלי התקשורת הרלוונטיים, טורי דעה, השתתפות בימי עיון, הופעה בוועדות בכנסת וכדומה, מה שמאפשר להתבלט ולהיות מזוהה הן עם הסביבה המקצועית בה הוא/היא פועלים והן עם תחומי הניהול השונים.

חשוב לציין כי לא כל פרסום הוא פרסום נכון ויש חשיבות לניהול נכון של המיתוג האישי. משרדי יחסי ציבור מתמחים ביצירת "נוכחות תודעתית" בצורה מושכלת, על פי תוכנית עבודה אישית ומובנית (המנצלת הזדמנויות), בהתאם להגדרת היעדים והמטרות של המנהל/ת ורצונותיו/ה.

במקביל ליצירת המודעות התקשורתית, נבחנת הנוכחות האינטרנטית ונשקל השימוש ברשתות חברתיות וכלים אינטרנטיים חדשניים נוספים בהתאם לצרכים הפרטניים של כל לקוח/ה.

© הכותב הוא מנהל משרד יחסי ציבור "אופיר שפיגל תקשורת וקשרי ממשל"

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות